Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hauska homma, että nyt kun Labon nimi roikkuu ilmassa, Kravish olisi jopa pieni pettymys. Muuten varmaan kaikki olisivat hyvin tyytyväisiä myös Davidiin...yläkulma sanoi:David Kravish näyttää myös olevan hidastuksessa mukana...
Vitalstatistix sanoi:Vaihtaako MattHeldman taas nickinsä? ;D
MattHeldman sanoi:Ehkä se kesällä Nokian facessa nähty videotervehdys "Nokia fans You will always be in my heart" tjsp. oli tosiaan aito kommentti.
Jorkku sanoi:Ei Labovic varmaan missään saa vastaavaa henkilöpalvontaa osakseen.
Herkku sanoi:Jos pitää paikkansa, kasvatan heti kaulaparran!!
Kyllä meille kelpaisi, vaikka onkin PT:n sanoin pelkkä "euromössö-sentteri".
MattHeldman sanoi:
PomppuPallo sanoi:Mun Google kääntäjä sano stopin ku ton linkin avas
Onko kukaan suomentanut tekstiä...?
PomppuPallo sanoi:Mun Google kääntäjä sano stopin ku ton linkin avas
Onko kukaan suomentanut tekstiä...?
leka sanoi:jos Labon tulo toteutuu niin jännä nähdä miten Tuominen, Vasell ja Koskinen löytää yhteyden kovaan pelimieheen. Mr Labo on kokenut skoraaja joka toimii taatusti myös oman päänsä mukaan, tappajan vaistolla jolloin konsepteilla pyyhitään tossun pohjia. Se on nuorille valmentajille kova koulu ja täysin erilainen kuin nöyrien pelimiesten koulu. Matt:n mainitsema Gilbert Junior jää väkisin myös hra Labon ja Skamon varjoon joten BCNn paketti muuttuu tämän siirron myötä paljon?!
hero oot nyt ottanut viestihistoriasia aikana tuomisen ja erityisesti vasellin sylkykupiksesi. onko jompi kumpi kussut sun muroihin vai? ??? tai yleisestikin olet haukkunut lähes kaikki Korisliigan valmentajat, niin kerrotko että kuka Suomessa on herra heron mielestä hyvä? Sinä itse?hero sanoi:jos labo tulee niin olisi upea juttu.paras lääke valmentajille että vasili pysyy niin kaukana kuin kehtaa koska mitä tuolla olisi herralle annettavaa sekä tuominen nöyränä kuuntelee ja ottaa oppia labolta.