Koripallo.com

Buzzerbeater- selainpeli

Vs: Buzzerbeater- selainpeli

Kuus minsaa jäljel, 4 pinnaa tappiol... Kakkoskentällisillä mennään, kurpaharjun korihaiden ykkösiä vastaan :D
e: 2pts eroa, 2min jäljellä...
e2: aijaijai! neljä tappiolla kun 52 sek jäljellä! Aikalisä --->
e3: JATKOAIKA ! Sainpas kirittyä tasoihin :p

Kolmen pisteen voitto sarjaporrasta ylempänä pelaavasta korihaista. Ilman 3 avainpelaajaa.

Itse nousin vihdoinkin III.7:an monen kauden yrittelyn jälkeen. Ensimmäisessä ottelussa tuli pataan 2 pistettä, mutta oli todennäköisesti voitto tullut jos olisin saanut asetettua kokoonpanon (joukkue pelasi jollakin ikivanhalla oletuskokoonpanolla). Muutaman kerran nyt siis kyseinen sivusto lagaillut, kirjaa itsensä ulos parin klikkauksen jälkeen toistuvasti, eikä esim. kokoonpanoa seuraavaan otteluun pääse asettamaan. Onkos joillakin muilla ollut samanlaisia ongelmia?

Legy sanoi:
Itse nousin vihdoinkin III.7:an monen kauden yrittelyn jälkeen. Ensimmäisessä ottelussa tuli pataan 2 pistettä, mutta oli todennäköisesti voitto tullut jos olisin saanut asetettua kokoonpanon (joukkue pelasi jollakin ikivanhalla oletuskokoonpanolla). Muutaman kerran nyt siis kyseinen sivusto lagaillut, kirjaa itsensä ulos parin klikkauksen jälkeen toistuvasti, eikä esim. kokoonpanoa seuraavaan otteluun pääse asettamaan. Onkos joillakin muilla ollut samanlaisia ongelmia?

Näyttäis ihan hyvin toimivan.

mäkin sain tosiaan sarjanousun jlk ekalla kierroksella pisteellä turpaan:D

Kiinnostusta yksityisliigaan? Infoa tänne suuntaan niin inviteen.

Jaahas.. Milloinkohan laajenettaan serveritilaa, jälleen teksti "Server is too busy". Aika useasti myös erittäin hitailla kierroksilla käy sivusto.

Onko joukkueesi pelaajaa vailla? Tarvitaanko joukkueeseen lisää heittovoimaa? Täältä löytyisi juuri sinulle sopiva pelaaja, joka on vielä siinä iässäkin että kehittää voi entisestään!

HINTAPYYNTÖ: 400 000$

Omistaja: Lappeenrannan NMKY

Viikkopalkka: $ 9 303
Rooli: vakipelaaja
(BuzzerBeta)

DMI: 28100
Ikä: 21
Pituus: 6'4" / 193 cm
Potentiaali: laatupelaaja
Pelikunto: hyvä
Hyppyheitto: mahtava Kaukoheitot: pätevä
Ulkopuolustus: hyvä Pallonkäsittely: kelvollinen
Kuljettaminen: vahva Syöttäminen: välttävä
Lähiheitot: avuton Sisäpuolustus: avuton
Levypallot: välttävä Torjuminen: välttävä
Kestävyys: olematon Vapaaheitot: olematon

Kokemus: heikko

http://www.buzzerbeater.com/player/13374357/overview.aspx

Tai joukkueelle halpaa ja hyvää kreikkalaista sentteriä:

Omistaja: Lappeenrannan NMKY

Viikkopalkka: $ 8 834
Rooli: vakipelaaja
(BuzzerBeta)

DMI: 67800
Ikä: 23
Pituus: 6'1" / 185 cm
Potentiaali: all-star-pelaaja
Pelikunto: vahva
Hyppyheitto: kohtalainen Kaukoheitot: heikko
Ulkopuolustus: olematon Pallonkäsittely: avuton
Kuljettaminen: kelvollinen Syöttäminen: heikko
Lähiheitot: pätevä Sisäpuolustus: vaikuttava
Levypallot: pätevä Torjuminen: heikko
Kestävyys: heikko Vapaaheitot: avuton

Kokemus: välttävä

http://www.buzzerbeater.com/player/10794386/overview.aspx

choke james sanoi:
Luuletko että joku ostaa noin paskoja pelaajia?
Ja oma joukkueesi oli?

choke james sanoi:
Hullue tietää;D
Tiedän. Minkäs takia muuten vieläkin lymyilet täällä kp.comissa, kun jokainen kirjoittamasi viesti on kuin salapoliisilta, joka tarkkailisi minua.

YoungHoop sitten poisti Buzzerbeater - tunnuksensa, etkö saavuttanut haluamaasi menestystä ;D

Vai miksi? ???

Hullued sanoi:
YoungHoop sitten poisti Buzzerbeater - tunnuksensa, etkö saavuttanut haluamaasi menestystä ;D

Vai miksi? ???
Poistuiko se? :eek:
Ei missään nimessä ollut tarkoitus, aika vaan on ollut kortilla eikä oikein ole kerennyt / muistanutkaan pariin otteeseen, käymään kuin viimeksi reilut kuukausi sitten... ???

YoungHoop sanoi:
Poistuiko se? :eek:
Ei missään nimessä ollut tarkoitus, aika vaan on ollut kortilla eikä oikein ole kerennyt / muistanutkaan pariin otteeseen, käymään kuin viimeksi reilut kuukausi sitten... ???
"Tietokonepelaajan ohjastama"

jokujoku

buzzerbeater on loistava peli itse olen pelannut jo kauan ja pelaan itse tällä hetkellä 111divisioonaa

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.