Vs: Bisons 2015-2016
CourtSide sanoi:
Olen luvannut etten mainitse nimiä näissä asioissa, mutta on siellä koitettu tarjota palkan vastineeksi jotain muutakin "valuuttaa" muistuttavaa. Lopulta on kuitenkin palkat maksettu kaiketi, että eihän tässä mitään hätää ole ollut. Mutta ei siinä, pokeri on kiva laji myös.
Ja Ahonen on itse sanonut ettei jatka Loimaalla, mutta miksipä ei haluaisi pelata vielä yhtä kautta joukkueessa jossa miehen vahvuuksia ei käytetä hyödyksi yhtään (esim. PnR-pelaajana maileja Nikkarista edellä), ja vastaaavasti heikkouksista muistetaan mainita joka käänteessä. Heikkouksista, jotka ovat toki vähän "näkyvämpiä" kuin vaikka loimaalaisten suosiosta nauttineella Nikkarisella, mutta ei niin paljoa etteikö mies olisi ansainnut huomattavasti enemmän vastuuta kauden mittaan. Ja korostan, että peliaika ei ole sama asia kuin vastuu. Heikolla puolella kahden metrin matkan sahaaminen ei ole varsinaisesti vastuuta, vaikka sitä tekisi koko 40 minuuttia.
Mutta kaikkihan voi tietysti muuttua vielä. Ei se ehkä vaatisi Gibsonilta muuta kuin hyvän 1-on-1 -juttutuokion miehen kanssa. Ulkomailta on ollut yhteydenottoja, mutta en mä niistä sen enempää tiedä.