Tuolla aikaisemmin lainatussa sääntökohdassa se "välitila" todetaan..
"Se, ettei pelaajalla ole alkuperäisenä ajankohtana ollut lisenssiä, ei kuitenkaan ole edustuskelpoisuuden este siirretyssä ottelussa."
No itsehän KTP on pelaajasoppansa keittänyt, joten se siitä. Laajemmin minua kiinnostaa tämä pelioikeus, koska tässäkin esiin nostetut esimerkit joukkueen muuttumisesta eivät tunnu kovin järkeviltä sen ajatuksen kanssa, että uusinta pelattaisiin ikään kuin "samoilla joukkueilla", kuin alkuperäinenkin peli.jutuista päätellen Nokia olisi ilmeisesti halunnut pelata uusinnan ja hakea lahjapisteet KTP:n junnuja vastaan... shame on you!
Minusta on vähintään kohtuullista, että KTP saa pelauttaa edes lähelle liigatason joukkuetta uusinnassa. Voittivathan he sentään sen varsinaisen pelin, eli muutoinkin heillä on vain hävittävää tässä tuomiossa
jutuista päätellen Nokia olisi ilmeisesti halunnut pelata uusinnan ja hakea lahjapisteet KTP:n junnuja vastaan... shame on you!
Näkihän sen kyllä jokainen ottallaankin kun pelin lopun katsoi, että Nokian tasoitus meni koriin pelin ollessa käynnissä.
Vastalauseeseen annetussa päätöksessä todettiin, että pallo oli elossa, mikä on kai sama, kuin peli käynnissä? Siinähän koko jutun juju piilee.Miten voit noin nähdä, kun peli ei ollut käynnissä?
Miten voit noin nähdä, kun peli ei ollut käynnissä? myöhässähän se selvästi oli, mutta kun pelikello ei kulkenut niin uusittiin.
Vastalauseeseen annetussa päätöksessä todettiin, että pallo oli elossa, mikä on kai sama, kuin peli käynnissä? Siinähän koko jutun juju piilee.
Tallenteesta kellottamalla, kuten aiemmin kirjoitin, selviää: pallo olisi ehtinyt koriin.Vaikea se on määritellä ehtikö kori ennen peliajan loppumista, kun kello ei käynyt. Itse luulen, että ei olisi ehtinyt...
Tallenteesta kellottamalla, kuten aiemmin kirjoitin, selviää: pallo olisi ehtinyt koriin.
No nyt lähtee kyllä PV keulimaanVincent Council+Dragan Labovic > Ron Rutland+Anthony Cade ?
Council teki tänään tripla-tuplan. 17-11-12.
Tripla-tupla on tehty korisliigassa ilmeisesti viimeksi vuonna 2016.
Vincentti saanee nimensä Wikipedian listan jatkoksi.
Luettelo Korisliigan tripla-tuplista – Wikipedia
Johan KTP:n Pratt teki viime kaudella 4 triplatuplaa ja jäi 4 kertaa yhden päähän.