Koripallo.com

BC Nokia 2024-2025 | Hallitseva Suomen mestari

Olen tästä jo useaan kertaan tänne ketjuun kirjoittanut, mutta milloin tuo summeri saadaan uudessa areenassa korjattua? Miten voi olla että summeri soi aina vähintään sekunnin myöhässä? Mitä tuollaisella summerilla edes tekee?

Jep, eli lytätään :D
Minusta ei se ole mitenkään "lyttäämistä" , jos 2,9 pinnan korisliigakeskiarvo kertoo tämän hetkisen tason.Kun katsellaan vähänkin keskitasoa parempia jenkkejä kotimaan sarjassa ja kun
näillä ei ole ollut mitään mahdollisuuksia NBA:han , niin jokaisen unelmoijankin huomaavan tilanteen toivottumuuden jollei ole 213 cm pitkä.

Minun mielestä se oli enemmänkin Dettmann, eikä pelaaja, joka sen NBA-potentiaalin nosti julkisuudessa jossain haastatteluissa esiin. Siitä se sitten turhan isosti levisi ja jäi muistiin.

Minun mielestä se oli enemmänkin Dettmann, eikä pelaaja, joka sen NBA-potentiaalin nosti julkisuudessa jossain haastatteluissa esiin. Siitä se sitten turhan isosti levisi ja jäi muistiin.
Jokseenkin sama muistikuva. Piti oikein tarkistaa siitä Hesarin jutusta vuodelta 2020.

Maajoukkueen päävalmentaja Henrik Dettmann sanoo Besselinkin kuuluvan valtavan mielenkiintoisiin lupauksiin.

Dettmann pitää potentiaalista puhumista vaarallisena, mutta sitä urheilussa käytetään.

”Hän on erittäin hyvä harjoittelemaan, ja urheilijalla pitää olla edellytyksiä valitsemalleen lajille”, Dettmann sanoo ja antaa ymmärtää, että Besselinkillä on.

”Edellytykset ovat nousta korkeimmalle huipulle, pelata parhaiden kanssa parhaita vastaan.”

Parhaiden kanssa pelaaminen tarkoittaa koripallossa NBA:han pääsyä. Sitä Dettmann ei sano ääneen, mutta kyllä Besselinkistä kuulee sanottavan, että hän on lupaavin suomalainen pelaaja sitten Lauri Markkasen.

”Vau, se on aika iso juttu”, Besselink hämmästyy kuullessaan vertauksen.

”Mun tavoite on päästä NBA:han.”

”En edes tiennyt, että olen sellainen prospect [lupaus], vau.”

”Olen menossa samaa reittiä kuin Lauri. Hänkin kävi Jussi Hirvosen valmennuksessa. Pitää vaan kehittyä päivittäin.”

Luentani mukaan tuossa on yhdistelmä HD:n hehkutusta, toimittaja Heikki Miettisen tulkintaa ja anonyymejä lähteitä, joiden on kuultu vertaavan Max Besselinkiä Lauri Markkaseen. Tai no, tarkemmin ottaen asettavan hänet jonnekin Markkasen ja kolmanneksi kovimman prospektin välille.

Nuorukainen itse kuulee Markkas-vertauksen toimittajalta ensimmäistä kertaa, mutta toteaa kyllä omatoimisesti tavoitteekseen NBA:n.

Tuosta Hirvosen kanssa treenaamisesta ja NBA:sta tulee jotenkin mieleen vanha syllogismi-vitsi: "Autossa on ikkunat ja se liikkuu. Talossa on ikkunat, mutta se ei liiku. => Autoa liikuttava voima ei ole peräisin ikkunoista."

Kyllähän sitä saa ja pitää unelmoida ja myös kertoa niistä ääneen. Samalla se vaan tarkoittaa sitä, että silloin suorituksia arvioidaan sen mukaan, kuten kuuluukin.
No se tietysti. Toisaalta Jos et uskalla unelmoida ja tavoitella unelmaasi niin et voi edes epäonnistua tai edes saavuttaa mitään.

Tänään luotamme pirkanmaalaiseen yhteistyöhön.

Illalla ennen ysiä tiedetään, oliko odotuksiin nähden vaisuin kausi ikinä vai päästäänkö pudottamaan Holding Companya.

Kohta selviää pelaako Sakota Nokia-pelin vamman jäljiltä. Jos ei, niin ennustan vaikeuksia Pyrinnön hyökkäyspelille ja Nokian pudotuspelihaaveille.

Sakotan huilaaminen tiedettiin jo lauantain loppukättelyissä, mutta onneksi Odomes on vähän paikkaamassa.

Honka sen sijaan ilman jenkkejä pl. Gonza, joten kyllähän tää nyt ennakkoon hyvin paljon Pyrinnön käsissä on.

Sakotan huilaaminen tiedettiin jo lauantain loppukättelyissä, mutta onneksi Odomes on vähän paikkaamassa.

Honka sen sijaan ilman jenkkejä pl. Gonza, joten kyllähän tää nyt ennakkoon hyvin paljon Pyrinnön käsissä on.
Valitettavasti ilman Sakotaa pelatuissa matseissa skoraus on ollut tuskaisaa. No, ilta näyttää miten käy, mutta kyllä nyt etu on Kouvoilla. Odomes ei ole vakuuttanut missään vaiheessa. On toki jo pitkään mukana treenannut ja välillä pelannut.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.