Koripallo.com

Detroit Pistons 2010-2011

Vs: Detroit Pistons 2008-2009

Benefactor sanoi:
By the way, mitä hyvää Iverson on saanut aikaiseksi siitä lähtien kun puki Pistons-paidan päälle ?

Uhm.. Nothing?? Kysytään myös mitä Billups on saannut aikaan Denverissä?

Treidin myötä Denveristä tuli paljon parempi joukkue ja Detroitista paljon huonompi joukkue?

Kyllähän minä tiesin, että tämä treidi ei voi toimia. Iverson on tosiaan samanlainen Me, Mself and I-tyyppi kuin Marbury ja tiedostin tämän jo ennen kauppaakin. Iverson tyytyy kikkailemaan määrätiedottomasti ja sen jälkeen joko ajo, huono syöttö tai pahimassa tapauksessa hyppyheitto. Mr.Big Shot ojasi Pistonsia ja rakensi peliä jo omalta puolustusalueelta lähdettäessä. Billups pelasi yksinkertaista ja kaunista korista ja vasta nyt olen älynnyt oikeasti kuinka elintärkeä mies Billups oli mo´townille. Curryn ei tarvitsisi katsella tämmöistä pelleilyä ja harkoista lintsaamista vaan penkittäää Iverson niin kauaksi aikaa, että mies oppisi jotain ja rupeaisi pelaamaan Pistonsille. Jos Curry ei saa näin taitavasta ja hyvästä ryhmästä enempää irti, niin minun puolestani hänelle voi näyttää ovea, terve ja näkemiin!

Jotain auktoriteettia kiitos!

Iskender sanoi:
Kyllähän minä tiesin, että tämä treidi ei voi toimia. Iverson on tosiaan samanlainen Me, Mself and I-tyyppi kuin Marbury ja tiedostin tämän jo ennen kauppaakin. Iverson tyytyy kikkailemaan määrätiedottomasti ja sen jälkeen joko ajo, huono syöttö tai pahimassa tapauksessa hyppyheitto. Mr.Big Shot ojasi Pistonsia ja rakensi peliä jo omalta puolustusalueelta lähdettäessä. Billups pelasi yksinkertaista ja kaunista korista ja vasta nyt olen älynnyt oikeasti kuinka elintärkeä mies Billups oli mo´townille. Curryn ei tarvitsisi katsella tämmöistä pelleilyä ja harkoista lintsaamista vaan penkittäää Iverson niin kauaksi aikaa, että mies oppisi jotain ja rupeaisi pelaamaan Pistonsille. Jos Curry ei saa näin taitavasta ja hyvästä ryhmästä enempää irti, niin minun puolestani hänelle voi näyttää ovea, terve ja näkemiin!

Jotain auktoriteettia kiitos!
Moi Jari Porttila!

Täytyy itsekin kyllä ihmetellä AI:n touhua. Miehen pelaaminen ei ole varmaan ikinä näyttänyt yhtä haluttomalta, vaikka luulisi että nyt olisi potkua enemmän kuin vuosiin, kun on tavallaan "mahdollisuus mestaruuteen". Ilmeisesti Curryn kanssa sukset mennyt ristiin heti alkuun, enkä ole ihan varma onko mm. Sheedikään ihan tyytyväinen Curryn alaisuudessa pelaamiseen. Tosin Sheed ei ole tainnut tulla toimeen kuin Larry Brownin kanssa.
Tradesta kuitenkin irtosi sitä cap spacea. Itsellä ainakin on kohtuu vahva tunne, että siltä osin trade oli ihan onnistunut, sillä Pistons tuskin olisi vanhalla(kaan) rungolla mestaruuteen yltänyt. Toki olisiko Sheedin päättyvällä sopimuksella ollut mahdollista vahvistaa vanhaa runkoa toisella tapaa, olisiko joku muu (Rip, Tay) pitänyt kaupata ja yrittää vielä tämä kausi täysillä loppuun?
Varmaa on kuitenkin että Joe D. odotti Iversonin tuovan "play every game like it's your last" -asenteensa sormusjahtiin. Näin ei kuitenkaan käynyt ja se on kieltämättä hiukan sääli.

King James sanoi:
Mitä hyvää Iverson on saanut aikaiseksi muutaman yksittäisten Phillyssä pelatun kauden lisäksi? Ei mitään.
No on kolmantena All-Time PPG tilastossa.

Scarface2 sanoi:
Ja nolla mestaruutta.

No nollaan mestaruuteen nyt on jäänyt niin monta legendaa, että turha sen takia pitää miestä huonona pelaajana.

MHpöö sanoi:
No nollaan mestaruuteen nyt on jäänyt niin monta legendaa, että turha sen takia pitää miestä huonona pelaajana.

No joo, mutta monella Legendalla ei ole ollut 2-3 joukkuetta jonka kanssa mestaruus olisi voinut helposti voittaa.

