Koripallo.com

Componenta vs. Kataja ke 21.1.2009 klo 18.30

Vs: Componenta vs. Kataja ke 21.1.2009 klo 18.30

Katajan as/to-lukema erinomainen 1,57 (22 syöttöä/14 menetystä)

Reilu vuosi sitten olen kirjoittanut TC 07-08 -topiciin Namika Lahti - TC (104-46) -ottelun jälkeen seuraavaa:

Högfors Red Star sanoi:
Nyt on pakko kirjoittaa vaikkei mitään asiaa olekaan.

Ei Korisliigassa jumalauta hävitä ottelua melkein 60 pisteellä, oli kentällä C-juniorit tai ei.

Olen sanaton.

Reilussa vuodessa on siis selvää kehitystä tullut.

Edit:

Ainoa harmin paikka on se, että PEKKO-kulta päätti jättää kp.comin kokonaan. Olisi ollut varsin mielenkiintoista kuulla hänen mietteitään tämän illan pelin jälkeen. Taattua "Pidä huivistasi kiinni, Tatjana" -tavaraa!

Olisikohan jotain vaikutusta murskalukemiin Compon taloudelllisella tilanteella? Jättääkö rotat uppoavan laivan.

Minnekäs Pekko on hävinnyt? Ei ole ollut neljännentoista päivän jälkeen enää täällä taloudellisia puolustuspuheenvuoroja pitämässä.

JOEN SUU sanoi:
Minnekäs Pekko on hävinnyt? Ei ole ollut neljännentoista päivän jälkeen enää täällä taloudellisia puolustuspuheenvuoroja pitämässä.

"Jätän palstan koska täällä ei saa kirjoittaa omia ajatuksiaan vaan pitää mennä massan mukana."

Tule PEKKOseni takaisin!

Joo. Tule Pekko vain takaisin. Me ( minä ja muut ) lupaamme, että saat kirjoittaa ihan omia ajatuksiasi. Tosin eihän niitä ennenkään kukaan ole pystynyt estämään. Jollakin vain on saattanut olla erilaisia ajatuksia. Mehän ei olla kaikki ihan samanlaisia. Ei ulkoa eikä sisältä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.