Toto sanoi:iso mieskin on kiertänyt palloiluhallila etsien ovea päästä sisään ;D
Mestaruus varma. Pitääpä alkaa käymään palloiluhallilla keväällä.MattHeldman sanoi:Hallelujah!
Et varmaan mitään lisävinkkiä voi antaa? Nimikin kelpaisi
PEPO sanoi:Olisiko Nikkilä?
Pyynikin Toivoton sanoi:Nikkilä ottaa kuukauden verran alkulämpöjä Nokialla ja siirtyy loppukaudeksi pelastamaan Pyrintöä ;D
Mä en, tämä on se sinivalkoinen lippu, josta vihjasin. Mutta odotellaan.MattHeldman sanoi:NU:n kommenteista
"Iso se on muttei jenkki ... A.N"
Mielenkiintoiseksi menee. Hlökoht olisin kyllä pistänyt roponi jenkkisentterin puolesta, mutta saas nähdä.
Nokian kannalta vaihtoehto C olisi paras. On mulla vielä vaihtoehto D:kin, mutta pysytään nyt kuitenkin tässä hetkessä vielä.MattHeldman sanoi:Tai sitten vaihtoehto
c) Yksi kpl Nikkilää ja yksi kpl pitkää jenkkilaituria?
Laitoin jo palautetta NU:n toimittajalle, että uusi ukko kuulemma treenaa joukkueen kanssa, voisitteko uutisoida asap
Haades sanoi:Nokian kannalta vaihtoehto C olisi paras. On mulla vielä vaihtoehto D:kin, mutta pysytään nyt kuitenkin tässä hetkessä vielä.
Herkku sanoi:Nikkilä voisi kyllä tehdä palveluksen koko Pirkanmaan korikselle ja vetäistä kevään Nokialla..
Mutta vaikuttaa pelkältä huhulta.
MattHeldman sanoi:Nokialla olisi sinänsä aikas kiva paikka nousta nyt tai ensi kauden jälkeen, koska sen jälkeen kun Damon lopettaa ja Anterolla alkaa ikä tehdä tehtävänsä (2-3 kautta), niin Pirkanmaan parasta koripalloa saatetaan ihan hyvin pelata Nokialla.