Koripallo.com

C-tyttöjen 1. divarit

-mixi

Vs: C-tyttöjen 1. divarit

Ahaa.. sanoi:
Itse uskon ToPoLan olevan taidoiltaan tarpeeksi hyvä ykkösdivariin, ongelma on, että otteluissa laskeudutaan vastustajien tasolle ja siihen pitäisi tulla muutosta nytten kun noustaan omalle tasolle ! (= (Itse olen tyttöjen peliä katsonut, en pelaajana, vanhempana tai valmentajana)

Syksyllä T94:n ykkösdivarissa nähtiin mukavan paljon tasaisia ja jännittäviä otteluja, samaa on lupa odottaa myös kevätkaudella. ToPoLa sopii mainiosti mukaan joukkoon.

justtt

-mixi sanoi:
Syksyllä T94:n ykkösdivarissa nähtiin mukavan paljon tasaisia ja jännittäviä otteluja, samaa on lupa odottaa myös kevätkaudella. ToPoLa sopii mainiosti mukaan joukkoon.

Aika hakoteillä ollaan.. olen myös nähnyt Topolan peliä, ja he eivät ole vielä missään nimessä ykkösdivarin tasoa.

njaa....

justtt sanoi:
Aika hakoteillä ollaan.. olen myös nähnyt Topolan peliä, ja he eivät ole vielä missään nimessä ykkösdivarin tasoa.

Mitä sitten vaikka eivät olekkaan, saavat kokemusta parempia joukkueita vastaan. Jos katsoo muitakin ikäluokkia niin sielläkin monet joukkueet ovat nousseet 1. divariin tietäen että eivät ole tasoltaan ehkä yhtä hyviä kuin muut.

hähhää

joukkue voi kehittyä vaikka kuinka paljon puolessa vuodessa (= ja itse olen käynyt läpi tuon ctytöissä, että ei olle muka ykkös dirre tasoa, mutta sitten btytöissä pelattiinki smmää ;D

jee

hähhää sanoi:
joukkue voi kehittyä vaikka kuinka paljon puolessa vuodessa (= ja itse olen käynyt läpi tuon ctytöissä, että ei olle muka ykkös dirre tasoa, mutta sitten btytöissä pelattiinki smmää ;D

niinhän sitä muutenkin nopeasti kehittyy, kun pelaa parempaa vastaan :)

koutsi.

Yllättyikö kukaan LoKoKo-Firen pärjäämisestä ykkösdivassa?
Itse yllätyin.

=DD

koutsi. sanoi:
Yllättyikö kukaan LoKoKo-Firen pärjäämisestä ykkösdivassa?
Itse yllätyin.

Minä yllätyin!! Pisti jopa rapylle hienosti vastaan!! Heistä kuullaan vielä. :)

!!!!

justtt sanoi:
Käyhän se tämmöinenkin keskustelu. Kun katsoo c tyttöjen 2 divaria, jossa pelaa jatkuvasti 1 divarin pelaajat tietyillä joukkueilla. Ja itse 2 divarin pelaajat istuvat vaihdossa, ilman yhtään peliaikaa. Ja silti tasoeroja ei ole.

Ori Mattila

Luka sanoi:
Tänne sitten jutustelua kaikista Suomen C-tyttöjen 1. divareista! (minua henk. koht. kiinnostaa eteläisen, läntisen ja kaakkoisen alueen sarjat :D

Kyseiseen jutusteluun saatiin tietynlaisia pohjatietoa viikonlopun Orimattilan turnauksessa. Sunnuntain ottelutulokset alempana. Finaaliottelu oli erittäin dramaattinen; Muurame johti alussa Kapoa vastaan 22-1 !!! Kapo hivuttautui pikkuhiljaa rinnalle ja ohi ollen 2.30 ennen loppua johdossa 9 pistettä. Sitten tapahtui syväjäätyminen ja Muurame vei lopun murskaavasti 13-0.

Sija Sijoitusottelut 06.01.08
3-6 09.30 9 Honka - OrJy 45 - 37
3-6 09.30 10 TuRi - RaPy 29 - 39
1-2 12.30 11 KaPo - MU 46 - 50
5-6 14.30 12 OrJy - TuRi 48 - 37
3-4 14.30 13 Honka - RaPy 31 - 39

paikallaollut

Varsin onnistunut turnaus C-tytöillä Orimattilassa. Hyvätasoisia ja tasaisia otteluja molempina päivinä. Lahjakkaita pelaajia ja hyvää valmennusta tuntui löytyvän kaikista kuudesta joukkueesta.

Paikallaolija!

Laitan tähän vielä alkusarjan tuloksia. Erittäin hyvä tasoinen turnaus!

Orjy - Honka 55-41
Honka - Rapy 28-37
Rapy - Orjy 27-47
Kapo - Mu 37-40
Mu - Turi 54-32
Turi - Kapo 25-65

-eett

Paljastetaan myös sijoitusottelujen tulokset Orimattilassa:

OrJy - KaPo 32 - 70
MU - RaPy 63 - 36
Honka - OrJy 45 - 37
TuRi - RaPy 29 - 39
KaPo - MU 46 - 50
OrJy - TuRi 48 - 37
Honka - RaPy 31 - 39

Mitkähän joukkueet ovat ensi vuoden sm-sarjassa? Jos joidenkin joukkueiden 94set ja 93set yhdistyvät, niin tulee paljon huippujoukkueita, kuten KaPo, RaPy, Honka, MU, TuRi ja EBT (ovathan nämä nytkin hyviä jengejä, mutta yhdistyessään vielä parempia! :)). Arvailuja, vaikka tämä onkin vähän aikaista? ;D

vieras

EBT voitti Hongan 65-32. Ei taida olla honka enään niin kovassa iskussa? Honka on myös hävinnyt KaPolle..

jaa

Musta Honka ei oo ollu niin hääppönen ja kuka nyt ei kapolle ois hävinny ainakin ysinelosissa.

niixu

annetaan nyt vähän tunnustusta Kapolle ja EBTllekin, molemmat sentään aluefinaalimitalisteja!!

Kysymyksiä.

Eikös Raholallakin alkanut vähän ote huonontumaan?? Minkälainen joukkue on muuten OrJy??????

koris.net

Kysymyksiä. sanoi:
Eikös Raholallakin alkanut vähän ote huonontumaan?? Minkälainen joukkue on muuten OrJy??????
käypä kattomassa koris.net kaakkon alueen tuloksia

Kaakkoon

koris.net sanoi:
Kysymyksiä. sanoi:
käypä kattomassa koris.net kaakkon alueen tuloksia

Orjy pärjää hyvin kaakossa. Etelässä ollessaan ehkäpä pääsisi ykkösdivarin sijoille 3-6. Kattellaan viikonloppuna Vantaalla kuinka OrJy:n sielä käy...

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.