Scarface2 sanoi:
No joo, mutta monella Legendalla ei ole ollut 2-3 joukkuetta jonka kanssa mestaruus olisi voinut helposti voittaa.
Iverson ei ole ikinä pelannut mestaruuskaliiberin joukkueessa. Never ever. Never ever? Never ever.

Huutakaa Iversonista kilpaa ballhogia, ikuista häviäjää, sitä että teidän lempipelaaja tekee mun lempipelaajan korit tai muuta roskaa. Ihan sama.

Allen Iverson on aina minun sankarini, koska....

....vuosi taisi olla 1996. Kuuntelin gangstarappia niinkuin kaikki muutkin teinit ja koripallo oli lajeista kaikkein kovin. Slamia odotettin aina tiettyyn R-kioskiin kuin kesälomaa, teksti-tv:stä avattiin aina aamulla sivu 236 (ennenkuin se sivu menetettiin NHL:lle) ja viimeistään Helsingin Sanomien NYT-liitteen artikkelin jälkeen olin 100% Iverson-fani. Oli jotenkin täysin uskomatonta, että 180cm pitkä pelaaja pystyi pelaamaan NBA:n kirkkaimmalla tasolla, omaten täysin yli-inhimillisiä kykyjä kuin suoraan Marvelin sarjakuvista : gepardi-luokan nopeus ja vikkelyys, handle ja crossover kuin videopelistä, kyky tehdä pisteitä liukuhihnalla sekä tietenkin suuri taistelijan sydän kuin Leonidaksella. Iverson edusti uutta pelaajatyyppiä vanhassa liigassa. Samalla teininä itsekin edustin "uutta pelaajatyyppiä" tässä julmassa maailmassa. Iverson oli joutua poseen jengitappelusta, minä olin vaikeuksissa kun leirikoulussa rikoin seinän. Iversonin taisteli brutaalien ja murjovien senttereiden kanssa, minä taistelin ruotsin opettajan kanssa. Tottakai Iverson-paita päällä, enkä minäkään koskaan luovuttanut.

Tuolloin ei ollut torrentteja, youtubea tai sopcasteja. 33.6K modeemin vaikka kuinka laittoi huutamaan hoosiannaa niin liikuvaa koriskuvaa oli mahdoton löytää. Matseja nauhoiteltiin VHS-kaseteille, joita sitten kierrätettiin kaveriporukassa. Koitti vuoden 2001 playoffit. Iverson vetää aivan uskomattomat playoffit. Ja Iversonista tuli minulle kuolematon sankari. Muistan aina kuinka Charles Oakley tai Ervin Johnsson murjoitavat Iversonia, mutta aina Vastaus nousi ylös ja taisteli viimeiseen hetkeen tai heittoon. Muistan kuinka Vince Carter heitti kotiottelussa kahdeksan kolmosta putkeen Phillyä vastaan, mutta kuinka aina Iverson taistelijaluonteellaan ja periksiantamattomuudellaan onnistui kääntämään vaikeat ja kiviset playoff-sarjat Philadelphialle. Finaaleissa tuli turpaan Lännen sweepanneen Lakerseilta. Mutta Philadelphian playoff-run vuodelta 2001 on parasta mitä olen koripallon saralla ikinä seurannut. Aina tärkeintä ei ole lopputulos, vaan miten pelaa. Vuoden 2001 76ers tuli aina pelaamaan, joka ikinen ilta.

Iverson ei varmaan ikinä tule olemaan ensimmäisenä treeneissä, voi olla ettei hän ikinä voita mestaruutta mutta suuri pelaaja hän on. Kaikkien aikojen paras P4P koripallonpelaaja. Tuhansien ja tuhansien minun kaltaisten idioottien sankari.

Allen Iverson on pelaaja. joka omalla urallaan on muuttanut koko maailman käsitystä koriksesta ja tuonut NBA:han paljon ennenäkemätöntä ja mies ei ole jättänyt ketään kylmäksi. Iverson oli oikeastaan koko Phillyn aikansa NBA:n parhaita, ellei paras pelaaja ja sarjassa ei ollut joukkuetta minkä avaukseen Answer ei olisi mahtunut. Siirto Denveriin ja siitä lähtien miehen ura on ollut yhtä suurta kiitolaskua. Iverson ei ole enään hyökkäyksen ainoa vaihtoehto kuten Phillyssä ja jos Allen ei saa ylenpaattisesti palloa mies ei osaa pelata tehokkaasti. Nyt Detroitin kanssa kyse on jostain muusta, A.I pitää palloa mielin määrin ja Curry sallii jopa miehen typerät sooloilut, mutta ei kun ei, Iverson pelaa paskasti. Onko sitten kyseesä erimielisyydet Curryn kanssa vai onko mies vaan menettänyt intohimonsa koripalloon, sillä nyt kentällä nähdään väsyneen-näköinen, löysä ja flegmaattinen Iverson.

