Vs: Bisons 14-15
Eikös hän ollutkaan suomalainen?
Jakkeri sanoi:Jallow on kuulemma vielä kotimaassaan
Eikös hän ollutkaan suomalainen?
Jakkeri sanoi:Jallow on kuulemma vielä kotimaassaan
Jakkeri sanoi:http://www.basket.fi/uutiset/etusivun_uutiset2/?x33156=29787828
Hilliard kuukauden pelaaja helmikuussa
Mac sanoi:"Hilliardin suorituksen arvoa korostaa se, että Bisons pelasi viiden Korisliigan ottelunsa lisäksi helmikuussa kuusi VTB-liigan ottelua ja voitti niistä neljä Hilliardin vastatessa joukkueensa kärkitehoista."
No nyt on argumentit kohdillaan KORISLIIGAN kuukauden pelaajaksi...
Trollaatko vai etkö osaa oikeasti klikata ja lukea itse?Fanimies sanoi:Oliko tosiaan toi peruste? Eikö koko uutisessa ollut mitään mainintaa, että miksi valittiin KORISLIIGAN kuukauden pelaajaksi? :
Ehkä siinä pientä trollia oli mukana. ;D Lähinnä viitaten siihen, että uutisesta jätetty pois se kohta, jossa ne perustelut mainittiin.Katsomovalmentaja sanoi:Trollaatko vai etkö osaa oikeasti klikata ja lukea itse?
Mun mielestä ne pahimmat asenneongelmat on kyllä joukkueen kotimaisilla pelaajilla tuota Korisliigaa kohtaan… Mutta joo, ymmärrän kantasi.crenshaw sanoi:Koska Bisonsin amerikkalaispelaajia ei kiinnosta kotimaamme korisliigaottelut niin eipä näy minuakaan enää katsomossa.
crenshaw sanoi:Koska Bisonsin amerikkalaispelaajia ei kiinnosta kotimaamme korisliigaottelut niin eipä näy minuakaan enää katsomossa.
Totta, somessa ollut kumman hiljaista. Loppuiko keskariristiretki näin nopeasti?Tossun pohja sanoi:Mitä, mitä? Missä Biisoni joukot ja ennen kaikkea Twitteristä @villemaka... kukaan tekemässä valitusta KTP pelaajan käsimerkeistä ja vielä sylkemisestä? Haloo, reagoikaa!!!!!!!
Tossun pohja sanoi:Mitä, mitä? Missä Biisoni joukot ja ennen kaikkea Twitteristä @villemaka... kukaan tekemässä valitusta KTP pelaajan käsimerkeistä ja vielä sylkemisestä? Haloo, reagoikaa!!!!!!!
Tossun pohja sanoi:KTP Painaa valmiiksi esitätettyjä A4 kokoisia kantelulappuja Biisonien vaihtoaition ja Villelle koko oman nipun.
Tossun pohja sanoi:KTP Painaa valmiiksi esitätettyjä A4 kokoisia kantelulappuja Biisonien vaihtoaition ja Villelle koko oman nipun.
Länsman sanoi:Ehkä paras ja hiljentävin vastaus trolleihin. ;D
Tää ei ole trolli, mutta mikä on djeenin ja A.A:n rooli joukkueessa ja miksi nämä ovat jengissä? Ihan mielenkiinnosta katsoin tilastoja ja:
AA 7 peliä 0.23 min yhteensä ja ikä 18v,
Djeen 14 peliä 4.48 min, VTB:ssäkin ollut mukana 6 peliä ja 1.48 min, ikä 22v.
Muutamia biisoneiden pelejä olen nähnyt tälläkin kaudella, mutta en kumpaakaan muistaakseni kentällä.
Onko kehityskelpoisia pelaajia liigaan? Vielä on ainakin ikää kehittyä.
Antolla ei ole tällä kaudella riittänyt yhtään mikään. Ei edes mitään valoa tunnelin päässä, et peli alkais paranee. Onko sit korvien välistä kiinni vai mistä, mut mun puolesta voi lähtee tän kauden jälkeen Biisoneista ja se voi tehdä ihan hyvääki sille.Layup sanoi:Eilenkin voi mainita pari pahaa alisuorittajaa. Ahonen ja Nikkarinen. Antolla ei jalat riitä ja Ahonen ei heittänyt kuin muutaman vapaaheiton. Toivotaan, että rakkaita Kouvoja vastaan Anttokin löytää virettä.
DeimonFinger sanoi:Antolla ei ole tällä kaudella riittänyt yhtään mikään. Ei edes mitään valoa tunnelin päässä, et peli alkais paranee.