Koripallo.com

BC Nokia 2015-16

Vs: BC Nokia 2015-16

Ihan varmasti yritetään, huoli pois.
Se, että onnistutaanko yrityksessä on toinen juttu. Siinä kohdassa tuon aan ja been tulee osua.

En olisi kauhean hämmästynyt jos Wilkerson pelaa keltaisessa paidassa muutaman viikon kuluttua jos räpylä on kunnossa.. Tosin mulla ei ole ensikäden tietoa Isaiahin handun kunnosta.

Ongelma Wilkilllä on se, että olkapää lähtee aika helposti sijoiltaan. Ja joka kerta kun lähtee, se löystyy vähän lisää.

Rakennusmetsuri sanoi:
En olisi kauhean hämmästynyt jos Wilkerson pelaa keltaisessa paidassa muutaman viikon kuluttua jos räpylä on kunnossa.. Tosin mulla ei ole ensikäden tietoa Isaiahin handun kunnosta.

Ongelma Wilkilllä on se, että olkapää lähtee aika helposti sijoiltaan. Ja joka kerta kun lähtee, se löystyy vähän lisää.

Muutaman viikon? Onko ainoastaan veikkaus vai perustuuko johonkin?

Onko tuo Wilkersonin olkapää pamahdellut aiemminkin?

Simpson sopii Nokian pelitapaan kuin kasa lokinpaskaa tuulilasiin, mutta ratkaisu on lähempänä kuin voisi arvatakaan!

Thornton helvettiin Pyrinnöstä ja Vincenzio tilalle. Tampereella ei tarvita pelinjohdollisia kykyjä (koska Damon) mutta kaukoheittoja sitäkin enemmän. Puuttuva palanen!!

Nokia puolestaan voisi säästää rahaa käyttämällä Skamoa pelinrakentajana.

Nokia - win.
Pyrintö - win.
Simpson - win.
Yleisöt - win.
Thornton - vaihda alaa.

Pyynikin Toivoton sanoi:
Tampereella ei tarvita pelinjohdollisia kykyjä (koska Damon) mutta kaukoheittoja sitäkin enemmän. Puuttuva palanen!!

Teillä on neljä kaveria liigan TOP 9:ssä kolmosprosenttien osalta. Oliko tämä kommentti nyt taas sarkasmia vai mitä?

MattHeldman sanoi:
Teillä on neljä kaveria liigan TOP 9:ssä kolmosprosenttien osalta. Oliko tämä kommentti nyt taas sarkasmia vai mitä?

Palmi ja Pekkola ovat surullisenkuuluisia streak shootereita, joiden putki kyllä katkeaa rysähtäen jossain vaiheessa. Cavénin taas pitäisi tehdä Pyrinnössä ihan muita asioita kuin roiskia kolmosia. Lehto on Lehto ja saa ollakin.

Mutta joo - tasaista ja luotettavaa kaukoheittäjää tarvitaan, ainakin enemmän kuin Thorntonin tehotonta hölkkäilyä.

Tää on täyttä voittoa, älä nyt Matt oo tollanen...

MattHeldman sanoi:
Muutaman viikon? Onko ainoastaan veikkaus vai perustuuko johonkin?

Onko tuo Wilkersonin olkapää pamahdellut aiemminkin?

Puhdas veikkaus. Simpsonin sopimus on seuraavan kerran katkolla kuun vaihteessa, eli noin viikon päästä. Jos vielä järkevämpää vaihtoehtoa kuin Wilkki ei ole löytynyt ja W:n käsi on pelikunnossa, niin miksipä ei?
Maaliskuulle saakka sähläävää muslimia ei varmaan kannata roikottaa, joten nyt on viimeinen aika toimia, jos toimia halutaan.

Ymmärtääkseni Wilkersonin olkapää on muljahtanut paikaltaan aiemminkin. En tiedä kuinka usein tai kuinka oleellinen ongelma tuo faktisessa on, mutta useammin kuin kerran olkanivel on lumpsahtanut.

Leikkauksella tuon saisi kuntoon, mutta siinä menisi kai ainakin puoli kautta hukille, eikä Isaiah ole ollut siksi innokas puukotettavaksi.

