Koripallo.com

BC Nokia 2016-17

Vs: BC Nokia 2016-17

GiveLabotheBall sanoi:
Eikös nämä signaukset nyt melko pitkälti tarkoita, että Bailey ei jatka? Joukkueeseen tulee vielä kaksi 4-5 paikan jenkulaa, vai miten te tämän näette?

Noin minäkin sen tulkitsin, ettei enää Baileyta nähdä. Korin alle tarvitaan joku "iso paskiainen" ja sitten vaikka Labo tai joku muu ison pään pelaaja neljänneksi.

Tuosta Sandersista en osaa vielä sanoa muuta kuin että kyllä on nuoria nää kaverit. Ehkä vaan itse olen ikääntynyt sen verran että tuntuu siltä ::)

Herkku sanoi:
Tuosta Sandersista en osaa vielä sanoa muuta kuin että kyllä on nuoria nää kaverit. Ehkä vaan itse olen ikääntynyt sen verran että tuntuu siltä ::)

Pitää toivoa, että Timo jatkaa, niin se tasoittaisi itsellänikin vähän tätä tunnetta.

Sandersin Raysta - tai Reiskasta näin kavereiden kesken - ei kukaan palstan NCAA-guru ole antanut arviota. Kolmoset ovat pudonneet ihan hyvin ja ilmeisesti ihan tervepäinen ja asenteinen kaveri kyseessä.

Wilkersonin comebackille myös varaukseton peukku.

GiveLabotheBall sanoi:
Pitää toivoa, että Timo jatkaa, niin se tasoittaisi itselläkin vähän tätä tunnetta.

Sandersin Raysta - tai Reiskasta näin kaverien kesken - ei kukaan palstan NCAA-guru ole antanut arviota. Kolmoset ovat pudonneet ihan hyvin ja ilmeisesti ihan tervepäinen ja asenteinen kaveri kyseessä.

Wilkersonin comebackille myös varaukseton peukku.

Tästä Sandersista tuskin kenelläkään comin kirjoittajalla on paljon sanottavaa, hyvää tai pahaa, koska mies tulee niin vaatimattomasta konferenssista ettei kukaan suomalainen ncaa-fani taida seurata kauden mittaan yhtään. Ihmetyttää tällaisten nuorten, kokemattomien pelaajien signaaminen alkukesästä, mutta eiköhän Tuomisen ja Rantasen rekordi scouttaamisessa varmista että aika kova pelimies on kyseessä.
Taitaa olla aikalailla nykysääntöjen mukaista että jokainen joukkue hankkii ainakin yhden tällaisen nuoren ulkomaalaisen, ehkä se on myös kustannuskysymys.
Bailey kyllä kehittyi paljon viime kaudella, yllätti monet, mutta tämä valinta taitaa merkitä sitä ettei Bailey pelaa Nokialla ensi kaudella.

Bailey olisi ollut hieno nähdä edelleen Suomessa mutta varmaankin on hyvä hetki katsoa uusia haasteita jos uralla aikoo eteenpäin. Reiska on netistä löytyvien pätkien perusteella hyvä peluri ja tuossa iässä tapahtuu isoja kasvuja kun saa roolia täällä. Reiskassa on jotenkin samoja aineksia kuin Wilkerssonnissa joten Noksulassa kova takurikaksikko luultavasti. Isojen miesten osastolla onkin varmaan järkevää hiukan odottaa kilohintojen halpuutusta.

GiveLabotheBall sanoi:
Hyvä juttu, Harjulakin jatkaa. Pelasi niin hienoja matseja varsinkin keväällä, ettei mitään syytä lopettaa.

Kyllä, hyvä kokenut pelaaja. Peukku jatkolle. Pitäähän jonkun noille nuorisolle opastaa miten pelataan. Nyt on takamiesosasto kunnossa.

Nokialla näyttää olevan mallillaan joukkueen rakentaminen. Ainoa asia mihin kiinnitin huomiota oli, että Matt toivoo Riihelälle
jatkoa. Vaikka kuinka on nokialaisten suosikki, niin ei kyllä riitä Pyhän eväät enään liigaan. Jäi niin pienelle peliajalle jo viime
kaudella, että ihme on mikäli haluaa ja saa jatkaa.

Ok. Sori. On näköjään luetun ymmärtäminen huonolla tolalla. Ilman muuta Riihelän kokemusta kannattaa noksun käyttää.

Tuossa se on nyt ihan virallisesti: Joni Harjula jatkaa Nokialla.
http://www.bcnokia.com/ajankohtaista/?issue=201

Tämähän näyttää hyvältä!

