Koripallo.com

Bisons 2015-2016

Vs: Bisons 2015-2016

Minne?
Kotti -->
Ojala -->
Koivisto -->
Eikö millään seuralla ole rahaa?

Onhan tää kausi taputeltu Biisoneitten osalta, joten ihme kun pojat ei vielä ole kelvanneet minnekään? Toivotaan, että Biisoneille tulisi seuraava kausi :-\ :-\

Tottakai täällä tarvii aina välillä poiketa. Meitä kannattajia on vaan niin kovin monenlaisia. Ja se ero heille/meille
kaikille suotakoon !

Mutta edelleen JOELta kysyn, missä on JoKaFan. Onko hylännyt meidät täysin. Hän tiesi paljon lajista ja kir-
joitukset jotka olivat koripallo-keskeisiä olivat kaikki ihan hyviä.

Ja JOElle vielä. Alkaako päivä paistamaan töiden osalta. Nyt tulossa paljon erityyppisiä suuria sellutehtaita, jos
tätä vanhaa sanontaa enää voi käyttää. Ja riittääkö Pohjois-Karjalassa ja Kainuussa puuta. Niin tai näin erittäin
hyvä juttu Suomelle !

Tasaraha sanoi:
Mutta edelleen JOELta kysyn, missä on JoKaFan. Onko hylännyt meidät täysin. Hän tiesi paljon lajista ja kir-
joitukset jotka olivat koripallo-keskeisiä olivat kaikki ihan hyviä.

Ja JOElle vielä. Alkaako päivä paistamaan töiden osalta. Nyt tulossa paljon erityyppisiä suuria sellutehtaita, jos
tätä vanhaa sanontaa enää voi käyttää. Ja riittääkö Pohjois-Karjalassa ja Kainuussa puuta. Niin tai näin erittäin
hyvä juttu Suomelle !

Vastaan kun olen P-Karjalasta kotoisin. Puupäitä täällä ainakin riittää. Oikeaa puuta myös. Täällä on Uimaharjussa sellutehdas ja Pankakoskella onko se kartonkitehdas, pahvia siis.

JokaFanin puolesta tohtineeko kertoa. Hän käsittääkseni kyllästyi, kun sai liikaa asiatonta yksityiskuittailuakin, vaikka fiksuin joensuulainen kirjoittaja on ollut. Käsittääkseni hän on tauolla. Uskon, että seurailee tätä ja mieli varmaan tekisi kirjoittaa, kun aihetta piisaa

Mammutti sanoi:

Eikös kotilla ollut henkilökohtaisia yhteyksiä Joensuun virtasen kautta? Ja rahaa varmaan irtoaisi lopettamalla ainakin Joensuulaisfanien perusteella 2:n huonoksi osoittautuneen jenkkisentterin sopparit. No tuskin molempia sopimuksia irtisanovat, mutta varmasti toista harkitsevat.

Vaikea uskoa että Kotti lähtisi viimepäivien kommenttiensa jälkeen. Olisi hienoa nyt jos kotimainen Bisons saisi kotiedun säilytettyä. (Kunhan häviää Salossa). Ensikaudella sitten pelkästään korisliigaan panostava Bisons ja kunnon taistelu varsinais-suomen herruudesta.

Tasarahalle päivitystä.

Vai että missä Jokavani on. No katsomossa Areenalla ainakin olen nähnyt. Loukkaantui ainakin Kouvolan nimim. Hakkiin niin verisesti, että jättäytyi täältä pois. Kerran kyselin takaisin, mutta ei ainakaan vielä luvannut. Voipi olla kuitenkin, että joskus palaa?

Siihen asti minun on yritettävä saada viestejä niin paljon kirjoitettua, että pääsen yksin Kalifviksi tänne. Enhän minä muuten, mutta kun viestien määrä on kuitenkin tärkeintä elämässä.....

Ja sitten töistä. Vielähän pomoni on antanut minun töissäkin käydä, mutta juuri nyt olen sairauslomalla. Lumitöitä tässä olen yrittänyt voimieni mukaan tehdä.

Olisi mulla vielä työaikaa vuosi ja puolitoista kuukautta ja sitten eläkkeelle, jos vain allah suo. Joten aika nuori kaveri vielä olen.....

Joo ja kyllähän tänne kaikenlaisia kirjoittajia mahtuu. Ja piruvie, niin kaikki me ei olla onneksi samanlaisia. Meitä on asiakirjoittajia ja toisia, jotka kirjoittavat asiaa ja muuta puuta heinää. Ja sitten niitäkin, jotka kirjoittavat koko ajan sitä puuta ja heinää. Itse taidan lokeroitua tuohon keskimmäiseen kategoriaan. Itselleni täällä olo on enemmänkin muodostunut yhdeksi monista harrastuksistani ja en todellakaan ole yleensä kovin vakavamielisesti liikkeellä.

