Koripallo.com

Biddy Basket

....

Re: Biddy Basket???

siis sanoi:
12 Year Old Girls  Wichita, KS   February 25 -  March 2
12 Year Old Boys Plymouth, PA March 18 - March 23

on tainnu mennä sekasin. tytöillä taitaa olla tuolla wichitassa ja pojilla on Plymouth nimisessä paikassa biddy basketin netti sivujen mukaan ;D
ne on vuoden 2005 turnauspaikat.

vieras111

oon ite ollu biddybasket karsinnoissa... mut noista pituus rajotuksista niin oisko 185cm?? pojilla en muista varmaks tai niin oiisn kuulluja tytöistä en tiedä koska mulla ei ollu pelkoo et oisin ollu liian pitkä ;D ;D :D sillon kai ehkä 145-150 ;D :D

jjkhjgf

vieras111 sanoi:
oon ite ollu biddybasket karsinnoissa... mut noista pituus rajotuksista niin oisko 185cm?? pojilla en muista varmaks  tai niin oiisn kuulluja tytöistä en tiedä koska  mulla ei ollu pelkoo et oisin ollu liian pitkä  ;D ;D :D sillon kai ehkä 145-150  ;D :D

raja on kyllä ollu 178

Anni

moii!!
en ite oikeestaa tiiä tästä biddy jutusta paljon mitää ja haluaisin tietää!!
jos joku tietää niin voisko lähettää mulle mailii!! ??? ;D pliis!

Nonii nyt ku on unohtumass ..nii millä perusteella sinne valitaan...Paljon tulossa (ketä)?

Muuta ajankohtaista?

Piri

Eiks leiri ollu maanantai ja tiistai ? Onks kellään tietoa kuka pääsi mukaan tytöistä ?

hmm...........

jatkoon pojissa tais päästä ainakin aika pieni joukkue... Mutta kaikki pitkät ketä valittiin niin hyviä!! ;)

Poikien reissuun pari jengiä, joissa puoli tusinaa  hongasta, olikohan samaa luokkaa stadista. Masusta, toposta, panttereista ja järvenpäästä 1-2 huippua kustakin. jne.. Kevään sarjassa voi tulla ylläreitä, kun Biddyn takian porukoissa pari viikonloppua vajausta. Taitaapi namika stadi antaa eniten tasotusta.

ksofjs

tyttöjä hongasta sofie ja evi, hypon oona, wartinsta janni ja emmi, muuramest katti, kapost meri,topolast tiitu ja kouvoist päivi. muita en muista. :)

joo.,.,nb

lippahivo sanoi:
Poikien reissuun pari jengiä, joissa puoli tusinaa  hongasta, olikohan samaa luokkaa stadista. Masusta, toposta, panttereista ja järvenpäästä 1-2 huippua kustakin. jne.. Kevään sarjassa voi tulla ylläreitä, kun Biddyn takian porukoissa pari viikonloppua vajausta. Taitaapi namika stadi antaa eniten tasotusta.
Juu ja kyllä tuo järvenpään joukkuekki antaa tasotusta sillä molemmat parhaat poissa eikä joukkueessa mitään ylläri pelaajia näiden lisäksi ole... Tosin namikalla oisko ollu 3 pelaajaa avausviisikosta pois...

vaihtelua

Joo, Biddyn takia Honkakin huojuu mutta tuskin kaatuu vaikka maaliskuun matkalla lähes koko ykköskenttä. Muilta Biddy pistää pakan 2-3 viikoks melkoisen uusiks. Riippuen peliohjelmasta eteläisen sarjakärjen keskinäinen järjestys, jopa parit finaalipaikat, voi ratketa Biddyn aikana. Finalistien voimasuhteeet pysynee sinänsä ennallaan. Merkitystä kuitenkin, ketkä aloittaa ketä vastaan. Biddy siis monessa mukana..   

XXXX

Hongasta, tytöt Fifi ja Evi sekä pojat Kalle, Henri, Ville ja Visa ! Honka Rulez !  ;D

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.