Koripallo.com

digiboksi ja NBA

Vs: digiboksi ja NBA

all star sanoi:
Miten urhelu+kanavan halviten oulussa näkymään kaapeli digiboksissa?
Näkyyhän all star tapahtuma myös +kanavalta?
eihän sitä saa kaapeliin?

bass sanoi:
eihän sitä saa kaapeliin?

Saapas. Kävelet dna Marketiin ja otat kaapelikortin, johon voit sitten tilailla kanavapaketteja tai yksittäisiä kanavia. Kaapelikortin vuosimaksu on 20 euroa, mutta monasti ensimmäisen vuoden saa veloituksetta tai jonkun muun tarjouksen yhteydessä. Urheilu+ on 4,90€/kk yksinään tilattuna.

all star

peru sanoi:
Saapas. Kävelet dna Marketiin ja otat kaapelikortin, johon voit sitten tilailla kanavapaketteja tai yksittäisiä kanavia. Kaapelikortin vuosimaksu on 20 euroa, mutta monasti ensimmäisen vuoden saa veloituksetta tai jonkun muun tarjouksen yhteydessä. Urheilu+ on 4,90€/kk yksinään tilattuna.
näin näky olevan

kiitos. nyt meilläkin on urheilu+kanava ja olemme onnellisia.

Sen verran kyselisin tosta Urheilu+kanavasta, että voiko sitä hommata ihan yksinään ilman mitään maxeja, junioreita jne?

Hai

Iskender sanoi:
Sen verran kyselisin tosta Urheilu+kanavasta, että voiko sitä hommata ihan yksinään ilman mitään maxeja, junioreita jne?
Kyllä voi. Ei mullakaan ole muita maksullisia kanavia kuin juuri Urheilu+kanava. :)

Marsu sanoi:
Kyllä voi. Ei mullakaan ole muita maksullisia kanavia kuin juuri Urheilu+kanava. :)

???

Mä kävin Lahden Elisa-shopissa, jossa mulle sanottiin, että pitää nimenomaan ottaa tuo 20e/kuukausi maksava kanavapaketti, että siinä tulee UK+ messissä. Voikohan tämä toimia erilailla eri kaupungeissa? Kumma juttu. Pitää kyllä yrittää vielä selvittää tätä asiaa.

Blomberg sanoi:
???

Mä kävin Lahden Elisa-shopissa, jossa mulle sanottiin, että pitää nimenomaan ottaa tuo 20e/kuukausi maksava kanavapaketti, että siinä tulee UK+ messissä. Voikohan tämä toimia erilailla eri kaupungeissa? Kumma juttu. Pitää kyllä yrittää vielä selvittää tätä asiaa.
Ainakin Elisan nettisivuilla on kaapeliin UK+ tarjolla erillisenä lisäkanavavaihtoehtona, 4.90€/kk.

Kaaren_takaa sanoi:
Ainakin Elisan nettisivuilla on kaapeliin UK+ tarjolla erillisenä lisäkanavavaihtoehtona, 4.90€/kk.

Avainsana taitaa nimenomaan olla tuo "kaapeliin".

Blomberg sanoi:
???

Ettei ne ois puhunu siitä kaapelikortista, johon lisätään sitten kanavia? Sehän maksaa 20€/vuosi. Kaapelikortti on pakollinen, jos meinaa jonkin maksukanavan saada näkyviin.

Onko huominen matsi Pistons-Hornets vai Rockets-Lakers?

Iskender sanoi:
Onko huominen matsi Pistons-Hornets vai Rockets-Lakers?
pistons-hornets

Hyvä :) Tai olisi toi toinenkin matsikin kelvannut.

Ite oisin mielummin katonu Rockets-Lakers matsin, koska Rockets ollu tulessa n. parin kuukauden ajan ja Lakers on Lakers.

D-Troit vieraana

Flight#23 sanoi:
Ite oisin mielummin katonu Rockets-Lakers matsin, koska Rockets ollu tulessa n. parin kuukauden ajan ja Lakers on Lakers.
Alunperinhän tuossa sunnuntain tv-matsina piti olla Dallas@Miami, mutta joku päättävä taho vaihtoi sen paikkaa N'awleans@Motown pelin kanssa. Ei voi ihan täysin pettynyt olla ratkaisuun.

oisin ottanu mielluummin lakers-rockets pelin koska paul ja west on ehkä ulkona horneteilta.

Lakers all the way!

Eikös tuolta freetubesta enää löydy NBA TV:tä, kun itse en ainakaan löytänyt miltään listalta =/ Tekis kovasti mieli katella varsinkin Lakersien matseja..En sitten tiedä tuleeko niitä LA36-kanavalta, josta näyttäis ainakin yliopisto-korista tulevan :O

finaalit

Urheilu+kanava on lisännyt ohjelmistoonsa yhden suoran pelin lisää. Eli pe-la yönä tulee Spurs-Jazz. Hienoa!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.