Iversonilla on ollut oma aikansa, mutta nyt se on auttamatta ohi.

Sut on nähty.

Tuosta on jo kohta 8 vuotta aikaa ja tuon ajan Iversonista on enään rippeet jäljellä. Nyt olisi A.I:n aika väistää nuorien edestä kuten Rodney Stuckeyn, joka paukutti viime yönä 40 pistettä.

Pitikin mennä puhumaan p*skaa AI:n ja Detroitin esityksistä, Atlanta-tappion jälkeen 5 voittoa putkeen vaikka Rip ja Dice loukkaantuneina. Pelejä en ole nähnyt, mutta Stuckeyn nostaminen aloitusviisikkoon on näköjään piristänyt Pistonsin hyökkäystä. Seuraavaksi kotiottelu Kingsejä vastaan jonka jälkeen neljän ottelun rypistys lännessä, katsotaan sen jälkeen Pistonsin todellinen kunto.

Benefactor sanoi:
Pitikin mennä puhumaan p*skaa AI:n ja Detroitin esityksistä, Atlanta-tappion jälkeen 5 voittoa putkeen vaikka Rip ja Dice loukkaantuneina. Pelejä en ole nähnyt, mutta Stuckeyn nostaminen aloitusviisikkoon on näköjään piristänyt Pistonsin hyökkäystä. Seuraavaksi kotiottelu Kingsejä vastaan jonka jälkeen neljän ottelun rypistys lännessä, katsotaan sen jälkeen Pistonsin todellinen kunto.
Hamiltonin loukkaantuminen oli melkein parasta mitä saattoi tapahtua. Curryn oli pakko nostaa Amir aloitukseen ja joukkueen puolustus/levypallopeli on parantunut huimasti. Small-ball ei vaan sovi tälle jengille, toivottavasti MC pitää sen mielessä myös Ripin palautuessa pelikuntoon. Saa nähdä hyväksyykö AI tai Rip 6. miehen roolin jos Amir ja Stuckey pysyvät edelleen aloituksessa.
Stuckey on kehittynyt hirveästi pelintekijänä, nimenomaan hyökkäysten pyörittäminen ja decision-making (päätöksenteko?) on parantunut ja sitä myötä koko joukkueen peli rullaa sulavammin.

Vielä kun Sheed lopettaisi hölmöjen tekujen keräilyn...

D-Troit sanoi:
Hamiltonin loukkaantuminen oli melkein parasta mitä saattoi tapahtua. Curryn oli pakko nostaa Amir aloitukseen ja joukkueen puolustus/levypallopeli on parantunut huimasti. Small-ball ei vaan sovi tälle jengille, toivottavasti MC pitää sen mielessä myös Ripin palautuessa pelikuntoon. Saa nähdä hyväksyykö AI tai Rip 6. miehen roolin jos Amir ja Stuckey pysyvät edelleen aloituksessa.
Stuckey on kehittynyt hirveästi pelintekijänä, nimenomaan hyökkäysten pyörittäminen ja decision-making (päätöksenteko?) on parantunut ja sitä myötä koko joukkueen peli rullaa sulavammin.

Vielä kun Sheed lopettaisi hölmöjen tekujen keräilyn...

Eilisessä pelissähän Sheed liittyi Ripin seuraksi, kun jalka hajosi ekan neljänneksen loppupuolella. Siltikin joukkue pelasi hyvin... alkaa näyttämään nyt enemmän siltä "hurjalta Detroitilta", jollaista odotinkin AI:n liityttyä porukkaan. Nyt kun vaan pitävät saman meiningin yllä, niin hyvä tulee :)

""Olen vasta hiljalleen omaksunut Detroitin tavan hakea voittoa. Me puolustamme tiiviisti ja jaamme palloa hyökkäyksessä. Se on minulle erilaista aiempaan verrattuna, mutta viihdyn", Iverson kertoi voitokkaan Orlando-ottelun jälkeen."

Lähde: http://www.hs.fi/urheilu/muut/koripallo/artikkeli/NBA-t%C3%A4hti+Iverson+oppi+joukkuepelin+salat+vasta+Detroitissa/1135242395055

Allen Ezail Iverson sanoi:

""Olen vasta hiljalleen omaksunut Detroitin tavan hakea voittoa. Me puolustamme tiiviisti ja jaamme palloa hyökkäyksessä. Se on minulle erilaista aiempaan verrattuna, mutta viihdyn", Iverson kertoi voitokkaan Orlando-ottelun jälkeen."
Nerokas kommentti Iversonilta. "Olen omaksunut Detroitin tavan hakea voittoa, jumankauta, mehän syötellään ja puolustetaan!"

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.