Ulospäin olisi tuollainen musta (betoni/teräs-levy), jossa käytetty tehostevärinä keltaista.
Itse asiassa en edes tiedä kuka tuon on tehnyt, tietääkö kukaan comilainen?
Tuli vaan mieleen, että nykyisen hallin seinässähän on se taideteos, mahtaakohan se saada moukaria vai säästetäänkö jonnekin.
En tiedä onko tämä sarkasmia vai ei, mutta oli tuosta teoksena mitä mieltä tahansa, niin olen kyllä kans samaa mieltä, että toivottavasti jatkaa elämäänsä uudessa hallissa jollain tavalla.Ei kyllä helkatissa mitään moukaria. Eiköhän tuon saa siirrettyä vaikka sinne uuden hallin aulaan tai pihalle erillisenä valaistuna teoksena.
Löytyy kaikki kun selailet vähän viestejä taaksepäin..komeeta. Onko hallin sisätiloista havaintoja. Paljonko mahtuu katsojia...olispa hienoa jos katsomot kiertäisi kenttää, saataisiin Suomeen kunnon halleja vähitellen
Löytyy kaikki kun selailet vähän viestejä taaksepäin..
Mediaseurannassa poimitaan myös Palotien toisistaan poikkeavat veikkaukset Nokian runkosarjasijoituksesta Keskelle Keksintöä -podcastissaan (5.) ja uudessa Urheilulehdessä (7.)Alma-median julkaisuissa..
Tuo kenraali taisi olla minun "päivitys", kaikkien aikojen kauden kunniaksi.Aamulehden Lehtiselle kiitokset Lehdon päivitetystä sotilasarvosta.
Mitä mitä, missä kenraali?Tuo kenraali taisi olla minun "päivitys", kaikkien aikojen kauden kunniaksi.
Pienempi armeija, nopeammat ylennykset !Mitä mitä, missä kenraali?
Itselläni osui tämä silmiin, kuvakaappaus AL:n jutusta
katso liitettä 2673
Uskoisin, että on aiheuttanut monessa #aina -aamupalapöydässä paheksuntaa
Ford voisi olla ihan sopiva pelaaja jos Gibson pistäisi totaaliseen heittokieltoon. Minusta tuo Herdon vaikutti han kohtuulliselta pelaajalta, toivotaan ettei ollut paha vamma. Ja kaksi muuthan oli ihan erinomaisia liigapelaajia.Nyt tarttis Gibsonin laittaa Ford ja Herndon äkkiä Nesun taxiin ja nokka kohti Helsinki-Vantaata ja näillä dieselin hinnoilla kannattaa ottaa pari pätevää koripalloilijaa Nesulle paluukyydiksi.