Hevosmiesten tietotoimisto HMTT osasi huhuilla (kuten jo monet hevosmiehet ovat aiemmin uumoilleet), että Vidinin potkut liittyivät tiettyjen pelaajien tyytymättömyyteen herraa kohtaan. Palstan virallinen tietopankki RKM tietää toki tämänkin asian paremmin, mutta omaan silmääni Case Vidin on klassinen esimerkki siitä, että joko joukkueen runkopelaajat poistuvat tai sitten valmentaja poistuu. Lopputulos on kaikkien nähtävissä.

Hlökoht elättelen vielä pientä toivoa siitä, että pitkien jenkkien lisäksi signataan yksi suomalainen kaveri. Matias Ojala, anyone?

Noni...juhannus tuli ja meni...hiljaista on ollut nyt BC:n tiedotuksella. Yhdeksän pelaajaa on tällähetkellä rosterissa, koskahan tiedotetaan "isonpään" porukasta?? Labo?? kuulemma joku "iso mörkö" jenkkilästä....tiedä näistä... uutisia odotellessa...

BC Nokialle kun tulee kakkosporukka ensi kaudelle niin missäs se porukka pelaa??? siirretään tää keskustelu vaikka sitten oikeeseen ryhmään kun oikea paikka selviää..
joukkueen pelaajiakin saa ilmoitella kun niitä saa selville..valmennus on TERO VASELIN heiniä mutta entäs ne pelaajat???

yläkulma sanoi:
BC Nokialle kun tulee kakkosporukka ensi kaudelle niin missäs se porukka pelaa??? siirretään tää keskustelu vaikka sitten oikeeseen ryhmään kun oikea paikka selviää..
joukkueen pelaajiakin saa ilmoitella kun niitä saa selville..valmennus on TERO VASELIN heiniä mutta entäs ne pelaajat???

Sitä sitten tiedä mitä pelaavat,mutta pelaajia on hallilla ollut aika liuta

Nokian tilannehan siis tämä:

Daniel Dolenc 1
Waltteri Mäkelä 2
Ville Haapoja 2
Henri Hirvikoski 1
Niko Mattila 2
Eldar Skamo 2
Ray Sanders (USA) 1+1(optio seuralla)
Isaiah Wilkerson (USA) 1
Joni Harjula 1

Kaksi isoa miestähän tulee vielä ulkomailta, mutta kaipaako joukkue suomalaisia? Mikäli suomalaisia ei tule, niin Dolencin vastuu tullee kasvamaan selvästi. Haapojalle antaisin jo nyt tulevalla kaudella ihan oikeita minuutteja, mutta jos ihan kylmästi faktoja (tilastoja) katsoo, niin Mäkelän on aika vaikea nähdä saavan peliaikaa vielä ensi kaudella.

GiveLabotheBall sanoi:
Nokian tilannehan siis tämä:

Daniel Dolenc 1
Waltteri Mäkelä 2
Ville Haapoja 2
Henri Hirvikoski 1
Niko Mattila 2
Eldar Skamo 2
Ray Sanders (USA) 1+1(optio seuralla)
Isaiah Wilkerson (USA) 1
Joni Harjula 1

Kaksi isoa miestähän tulee vielä ulkomailta, mutta kaipaako joukkue suomalaisia? Mikäli suomalaisia ei tule, niin Dolencin vastuu tullee kasvamaan selvästi. Haapojalle antaisin jo nyt tulevalla kaudella ihan oikeita minuutteja, mutta jos ihan kylmästi faktoja (tilastoja) katsoo, niin Mäkelän on aika vaikea nähdä saavan peliaikaa vielä ensi kaudella.

mä olin edellisellä viestillä hakemassa kakkosporukan miehitystä tässä eli onko niistä mitään tietoa??

Nokian liigamiehityksen olen itse päivittänyt eli se on tiedossa :)

yläkulma sanoi:
mä olin edellisellä viestillä hakemassa kakkosporukan miehitystä tässä eli onko niistä mitään tietoa??

Joo. Luin kyllä viestisi ja kakkosjoukkuekin kiinnostaa, mutta ehkä kuitenkin tämä ykkönen vielä enemmän :) Mun silmiini joukkue ei ole vielä tossa, mutta katsellaan.

Mielenkiintoista nähdä, onko kakkosessa ketään esim. akselilta Riihelä-Kankaanpää-Tuominen vai meinaavatko tehdä siitä ihan puhtaasti junnuporukan.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.