Koripallo.com

BC Nokia 2024-2025 | Hallitseva Suomen mestari

Viestejä
1 063
Bomanin loukki on todella harmittava. Hänessä on potentiaalia nousta sopivalla, ärsyttävällä tavalla kiinnostavaksi liigapeluriksi. Ikänsä puolesta alkaisi olla läpilyöntivaiheessa mutta toivotaan kärsivällisyyttä kuntoutukseen
 
Viestejä
6 536
Jos unohdetaan kokonaan mikä tässä nopeasti syntyneessä sopparissa oli taustalla ja keskitytään positiiviseen, niin onhan Kanervon signaus erittäin hyvä haku tähän tilanteeseen. Itse elättelin jo vuosi takaperin toiveita Kanervon saamisesta Nokialle, mutta silloin Äänekosken mies suuntasi Islantiin. Antti on mun mielestä aika paljon Gibsonin näköinen pelaaja ja vaikka ikää on 35, niin on varmasti tikissä kun pelit alkaa.

Siitä olin itse asiassa hieman yllättynyt, että vaikka Kanervolla on 13 liigakautta ja 9 SM-mitalia taustalla, niin ei ole ilmeisesti koskaan aiemmin ollut Gibsonin joukkueessa?

 
Viestejä
2 473
Kanervo on hyvä hankinta Nokialta. Antti on edelleen hyvä heittäjä ja puolustaja. Ois kelvannu Katajaan. Nyt on hankinta josta voi käyttää sanaa jytky
 
Viestejä
126
Jos unohdetaan kokonaan mikä tässä nopeasti syntyneessä sopparissa oli taustalla ja keskitytään positiiviseen, niin onhan Kanervon signaus erittäin hyvä haku tähän tilanteeseen. Itse elättelin jo vuosi takaperin toiveita Kanervon saamisesta Nokialle, mutta silloin Äänekosken mies suuntasi Islantiin. Antti on mun mielestä aika paljon Gibsonin näköinen pelaaja ja vaikka ikää on 35, niin on varmasti tikissä kun pelit alkaa.

Siitä olin itse asiassa hieman yllättynyt, että vaikka Kanervolla on 13 liigakautta ja 9 SM-mitalia taustalla, niin ei ole ilmeisesti koskaan aiemmin ollut Gibsonin joukkueessa?

Oliko Kauhajoella?
 
Viestejä
44
Vaikka olenkin kyseisen herran "stan", pakko huomauttaa että puolustustaito on nykyään heikkoa. Ainakin viimeks kun pelasi Suomessa, peliaika putosi playoffeissa kun ei pysynyt oikein kenenkään edessä. Mutta kiva nähdä Kañervo taas Korisliigassa ❤️
Kanervo on pelaaja, jolla on (edelleen) käyttökelpoisia vahvuuksia - korisiigaan jopa poikkeuksellisen hyviä. Lisäksi kokemuksellaan tuo yleistä varmuutta ja voi toimia "kenttämentorina". Nokian valmennus osaa kyllä hyödyntää näitä ominaisuuksia, jolloin yllä mainittu puute lienee hallittavissa. Ehdottomasti hyvä lisä Nokian rosteriin ja lisää liigan kiinnostavuutta.
 
Viestejä
792
Nokian Panimokin teki pitkän sopimuksen kaupungin kanssa uuden areenan kumppanuudesta.

Onko tietoa, vaikuttaako nuo sopimukset BC Nokian järjestämien koripallotapahtumien oheismyyntiin? Jääkö tuloja saamatta esim. VIP-tilojen tai virvokkeiden myynnistä vai miten tuo on sovittu?
 
Viestejä
162
Onko tietoa, vaikuttaako nuo sopimukset BC Nokian järjestämien koripallotapahtumien oheismyyntiin? Jääkö tuloja saamatta esim. VIP-tilojen tai virvokkeiden myynnistä vai miten tuo on sovittu?
Nokian panimo on myös BC Nokian sponsori, joten voisi kuvitella, että BC Nokian tilanne ei ainakaan huonompi ole kuin ilman tuota vip-tilan nimeämistä. Tai jos on, niin harvinaisen huono sponsori, tuskin näin. Näyttää olevan myös KrP:n sponsori, joten varmaa tehneet diilin, jossa antavat juomat maksutta mainoksia vastaan ja ovat tehneet lisäksi erikseen kaupungin kanssa tuon kuvatun sopparin.
 
Viestejä
162
Aamulehdessä laaja juttu BC Nokiasta, josta joitain poimintoja:
* budjetti melkein tuplattu, budjetti alkaa kahdeksalla tai yhdeksällä
* Koskinen uusi TJ, yrittäjätausta ja vaikuttaa jutun mukaan pätevältä
* tavoite 1000 katsojaa, viime kaudella pikkuhallissa 705 katsojaa
* tavoitteena nollatulos, yritysmyynti keskeistä siihen. "Areenan arvo on ihan mieletön" eli mahdollistaa hyvät yritystapahtumat. Vaativaa, kun kilpailu kovaa etenkin Tappare ja Ilves
* ei ole kiinnostunut Europe Cupista, jos ei pääse karsinnoista jatkoon
 
Viestejä
419
Lippujen hinnat siis julkaistu.

Esim. 7 vuotiaat päätyyn vai sivulle 22,5€ ja aikuiset sivulle 27,5€.
Aamulehden jutussa kerrotaan, että tunnelman tulisi olla NBA/NHL tasoinen.
 
Viestejä
162
Esim. 7 vuotiaat päätyyn vai sivulle 22,5€ ja aikuiset sivulle 27,5€.
Aamulehden jutussa kerrotaan, että tunnelman tulisi olla NBA/NHL tasoinen.
Toivotaan, että lippukauppa käy! Hiukan pelkään, että tässä on lähdetty turhankin kunnianhimoisesti liikkeelle. Itse lähtisin ensin myymään salin täyteen ja rakentamaan tunnelman ja sitten hilaamaan hintaa pikkuhiljaa ylöspäin. Nyt on hiukan riskinä, että hinta pitää katsomot sen verran vajaina, että tunnelma ei pääse oikein nousemaankaan. Pitäisi luoda fiilis, että tämä on kuin Harjuniitty kakkonen pudotuspelien aikaan, iso kansansuosio ja täällähän kuuluukin käydä.

Toivon joka tapauksessa, että lähtee todellakin lentoon!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös