Onko @hamahakkimies huomenna menossa temmi tanassa @mcuban'ia kuuntelemaan?
Onko @hamahakkimies huomenna menossa temmi tanassa @mcuban'ia kuuntelemaan?
Itse olisin nähnyt Kemban vaikka Jazzissa paikkaamassa Conleytä. Kemba on nimittäin oikeasti ihan kelpo takamies. Parhaimmillaan todella huippu.Slumping Mavs sign K. Walker to boost backcourt
The Mavericks have signed veteran guard Kemba Walker to address their glaring need for another creator in Luka Doncic's supporting cast.www.espn.com
jetsulleen. Olin vähän järkyttynyt, kun tajusin, että tämä ukkohan olisi ollut otettavissa, vaikka hinnasta en tiedä mitään. Kokoahan Kemba ei olisi tuonut Jazziin lisää, siis puolustuspäähän erityisesti, vaikka olisi kyllä tuonut paljon muuta hyvää.Itse olisin nähnyt Kemban vaikka Jazzissa paikkaamassa Conleytä. Kemba on nimittäin oikeasti ihan kelpo takamies. Parhaimmillaan todella huippu.
Kemba olisi kustantanut niinkin paljon kun 2,1milj.$ eli käytännössä ilmainen.jetsulleen. Olin vähän järkyttynyt, kun tajusin, että tämä ukkohan olisi ollut otettavissa, vaikka hinnasta en tiedä mitään. Kokoahan Kemba ei olisi tuonut Jazziin lisää, siis puolustuspäähän erityisesti, vaikka olisi kyllä tuonut paljon muuta hyvää.
AAAAARGHHH!Kemba olisi kustantanut niinkin paljon kun 2,1milj.$ eli käytännössä ilmainen.
Minulla kyllä meni Mavsien kannatus tauolle tämän Kyrie kaupan jälkeen...
Ei vain pysty kannattamaan joukkuetta, jossa Kyrie pelaa (itse asiassa toivon, että Mavs häviää tästä lähtien kaikki ottelunsa, niin kauan kuin Kyrie pelaa joukkueessa).
Niin ja miksikö: koska Kyrie on ollut ja on minun ykkösinhokkipelaajani koko NBA:ssa (syitä on niin monta etten ala niitä tässä nimeämään (eikä ketään varmaan kiinnostakaan)).
Varmaan helpoiten sen miksi Kyrie on inhokkini voi selvittää kuuntelemalla Palotien Kaunis Pelin podcastin uusimman jakson, jonka Kyrie sisällön allekirjoitan täysin.Vaan ihan mielenkiinnolla kyllä, että miten voi vihata kaikkien aikojen taitavinta kaveria, joka osaa tehdä vielä viihdyttävää showta... Toki inhoaahan moni myös kaikkien aikojen parastakin... eli LeBron Jamesta.