Simpson naulataan porukalla nyt vähän joka asiasta jopa uskonnosta. Toivottavasti joukkue käsittelee tiukat tappiot kypsemmin kuin täällä kp:n sivuilla koska pelejä on vielä aika monta jäljellä. Jos tappiot laitetaan yhden miehen piikkiin ja analyysi loppuu siihen, niin loppunousua on turha haaveilla. Toisinkin voi käydä ja jos takurin tontille vaihtuisi vielä peluri joka saa synnytettyä luottamuksen mm Hirvikoskeen ja Harjulaan niin kaikki on mahdollista. Simpson on ollut liian kevyt tontilleen se on slvä mutta viimeisen minuutin tappioita ei voi kaikkia laittaa sinne.

leka sanoi:
Simpson on ollut liian kevyt tontilleen se on slvä mutta viimeisen minuutin tappioita ei voi kaikkia laittaa sinne.

Hlökoht olen sitä mieltä, että ei penkin pääkään ole täydellisesti onnistunut, ei myöskään koko joukkue. Mutta kun olen nyt nähnyt muistaakseni joka ikisen Simpsonin pelin, niin kyllähän tämän hetken joukkue vaatisi hieman erilaisen kaverin takurikseen. Simpson on tehnyt 14 pojoa per peli ja pari kertaa onnistunut kolmosissa aika kivasti, mutta jos isoa kuvaa katselee, niin onhan hän ollut todella vaisu. Nimenomaan pelinjohdollisesti ja vastuun ottamisessa.

Olen todella yllättynyt, jos Wilkerson Nokian paidassa tällä kaudella nähdään, mutta ihmettelisin myös, ellei rapakon takaa saavu edes yhtä "kirittäjää" Simpsonille. Niin on tehty Vidinin aikana aiemminkin, miksi ei tehtäisi nytkin.

Ratkaisevat epäonnistumiset muistetaan, mutta esim Kotka pelin ne 2-3min ennen viimeisen hallinnan liukastumista kannttaa katsoa uudestaan Vicenttiä arvioitaessa. Pelin viimeisen parin minuutin saldo kertoo isosta vastuusta ja kohtuullisesa onnistumisesta hyökkäyksessä 5 pistettä, 1 syöttö, 1 riisto vaikka muistiin jäävät 1 menetys ja lopun teku. Toki parempia takureita löytyy maailmalta ja jo korisliigasta (myös Teemun lisäksi), mutta uskallan väittää, että toi tiukkojen pelien 2/8 voittotilasto on ryssitty enemmän omassa päässä viimeisellä parilla minuutilla.

clikc sanoi:
Ratkaisevat epäonnistumiset muistetaan, mutta esim Kotka pelin ne 2-3min ennen viimeisen hallinnan liukastumista kannttaa katsoa uudestaan Vicenttiä arvioitaessa. Pelin viimeisen parin minuutin saldo kertoo isosta vastuusta ja kohtuullisesa onnistumisesta hyökkäyksessä 5 pistettä, 1 syöttö, 1 riisto vaikka muistiin jäävät 1 menetys ja lopun teku. Toki parempia takureita löytyy maailmalta ja jo korisliigasta (myös Teemun lisäksi), mutta uskallan väittää, että toi tiukkojen pelien 2/8 voittotilasto on ryssitty enemmän omassa päässä viimeisellä parilla minuutilla.

no ei simpson nyt kyllä aivan ole onnistunut ratkaisuhetkillä mistä ne suuret pelaajat erottaa.mutta kyllä vidinin pitäisi myös tiivistää ryhmää viimeistään tässä vaiheessa kautta.nyt tuntuu että haetaan koko ajan kenellä on se hyvä päivä. jos nokia haluaa menestyä niin pitää sen saada hirvikoski , harjula , bailey akseli iskuun ja siihen päälle joku muu pointti kuin simpson mielellään.pikku hiljaa myös voisi yrittää saada iso anttia johonkin rooliin.skamo, kravits ja labo selkeät johtohahmot joiden pitää onnistua 100 %.

MattHeldman sanoi:
Olen todella yllättynyt, jos Wilkerson Nokian paidassa tällä kaudella nähdään, mutta ihmettelisin myös, ellei rapakon takaa saavu edes yhtä "kirittäjää" Simpsonille. Niin on tehty Vidinin aikana aiemminkin, miksi ei tehtäisi nytkin.

Joo, toi Wilkersonin roikottaminen tässä mukana on ihan minun omaa mielikuvitusta, kun tiedän, että ovat olleet herran kanssa matkan varrella yhteyksissä. Tuo yksityiskohta on saanut ajatuksissani liikaa painoa.

Osin mutun, osin kuulopuheiden ja huhujen vuoksi olen kuitenkin selvästi yli 50% saletissa siitä, että viimeistään seuraavaan kotipeliin mennessä tapahtuu jotain aivan ratkaisevaa muutosta joukkueessa.

Kaivan tämän viestin tuon kotipelin jälkeen esille ja myönnän olleeni katkerasti väärässä jos näin ei käy.

Rakennusmetsuri sanoi:
Osin mutun, osin kuulopuheiden ja huhujen vuoksi olen kuitenkin selvästi yli 50% saletissa siitä, että viimeistään seuraavaan kotipeliin mennessä tapahtuu jotain aivan ratkaisevaa muutosta joukkueessa.

Ensi viikon keskiviikkona on seuraava kotipeli. Olen miettinyt, että jos jotain muutoksia (esim. Simpson ulos) on tulossa, koska sen saisi näin tiiviissä tahdissa hoidettua.

Joka tapauksessa en olisi yllättynyt valmentajanvaihdoksestakaan. Vidin sai ostettua itselleen lisäaikaa Labolla, mutta onhan tämä samaa schaibaa nyt ollut taas pienen piristymisen jälkeen ja jos jokaisessa pelissä tulee muutamalla pojolla kuokkaan, niin jotain luulisi tapahtuvan. Mun mielestä Nokia alisuorittaa pahasti ja Vidinille on kyllä annettu palikat, joten sen taakse ei voi enää mennä.

leka sanoi:
Simpson naulataan porukalla nyt vähän joka asiasta jopa uskonnosta. Toivottavasti joukkue käsittelee tiukat tappiot kypsemmin kuin täällä kp:n sivuilla koska pelejä on vielä aika monta jäljellä.

Onhan tämäkin kyllä totta. Omalta osaltani olen aiemminkin sanonut, että kaveri ei vaan jotenkin tipahda. Enemmän olen itsekin sitä mieltä, että suurin ongelma tosiaankin on se, että mies ei istu pätkääkään Nokian pelitapaan, kuten täällä aiemminkin on joku todennut.

MattHeldman sanoi:
Joka tapauksessa en olisi yllättynyt valmentajanvaihdoksestakaan.

Mä en usko tähän. Vidin tuntuu nauttivan aika vahvaa luottamusta johdon taholta, ja case Labo vielä vahvistaa asiaa. Itse en välttämättä panisi vaihdosta pahakseni.

Mutta tosiaan huhuissa Simpsonin asema horjuu, mutta periaatteessa kyllä uskon, että muutosta ei nyt ole tulossa. Wilkersonista puhutaan juu, mutta olisi kyllä aikamoinen riskikortti tässä vaiheessa.

Juuri saamani tiedon mukaan, sarjanousijana otetaan mallia perinteisestä KTP:stä. Ponttista ei erotettu, joten Vidin saa myös jäädä. :) Jos viime pelin energialla jatketaan niin eiköhän kohta voittojakin tule.

Positiivisen kauta eli toivottavasti tänään onnistuvat kaikki Nokian pelaajat, erityisesti Vincent Simpson!!

Seagulls matsiin lähtee Nokialta paljon toivottu fanibussi. Reissu on tarkoitettu pääasiassa ns. aikuismatkustajille. Junnuilla on niin paljon pelejä kyseisenä päivänä, ettei omaa junnubussia kannata pistää liikkeelle. Matkan edellytyksenä on tietysti se, että riittävästi porukkaa ilmoittautuu mukaan.

Eli nyt sitten kipin kapin ilmoittautumaan. Tiedot löytyvät täältä: http://bcnokia.com/ajankohtaista/?issue=153

Tuo Vidinin taktinen osaaminen itseä mietityttää. Mies ei huomioi vaihtamalla isoja virhemääriä omaavia pelaajia, vaan antaa ottaa sen ei-toivotun virheen ottelusta toiseen. Myöskin aikalisän ottaminen vie välillä aivan käsittämättömän kauan vaikka peli ei toimi.

Millainen vaihtoehto olisi ottaa Apuvalmentaja pelejä johtamaan. Pelinjohto valmentajan toimesta ei ole näissä mun näkemisessä peleissä toiminut lainkaan

Itse en uskonut Vidiniin viime kaudellakaan, mutta miehellä tuntuu olevan vahvahkoa tukea taustajoukoissa kuitenkin. Kuten täällä on puhuttu, hankki mies Lokin kanssa Labon Nokialle, se on vahva kortti tällä hetkellä. Toki jotain kyllä täytyisi tehdä, nyt hakataan pelistä toiseen päätä seinään liigan tasolla kuitenkin varsin hyvällä rosterilla.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.