No niin. Nyt se on varmaa.
No niin. Nyt se on varmaa.
katso liitettä 2452
Ja valmentajakin on jo selvillä. Jatkuukohan Piirtolan ja Meadin ura farmin myötä? Ilmeisesti ainakin Sauramo jää nyt Nokialle. Yksi vahvistus tulossa divariin, ehkä Kokko.Hyvä homma. Pelaajia riittää, lähteet kertovat.
Ja valmentajakin on jo selvillä. Jatkuukohan Piirtolan ja Meadin ura farmin myötä? Ilmeisesti ainakin Sauramo jää nyt Nokialle. Yksi vahvistus tulossa divariin, ehkä Kokko.
ei taida nämä yllä mainitsemat kaverit olla kuitenkaan ihan niitä joilla sarja paikka pidetään taikka pelataan miesten sarjoja ollenkaan.
En olisi kovinkaan huolissani rosterista. Yksi vahvistus tulossa, Teukka (?) painaa kolkytä pinnaa per matsi kolkeilla ja pump fakeilla ja nuoret miehet (Sauramo, Boman, ilmeisesti myös Mead ja Piirtola -optiot olemassa jne.) saa siinä sivussa kunnon minuutteja. Eiköhän tuohonkin joukkueeseen tulijoita muutenkin ole, kun on suora näyteikkuna liigaan ja huhujen mukaan B-divarin ainoa rumpuryhmä takana
En olisi kovinkaan huolissani rosterista. Yksi vahvistus tulossa, Teukka (?) painaa kolkytä pinnaa per matsi kolkeilla ja pump fakeilla ja nuoret miehet (Sauramo, Boman, ilmeisesti myös Mead ja Piirtola -optiot olemassa jne.) saa siinä sivussa kunnon minuutteja. Eiköhän tuohonkin joukkueeseen tulijoita muutenkin ole, kun on suora näyteikkuna liigaan ja huhujen mukaan B-divarin ainoa rumpuryhmä takana
Joo. Mulle kerrottiin eilen, että Kotka hävisi kahdella äänellä, mutta luultavasti sitten kahdella pisteellä. Rikkinäinen puhelin -efektiKun topikissa on varsinkin kotkalaisten puolesta puhuttu äänestämisestä, niin ainakin minä olen ymmärtänyt että kyseessä on varsin selkeä pisteytys, jossa Kotka jäi hännille, ei mikään äänestys.
Kyllä Nokian viime kaudet ovat hyvä osoitus siitä että mikään joukkue ei voi liigatasolla odottaa usean nuoren läpimurtoa samaan aikaan. Yhden nuoren voi hyvin kasvattaa ja odottaa kehitystä joukkueessa yhden kauden aikana. Mutta kun Nokiallakin oli Besselinkin ja Ahosen lisäksi Boman, Piirtola ja muitakin nuoria "kehittymässä", homma ei vaan toimi.
Toivottavasti tuo 1B-paikka ratkaisee ongelman.
Kun topikissa on varsinkin kotkalaisten puolesta puhuttu äänestämisestä, niin ainakin minä olen ymmärtänyt että kyseessä on varsin selkeä pisteytys, jossa Kotka jäi hännille, ei mikään äänestys.
Tuo 1B on kyllä sellainen sarja että ihan hyvn sinne olisi Kotkan voinut ottaa vaikka 17 joukkueeksi. Viime kausikin pelattiin parittömalla joukkuemäärällä ilman ongelmia.
Kyllä Nokian viime kaudet ovat hyvä osoitus siitä että mikään joukkue ei voi liigatasolla odottaa usean nuoren läpimurtoa samaan aikaan. Yhden nuoren voi hyvin kasvattaa ja odottaa kehitystä joukkueessa yhden kauden aikana. Mutta kun Nokiallakin oli Besselinkin ja Ahosen lisäksi Boman, Piirtola ja muitakin nuoria "kehittymässä", homma ei vaan toimi.
Kouvoilla taisi olla viimekaudella taas nuorin joukkue ja silti runkosarjan toinen sija. Toikkanen ja Permanto nousivat haastajamaajoukkueeseen.
1996 syntynyt eli 26v tänä vuonnaMolemmat kehittyivät hyvin, tosin Toikkanen tataa olla 25v joten en nyt han laske junoriksi enää.
Teuto-grillin jonossa puhuttiin eilen, että Nokialla ollaan purkamassa mikropoikien joukkuetta. Pelaajat kun tarvitaan tähän divariprojektiin
Vakavasti puhuen projekti on pelaajamateriaalin huomioon ottaen joko muutaman vuoden myöhässä tai ajoissa.
Parin viestin mieheltä vähän huonoa trollausta kun ei edes tiedä, että koko Teuto-grilli on jo purettu...
Koskas se on purettu ???
Parin viestin mieheltä vähän huonoa trollausta kun ei edes tiedä, että koko Teuto-grilli on jo purettu...
divariin ei Nokialta tällä hetkellä pelaajia löydy