Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mo Williams sanoi:Brown ulos pelistä... Tuomareilla pillit perseessä eikä vihellä selvää virhettä, kyllähän siinä hermot menee.
E: Yliajalle mentiin, LeBronilla tässä vaiheessa (3min yliaikaa jäljellä) 51pts!
Brown lensi ulos 3. neljänneksen puolessa välissä ja silloin minä myöskin tuon viestin kirjoitin...dynastY sanoi:Mutta eivätkö tuomarit juurikin viheltäneet melkeinpä jokaisen touch-foul:in vikalla neljänneksellä Cavaliersin hyväksi?
ONEFORALL sanoi:Olin jo ihmeissäni että asiallinen viesti Queen Jamesilta mutta sitten lopussa täysin naurettava heitto.
Phenom sanoi:Voiskohan joku vielä kerran kertoa kuinka innoissaan oli aluksi ja kuinka paljon repesi lopuksi?
Phenom sanoi:Mutta tosiaan, näyttäisi siltä, että runkosarjan voitto ratkaistaan näillä näkymin Cavsien ja Lakersin välillä. Vähän kyllä pelottaa, kun Cleveland ei ole puolustanut läheskään yhtä hyvin kuin pari kuukautta sitten. Silloinhan pelit ratkesivat jo aikaisessa vaiheessa ja Lebron istui monta neljää neljännestä penkillä. Nyt on mennyt tiukoille Sacramentoa ja Nykiä vastaan, vaikka voitot näistä onkin saatu raavittua.
Technique sanoi:Haki kovan voiton viime yönä Orlandost. Pakko antaa rispektit LeBronille kova viiminen kolkki, kuten myös Williams. Nyt on itsekkin pakko myönnettävä, että MVP kuuluu Jamesille, however miehellä oli eilen 6menetystä..
No me hoidetaan Orlandossa seuraava matsi ja Konferenssin finaaleis.![]()
Technique sanoi:En sano maailman parasta. Siin kohtaa mulla tulee mieleen nimet Bryant ja Wade.
Niin eiköhän se ole joko Wade tai Bryant. Tietääkseni parhaalla pelaajilla pitää olla muitakin meriittejä kuin mutsillensa rääkyminen ja kova pistekeskiarvo. Itse sanon Wade.Boobie Gibson sanoi:ARGH!!! Tekisi niin mieli ottaa osaa näihin Bryant/Wade> Lebron (maailman tämän hetken paras pelaaja) mutta pakko se kai on vain jättää huomiotta ja toivottava että on paljon niitä jotka tietää kuka oikeasti on se maailman paras pelaaja tällä hetkellä. Keskiarvot melkein () Triplatupla joten ei pitäisi olla epäselvyyttä paremmuudesta