Tosin paskaa on tullut ehkä eniten niskaan koko kpcomin historiassa, mutta en minä siitä juuri välitä. Se on ihan sama mulle. Ja kyllähän minä vähän joskus teinejä ärsytän ihan tahallani. Ilkeämielinen kun olen.

Kirjoitustyyliäni tosin en ole koskaan muuttanut, enkä muuta.

Puutakin täällä on kovasti näkynyt ja tehtaitakin. Itsellänikin on koivuklapeja viime kesältä tehtynä pihassa noin kolmekymmentä kuutiota. Siis itse tehtyjä.

Tässäpä tuota päivitystä.

Kotista taas kuulin, että eukkonsa on ihan viimeisillään. Siis raskaana ja haluaa olla siellä synnytyksessä mukana ja tukena, joten mitä ilmiesimmin pelaa siellä loppukauden. Jos siis pelaa. Mutta taitaahan tuo pelata.

Tässä kuussa taitaa tulla muuten jo 13 vuotta täällä pyörittyä. Muutama muu ollut vuoden pidempäänkin.

Ja kyllä täällä siis päiväkin joskus paistaa. Ainakin kesällä.

Kyllä se Bisonit kotimaisillakin vielä tarpeeksi pärjää, kunhan jenkkien penkittämät pelaajat ravistavat ruosteensa.
Ja tietyt ihmiset ovat vain uskollisia nämä muutamat viikot.
Clark, Kopio ja Niemistö on kirjattu rosteriin, mutta lienevät uskollisia idemmäksi...

Kaikki hyvä loppuu aikanaan. Pakataanko jo toimistossa viimeisiä tavaroita pois? Citymarketista voi kysellä banaanilaatikoita.

No niin, peli alta pois.

Kotti vannoi, ettei ole lähdössä minnekään.
Ojala sanoi samaa pelin jälkeen ja paiskasi kättä..

Koivisto lähtee... Suuntana pohjoinen

Ensi viikolla varmaankin lisää uutisia luvassa loppukauden rosterista...

Layup sanoi:
No niin, peli alta pois.

Kotti vannoi, ettei ole lähdössä minnekään.
Ojala sanoi samaa pelin jälkeen ja paiskasi kättä..

Koivisto lähtee... Suuntana pohjoinen

Ensi viikolla varmaankin lisää uutisia luvassa loppukauden rosterista...

Koivisto Juu...Karhuun..;)

Oksensin hieman suuhuni kun kuulin nokialaisten tripistä bisoneiden fanikatsomoon ja naivista yhdessä tsempaamisesta. Positiivisuusfasismi elää ja voi hyvin. Fantastista! Tulee mieleen että käykö kaikki fanit aina ihan täysillä?

Ymmärtäisin toimintaa jos bisoneita olisi kohdannut joku tragedia tyyliin puolet joukkueesta menehtyy bussikolarissa tai jotain vähemmänkin dramaattista. Mutta kun kyse on tietoisesti velaksielämisestä jo toisena vuotena peräkkäin ei tälläinen organisaatio tarvitse mitään kannustusta tai ymmärrystä. Korisliiga on organisaatioden välistä resurssikilpailua. Bisons on nyt jäänyt kiinni huijaamisesta, talousdopingista. Kyseessä ei ole onneton tapahtuma jota pitäisi nyt joukolla voivotella ja toivoa parasta. Kannustamalla piisamin pelaajia tuette organisaatiossa vaikuttavia huijareita. Jos jo toisena vuotena käy niin että kassa on tyhjä joulun jälkeen niin koko helvetin ryssä-suomi-sirkus pitäisi sulkea sarjasta.

Mikähän Kotin Loimaalla pitää? Eikö mies ole jo siinä vaiheessa uraa, että mestaruus maistuisi, eikä oikein Bisonsinkaan ole mitään järkeä pitää Kottia divaritasosen jengin keskiössä... No, mene ja tiedä.

Minähän kerroin jo. Vaimon kohta tuleva synnytys sitä siellä nyt pitää. Ei halua nyt muuttaa sen prosessin takia. Eilen kuulin.

RahanKeruuMies sanoi:
Oksensin hieman suuhuni ....

Oikein hyvä, pidä ne suussasi ja mieluusti kaikki muutkin typerät mielipiteesi. Sitä vastoin voisit miettiä, millä tavalla voisit olla nimimerkkisi arvoinen mies.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.