Koripallo.com

Bisons 2023-2024

Viestejä
2 348
Jos menen katsomaan Slayeria, niin en halua todellakaan nähdä kainaloa tuulettettelevaa Tero Vaaraa.
OK, tämä oli mulle uusi tieto. En tiennyt, että Bison on korvannut tällä kaudella jenkit suomalaisilla pelaajilla. Sitten ei ole toivoa.
 
Viestejä
225
Cedu taisi pelata viime kaudella 13 peliä aika pienellä minuuteilla....Ja nyt taas tämä kaksikko Korisliigaan?? MIKSI?
Tämä on tulkittava niin, että joko tarjontaa ei ole, tai sitten on tarjontaa mutta ei ole rahaa.

Cedu on hieno kaveri, mitä häneen olen saanut tutustua, mutta kohta 36-vuotias ja viime kaudesta tais mennä jälkimmäinen puolikas vaihtopenkin päässä jalka paketissa istuen, niin ihan vaan ihmettelen, että miksi tämä uusi sopimus.
 
Viestejä
553
Cedu on hieno kaveri, mitä häneen olen saanut tutustua, mutta kohta 36-vuotias ja viime kaudesta tais mennä jälkimmäinen puolikas vaihtopenkin päässä jalka paketissa istuen, niin ihan vaan ihmettelen, että miksi tämä uusi sopimus.
Tulee mieleen, että olisiko ajatus saada 1x iso mies enemmän treeneihin, saada 1x iso mies antamaan huiliminuutteja virhevaikeuksien / loukkien varalta, kokemusta tuomaan nuorille pelaajille ja mitä olen treeneissä seurannut niin valmennus saattaa myös Cedua kiinnostaa.

Jos vaihtoehto on Cedu tai ei mitään sen tilalle, valitsen Cedun.
 
Viestejä
106
Tulee mieleen, että olisiko ajatus saada 1x iso mies enemmän treeneihin, saada 1x iso mies antamaan huiliminuutteja virhevaikeuksien / loukkien varalta, kokemusta tuomaan nuorille pelaajille ja mitä olen treeneissä seurannut niin valmennus saattaa myös Cedua kiinnostaa.

Jos vaihtoehto on Cedu tai ei mitään sen tilalle, valitsen Cedun.
Cedu=kun ei mitään…
 
Viestejä
554

Tämä on nyt sitten ilmeisesti sitä kokoa mitä Heinämäki painotti. Todella mielenkiintoinen kaveri!
 
Viestejä
226

Tämä on nyt sitten ilmeisesti sitä kokoa mitä Heinämäki painotti. Todella mielenkiintoinen kaveri!

Pöytälaatikossa toivottavasti vielä se 220cm korinaluspelotteen sopimus.
 

TS1

Viestejä
59

Tämä on nyt sitten ilmeisesti sitä kokoa mitä Heinämäki painotti. Todella mielenkiintoinen kaveri!
Uusiseelantilainen. Näyttää aina vähän puuhastelulta, kun seurojen tiedottajilta puuttuu osaaminen kirjoittamisen saralta.
 
Viestejä
363
Uusiseelantilainen. Näyttää aina vähän puuhastelulta, kun seurojen tiedottajilta puuttuu osaaminen kirjoittamisen saralta.
Toiset näyttää pahoittavan mielensä niin pienestä. Voi voi sentään... Pitääkin varmaan luoda oma ryhmä kaikille pilkunviilaajille, jossa sitten voivat kommentoida toisten kirjoitusvirheitä yms. Syksyä kohti mennään kovaa, joten onneksi päästään keskustelemaan kohta pelisuorituksista kaiken turhan sijaan. Mukavaa päivää kaikille!
 
Viestejä
67
Hei, pitääkö huhu Roopesta paikkaansa? Onko siis tehnyt jo sopimuksen muttei ole julkaistu? Salossa puhuvat!
 
Viestejä
363
No ei kai sentään. Taksitolpalla puhuttu, että Roope pelaa ens kaudella Perniössä.
 
Viestejä
363
Joukkue melkein koossa. Varmaan viimisten pelaajajulkistusten jälkeen saadaan nettisivutkin päivitettyä ajantasalle?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös