miekkonen
Vs: brittikoripallo?
Mites Pallokenttä itse, tippuiko peliaikaa, vai menikö pyyhkeenheilutukseksi?
Mites Pallokenttä itse, tippuiko peliaikaa, vai menikö pyyhkeenheilutukseksi?
miekkonen sanoi:Mites Pallokenttä itse, tippuiko peliaikaa, vai menikö pyyhkeenheilutukseksi?
Pallokenttä sanoi:btw. PK on saanut kasaan suhteellisen kilpailukykyisen joukkueen elokuun delfiiniturnaukseen, rosteriin kuuluu mm. pari kaveria North Georgiasta (NCAA) sekä muutama urheilullinen BBL peluri (+penkinlämmittäjä PK ;D) ..mutta tästä lisää kun ajankohta lähenee.
Bogues sanoi:Delfinin nettisivujen mukaan sieltä munuaispiiraiden maasta tullaan ryminällä myös naisten Fun-sarjaan, vai onko oma ilmosi ropsahtanut genderbender-hengessä yksilahkeisten kategoriaan? Onkos Palloketulla Plymouth Raidersin emännistä kokemusta tai muuta raportoitavaa? Hymiö, varmuuden vuoksi.
She-Man sanoi:"Runosarjan mestari oli Derby Trailblazers"
Ootko sä hullu vaihtanut koriksen runomaratooniin?
Pallokenttä sanoi:parahin bogues,
kylla, ei, kylla ja ei
Elikkas naisten sarjaan on kuin onkin tulossa Lady Raiders joukkue. Allekirjoittaneella ei muutamia jarjestelytehtavia lukuunottamatta ole mitaan tekemista kyseisten lyylikettujen kanssa. Viime vuoden onnistunut suomenkiertue kun on herattanyt suurta kiinnostusta niin etela-englannissa kuin aina ameriikanmaata myoten, nain ollen tulevaisuus lupailee suuria pallokentan business uralle. PK:n 5-year planiin kuuluu mm. Arsenalin tuominen leikkimieliseen preseason-turnaukseen tampereen delfiiniin ja michael jacksonin comeback-kiertueen "my pockets, my pants" organisointi. PK on myos harkinnut nayttelijan uraa, mielellaan tunnelmallsissa musikaaleissa. (en tieda mista kaikki tama looperi oikein tuli, pahoittelen)
eli kettutytot on tulossa kuten on poikaketutkin vaikka eivat taida viela listalla nakyakkaan.
aiheesta lisaa lahempana.
Raiders uutisia:
BBL: Kausi ohi, sarjassa 5.sija, runkosarjan voitti Guildoford Heat. Pudotuspeleissa Raiders havisi Scottish Rockseille ja nain ollen kausi loppui eika tullut matkaa Final 4 turnaukseen Newcastleen. Newcastle lopulta selvisi playoffien mestariksi kotiareenallaan kaataen juurikin Scottish Rocksin. Kauden All-Star viisikkoon valittiin Raidersista baby-shaq Carlton Aaron. (joka muuten kavaisi try-outeissa Ruotsissa jokin aika sitten)
EBL2: Kausi ohi, pikkuketut eivat selvinneet playoffeihin mutta eivat myoskaan olleet putoamisvaarassa ollen sijalla 10, kahdentoista joukkueen sarjassa. Runkosarjan mestari oli Derby Trailblazers voittaen korisuhteella Bristol Flyersin. Playoffien mestariksi selvisi hieman yllattaen Northumbria, joka kaatoi finaalissa Taunton Tigersin.
Huhujen mukaan ensi kaudeksi EBL1seen olisi menossa Derby, Bristol ja Taunton.
tjanare!
Aaa..joo muistan tämän ottelun, taisi buzzer beater mennä levyn kautta sisään..korjaa jos olen väärässä.Bogues sanoi:Plymouth Raiders'ko on tehnyt tilaa UK Allstarsille?
Tänä vuonna en tee enää sitä virhettä, että vähän ennen pelin loppua totean kovaan ääneen omille:
"en tiiä tietääkö noi että aikaa on vain kuus sekuntia".
Luulin nääs että kaikki Raidersit oli enkkuja.
Pallokenttä sanoi:Aaa..joo muistan tämän ottelun, taisi buzzer beater mennä levyn kautta sisään..korjaa jos olen väärässä.