Koripallo.com

Chicago Bulls

Re: Chicago Bulls 2006-07

Knicks vs. Bulls...
Menipä jännäks..24 pisteen selvä johto, Skiles lentää ulos, Balkman tulee kentälle ja saa Knicksit lentoon.
Ero kaventui 5 pisteeseen asti, mutta onneksi lopussa Hinrich ja Nocioni saivat tärkeät vaparinsa sisään.
Malik Allen pussitti hyvin 15pst. Dengiltä loistava eka jakso.

Koko peli jälleen heittopeliä, ja kun se ei kulkenutkaan toisella jaksolla, peli menikin jännäks.

fiElDy

matsin parasta antia wallacen muksumainen kiukuttelu. Hienoa käyttäytymistä veteraanilta ::)

fiElDy sanoi:
matsin parasta antia wallacen muksumainen kiukuttelu. Hienoa käyttäytymistä veteraanilta ::)
Mikä vitun idea on edes koko pääpanta kielto?

wallace is a kid

Trancey sanoi:

vois pelaajatkin keskittyä pelaamiseen eikä miljoonan turhan pannan ja kaiken maailman bändien coolsiti roikuttamiseen. play ball, hiphoppia voi leikkiä vapaa-ajallakin. kundit on duunissa, ja sillon pukeudutaan sen mukaisesti.

Trancey sanoi:
Aivan käsittämätöntä kyllä, huomaa ettei Stern itse ole koskaan pelannut koripalloa. Haloo... siis HIKIpanta, hiki... halooo. Ei se vaan tajua, ja mitä se MoPetekin tästä tykkää? Hikipantahan on jätkän tavaramerkki, kuten varmaan muutaman muunkin. Mitäs rangaistuksia tosta tulee? Kyllä Peterson tosta varmaan 5k pulittais, että saa tota pitää päässä, tai sit vaan pitää, eikä maksa... naurettavaa touhua.

Ampuhaukka sanoi:
Aivan käsittämätöntä kyllä, huomaa ettei Stern itse ole koskaan pelannut koripalloa. Haloo... siis HIKIpanta, hiki... halooo. Ei se vaan tajua, ja mitä se MoPetekin tästä tykkää? Hikipantahan on jätkän tavaramerkki, kuten varmaan muutaman muunkin. Mitäs rangaistuksia tosta tulee? Kyllä Peterson tosta varmaan 5k pulittais, että saa tota pitää päässä, tai sit vaan pitää, eikä maksa... naurettavaa touhua.

Öhöm. Tuo on Scott Skilesin sääntö, joka koskee vain Bulsuja.

GheorgheMuresan sanoi:
Öhöm. Tuo on Scott Skilesin sääntö, joka koskee vain Bulsuja.
Mitäh?? olen sanaton... siis mitä järkeä? mitäs juttuja sillä Sternillä sitten oli? se pukupakko ja...?

Itse ainakin pidän päähikipantaa erittäin turhana.Hikoilen matsissa yleensä tosi paljon,mutta ei ole koskaan häirinnyt hiki niin paljon että se olisi haitannut peliä ja näkyvyttää.Ja joksus junnuna kun kokeilin pelata hikipanta päässä,niin se tuli koko ajan silmille ja oli koko ajan korjattava sen asentoa että tuntui mukavalta.Luulis että pelkkä rannenauha riittää.

Homer sanoi:
Itse ainakin pidän päähikipantaa erittäin turhana.Hikoilen matsissa yleensä tosi paljon,mutta ei ole koskaan häirinnyt hiki niin paljon että se olisi haitannut peliä ja näkyvyttää.Ja joksus junnuna kun kokeilin pelata hikipanta päässä,niin se tuli koko ajan silmille ja oli koko ajan korjattava sen asentoa että tuntui mukavalta.Luulis että pelkkä rannenauha riittää.
sulla oli junnuna liian pieni pää ja jos on kunnon letti niin kyllä siinä jotain nauhaa/pantaa tarvitaan yleensä.

Re: Ben Wallace

Trancey sanoi:
Vähän lisää jutua Skilesin natsikurista.
-Pakko teipata nilkat
-Pääpantakielto
-musiikin kuuntelukielto

Hohoh...Saa nähä miten Paxson hoitaa tilanteen.

Luulen, että Paxson antaa Skilesin pitää kuria joukkueessa. Sinänsä harvinaista herkkua NBA:ssa. Kukaan muu Bullseista ei tunnu kapinoivan, joten turha odottaa tukea Isolle Penalle GM:lta.

Tyrus Thomas pelasi eilen pari minuuttia, mutta oli imo susipaska. Pomppii miten sattuu ja aina väärä ratkaisu. Ei saa syöttöjä edes omille.

Wallace pelasi hyvin. 6 Off. Reboundia. Pari vapariakin upposi. Omassa päässä loistava.
Kirk Hinrich ihan jäässä. Olisi voitu penkittää enemmänki.
Duhon & Gordon kaksikko pelasi hyvin parina.

Knicks kaatui jälleen pallonmenetyksiin.

Keijo sanoi:
jos on kunnon letti niin kyllä siinä jotain nauhaa/pantaa tarvitaan yleensä.
Mistäs Keijo sellaisen käsityksen on saanut?
Mulla on aika pitkä letti ja pystyn silti pelaamaan ilman mitää pantaa.

Viikonloppuna 2 voittoa putkeen eli tekee Knicks voittojen kanssa 4-0.

Vs: Chicago Bulls 2006-07

Vielä muutama päivä siirtoaikaa jäljellä. Toivottovasti Gasolia ei hommata Deng/Gordon vaihtokaupassa.
Mutta sisä-pussittaja/jakajalle olisi tarvetta.

Huhujen mukaan Nocioni odottaa joutuvansa myydyksi.

Miksi ei? 26 vuotias All Star PF ei joka päivä tipahda syliin ja vielä ale hintaan. Gordon, Brown ja 2007 pick olisi loistava kauppa Chicagolle.

Hillomunkki sanoi:
Miksi ei? 26 vuotias All Star PF ei joka päivä tipahda syliin ja vielä ale hintaan. Gordon, Brown ja 2007 pick olisi loistava kauppa Chicagolle.
Meinaatko että Memphis suostuisi moiseen kauppaan, kun oma lottery pick on todennäköisesti Oden/Durant. Gordon on vaarallinen kaveri takakentällä, joka tuo leveyttä kentälle. Ja välillä on itseluottamustakin ollut ajaa korille onnistuneesti.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.