- Viestejä
- 190
Vs: Bisons 14-15
Mutta uskoisin että tästä VTB kaudesta opittiin taas paljon ja tulevaisuudessa moni asia menee taas helpommin. Pitää kuitenkin muistaa, että tämä on Bisonsin toinen kausi ulkomaankentillä ja neljäs kotimaisella huipulla.
Markkinointi olisi pitänyt olla parempaa se on selvä, mutta oli siinä hyviäkin asioita. Tässä tullaan taas siihen raha ja ottelumäärä kysymykseen. Loimaalaiselle koripalloväelle selvästi yli tarjontaa ottelumäärissä ja se että paljon on rahaa käytettävissä markkinointiin+tapahtuman järjestämiseen per peli. Mainostaminen maksaa aika paljon ja siksi turvaudutaan helposti some - markkinointiin, joka on ilmaista. Vantaan pelejä kuitenkin mainostettiin valtakunnallisessa radiossa, eikä sekään käsittääkseni kovin yleistä suomalaisessa koripallossa? Pistäisin osan myös suomalaisen "koripallokansan" piikkiin, koska kyllä heidän ja meidän pitäisi se tietää tai jossain tullut tieto vastaan, että Suomessa pelaa joukkueita euroopan huipulta. Siihen ei tietenkään pidä pelkästään tukeutua. Bisons beef toimi Turun peliin hyvin ja tätä varmasti johonkin peliin voi jatkossa kokeilla käyttää.KoriLeaks sanoi:- VTB-otteluiden markkinointi
Mutta uskoisin että tästä VTB kaudesta opittiin taas paljon ja tulevaisuudessa moni asia menee taas helpommin. Pitää kuitenkin muistaa, että tämä on Bisonsin toinen kausi ulkomaankentillä ja neljäs kotimaisella huipulla.