Koripallo.com

Delfin-basket turnament

Toisaalta....

Vs: Delfin-basket turnament

...miesten maajoukkueen pelaajia näkyi pelisaleissa ja muutamia palkintojakin jakoivat pelaajille.
 

Juuri niin

Vs: Delfin-basket turnament

Toisaalta.... sanoi:
...miesten maajoukkueen pelaajia näkyi pelisaleissa ja muutamia palkintojakin jakoivat pelaajille.

Mini-Delfin -pelaajat ainakin muistavat varmasti maajoukkue pelaajien käynnin katsomossa ja tsemppari palkinnon jaon. Suuri kiitos siitä.
 

näin on ...

Vs: Delfin-basket turnament

Toisaalta.... sanoi:
...miesten maajoukkueen pelaajia näkyi pelisaleissa ja muutamia palkintojakin jakoivat pelaajille.
totta matinen ja kinnaslampi olivat tammerkosken koululla jakelemassa palkiintoja...
kiitokset pojille, sai ainakin muutamilta joukkueilta respectiä...
 

joo...

Vs: Delfin-basket turnament

miten 94 poikien sarjassa pelit meni? oliko 4 joukkuetta yli muiden? Ketkä pelaajat olivat iskivät silmään...

Vastauksia odotellessa
 

dingg

Vs: Delfin-basket turnament

joo... sanoi:
miten 94 poikien sarjassa pelit meni? oliko 4 joukkuetta yli muiden? Ketkä pelaajat olivat iskivät silmään...

Vastauksia odotellessa

Voit sanoo samantien joukkuees ja nimes niin eipähän jää muille epäselväks että pelasit turnauksessa ilmeisesti hyvin.
 

#20

Viestejä
147
Vs: Delfin-basket turnament

joo... sanoi:
miten 94 poikien sarjassa pelit meni? oliko 4 joukkuetta yli muiden? Ketkä pelaajat olivat iskivät silmään...

Vastauksia odotellessa
onhan se aina kiva kuulla oma nimi netissä..... :-*
 

kapone

Vs: Delfin-basket turnament

Ei pyrintö näköjään enään delfiinissä pärjää, toisin kuin sillon kun 88-ikäluokan pojat veivät muistaakseni kolme
kertaa peräkkäin delfiinin ;) tämän on vielä takaraivossani muistissa!
 

oletko sokea

Vs: Delfin-basket turnament

eieiieiei sanoi:
Sä oot kyllä ihan pihalla jos sä luulet et eerikinharju on KOVA(sen pituseksi) korinaluspelissä ?!?!?!?!?!?!?!?

Koitapa itse pelata Eerinkinharjua vastaan korin alla. Hänestä voi tulla vielä jotakin suurta.
 

gd

Vs: Delfin-basket turnament

katsomo sanoi:
Kyllä maajoukkue taas teki siististi Delfin osallistujille: Ei nimmareita edes matsin jälkeen, tais olla Henkalle vain hälläväli "Harkkamatsi" ei ajateltu junnuja jotka olivat tulleet eri puolelta Suomen katsomaan Hannoa ja Teemua . Voi voi...

Kyllä nimmareita sai matsin jälkeen. Ainakin onnekkaimmat. Eli mä. ;D
 

Löysää

Vs: Delfin-basket turnament

oletko sokea sanoi:
Koitapa itse pelata Eerinkinharjua vastaan korin alla. Hänestä voi tulla vielä jotakin suurta.

Itse asiassa olen pelannut häntä vastaan korin alla lukuisia kertoja...
 

ahahhahaaaa

Vs: Delfin-basket turnament

se peli oli niiiiiiin huono.. paskaaa ei suomen maajoukkue oo kauheen hyvä jos rannikko siel ois huidellu niin ois se ehkä antanu vähän valoo pelille mut ei se ollu mikään ihmeellinen.. ruotsilla oli kaks ihan hyvää pelaajaa jotka teki ihan jees suorituksii... se yks ajo ennen puoliaikaa oli tosi hieno niinkun ne kaks donkkii mut toinen meni ohi.. mut ihan sama paska peli kuka haluis noin paskoilt pelaajilt nimmareit ?
 

Delfin/EHBT

Vs: Delfin-basket turnament


Kylläpä nousi Delfinin profiili EHBT:n jälkeen.
Ei Delfin niin huono turnaus olekaan. ;D
 
Viestejä
14
Vs: Delfin-basket turnament

Somebody sanoi:
Mietin itse tuota C-94-tyttöjen sarjaa, ja laitan tähän nyt oman top-5:seni:

1. RaPy
2. Kirovskaya
3. KaPo
4. PuHu
5. Pyrintö


Kirovskaya on kova joukkue, mutta hävisi viime vuonnakin Raholalle, joten siksi RaPy ensimmäiseksi. Saattaa toki olla, että menee toisin päin.
KaPo ja PuHu ovat myös kovia, PuHu eteläisen sarjan 1. divarin ensimmäinen ja KaPo toinen. Molemmilla joukkueilla on Delfinissä 2 ryhmää mukana, joten luonnollisesti jompi kumpi niistä on noilla sijoilla, jotka tuohon laitoin. Pyrinnöllä taas ei viime vuonna mennyt kovin hyvin Delfinissä, mutta ovat parantaneet tasoaan. He voittivat RaPynkin viime kaudella kerran. Viiden kärki saattaa kuitenkin heittää paljonkin, eihän sitä tiedä :D

Aika nappiin osui tämä veikkaus! ;) Oikea Top 5:hän oli tämä:

1. RaPy
2. KaPo Red
3. Kirovskaya
4. KTP-94
5. Pyrintö

RaPy ja KaPo olivat aika ylivoimaisia ja kovia, finaali oli tiukka ja meni jatkoajalle.
Kirovaskayan ja KTPn peliä en nähnyt, mutta ovat molemmat hyviä joukkueita.
Pyrintö yllätti noustessaan viidenneksi.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös