Vs: Boston Celtics - (Good) OLD Celtic Pride
Toki Wigginsistä voi loistava pelaaja kehittyä, mutta kaiken hypetyksen takia sitä on alkanut melkein toivoa kaverin epäonnistumista ilman mitään sen kummempaa syytä. Minua kuitenkin ihmetyttää se seikka, että melkein kaikki pitävät miestä varmana ykköspickinä ensi kesän draftissa. Miksi? Avoimin mielin olen valmis muuttamaan käsitystäni vaikka sitten huomisen Duke-Kansas -ottelun jälkeen jos siihen on syytä. Ehkä Wiggins syttyy paremmin isoihin otteluihin.NCAA-jukkka sanoi:^^^Tässä vaiheessa kun omat havainnot on highlighteja, McDonald's peli ja otteita ekasta pelistä, ei minulla ole juurikaan mielipidettä ja ennen kun pääsee kunnon pelejä katsomaan "näkemys" onkin lähinnä viisaampien analyysit, ja kyllä wigginsiin tunnutaan uskovan. Sitä vaan ihmettelin mistä sinulle oli muodostunut niin vahvan tuntuinen käsitys. Voit olla aivan oikeassa, ei siinä mitään, mutta aika paha kaikkea tähän astista on minusta analysoida. Joo, randlesta esim hehkui killer instinct McDonald's pelissä, toisaalta jannujen kohdatessa aiemmin wiggins takoi taululle 28 (randle 15).
Tiistaina tosiaan homma alkaa oikeasti. Ei malta odottaa.