Koripallo.com

C- Pojat

Vs: C- Pojat

Ensinnäkään emme ole tulossa Ricoo vai mikä lie... Ja mihin aikaa koko turnaus ees on? Ja myönnän vähän tossa leijailin :)

no älä

pikkuspy sanoi:
Ensinnäkään emme ole tulossa Ricoo vai mikä lie... Ja mihin aikaa koko turnaus ees on? Ja myönnän vähän tossa leijailin :)
jaa vähän ;D :-*

Tästäkin

TästäKIN topicista on tullut salolaisen (tai salolaisten) itsetunnon kohennus paikka. Tätä mieltä itse ainakin olen.

oikein

Tästäkin sanoi:
TästäKIN topicista on tullut salolaisen (tai salolaisten) itsetunnon kohennus paikka. Tätä mieltä itse ainakin olen.
Oikein! Hyvin puhuttu!

CELTIKKI

Tästäkin sanoi:
Ei oo tullut.Tästä on tullut pikkuspyn itsetunnon kohennus palsta.

ja pysytään aiheessA.. ;)

Huomenna harjoituspeli Nokian palloiluhallilla:

klo.11.00 Bc Nokia - KoiKi
klo.14.00 KoiKi - Pyrintö

. :D

niiiiin

Bc vs. KoiKi tulee olemaan tiukka peli. veikkaan kumminkin nokialle pari pistettä. ihme jos yli 5p. tai jos tomppa on tulossa mutta saa nähdä koska b-pojilla on myös pelejä tampereella. hyvä peli tulee oleen ;D :D :D

Tulos

niiiiin sanoi:
Bc vs. KoiKi tulee olemaan tiukka peli. veikkaan kumminkin nokialle pari pistettä. ihme jos yli 5p. tai jos tomppa on tulossa mutta saa nähdä koska b-pojilla on myös pelejä tampereella. hyvä peli tulee oleen ;D :D :D

Peli päättyi vieraiden 74-68 voittoon ja kannustuksesta päätellen tämä Tomppa myös oli mukana.

lil H

Tompalta kova suoritus!! Selvästi bc nokian paras pelaaja! Ilman Tomppaa olisi tullut käkeen toi 30 pistettä oletan.

huoh

lil H sanoi:
Tompalta kova suoritus!! Selvästi bc nokian paras pelaaja! Ilman Tomppaa olisi tullut käkeen toi 30 pistettä oletan.
Vähän itsekehun hajua tuossa on :-\

niii

^^ sanoi:
ura voitti vilppaan :p
Nii oli itselleni pieni yllätys ja se vielä,että pyrintö hävisi vain 6 pisteellä vilppaalle.Kouvot voitti myös lahden joukkueet 60 ja 40 pistettä?:O

c-tyttö sanoi:
moi tää ei liity teijän keskusteluihi ollenkaa mut ku oltiin äänekoskella ja illalla pelailtiin katajan poikien kaa kortia ja vähä muuta ja sit sen jälkeen ei ehittykkää enää jutteleen nii oiskoo mahollista et ne jotka tajuaa et täs puhutaan niistä nii laittais jottai nii ois kiva saaha vaik meset :)
repes ;D

niii sanoi:
Nii oli itselleni pieni yllätys ja se vielä,että pyrintö hävisi vain 6 pisteellä vilppaalle.Kouvot voitti myös lahden joukkueet 60 ja 40 pistettä?:O

Joo, mut ne ei oo lahden parhaat mahdolliset joukkueet vaan kaks tasasta jengii.

Tulos sanoi:
Peli päättyi vieraiden 74-68 voittoon ja kannustuksesta päätellen tämä Tomppa myös oli mukana.
Joo... oli tiukka peli oltiin 19 pinnaa tappiolla mutta voitettii 3. neljännes 25-8 ja noustii 3pistee päähä. Mentii kyl ohiki mut sitte ratkes Koikin Mikan kolkkii ku tuli kuus pinnaa eroo taas ja aikaa jäljellä 25 sekkaa... Mut hyvä tiukka peli oli :D

Kauppinen kuittaa ;D ;D

Kouvot

Klee sanoi:
Joo, mut ne ei oo lahden parhaat mahdolliset joukkueet vaan kaks tasasta jengii.
Lisäksi puuttui viitisen avausviisikon pelaajaa vammojen ja muiden takia. Kenties tällähetkellä kovin pelaaja oli B-junnujen mukana.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.