Koripallo.com

Easter Tournament Lahti 10.-12.4.2009

Kuka voittaa C95-poikien sarjan?

• Äänestäjiä
    45

df

Vs: Easter Tournament Lahti 10.-12.4.2009

AQ1 sanoi:
:mad: no niin teksitiä vaan mitä mieltä ootte esim c-tyttöjen 95 sarjasta? kuka mahtaa voittaa?
SBG Lyylit

Vieras078

A-Tyttöjen sarjan kovin on varmaankin karhun pojat?

........

bit_shooter sanoi:
aika tasoissa voitosta lahti vs kipinä :D
Lahti ei todellakaan tule voittamaan kipinää.se mitä veikataan ei ole lopputulos muista se!:D

3-pointer

Kenen uskotte voittavan poikien C-96 -sarjan?

c-96 fun-sarjassa 2 ilmoittautunutta joukkuetta. loistavaa !! ;D

ana

Antakaa jokaisen pitää identiteettinsä nimimerkin suojassa, vaikka sattuisitte tietämään sen.

pääsiäinen

Mitäs joukkueita on ilmoitettu B-93 sarjaan ???

Kattos netistä

pääsiäinen sanoi:
Mitäs joukkueita on ilmoitettu B-93 sarjaan ???
w w w.eastertournament.com/ilmoittautuminen_juniorijoukkuee/ilmoittautuneet/

Poista välilyönnit w:iden välistä ja tuuppaa selaimen osoiteriville. Näillä turnauksilla on yleensä nettisaitti, josta sen hetkiset ilmoittautuneet löytyvät. Käytäntö tosin vaihtelee. Tässä topicissa kun on mainittu turnauksen nimi ja paikkakunta niin että kvg vaan. ;-) Saahan sitä toki kysyäkin niin pääsee joku pätemään.

Ja kun kysyit B-93 ilmoittautuneita niin tässä ote:
Poikien B-93 kilpasarja: ToPoLa, RoNMKY, Kataja, KFUM Tyresö (SWE), KTP, Namika Lahti, Tabasalu Palliklubi (EST), Ura Basket, HNMKY sininen, Solna Vikings (SWE), Valmiera (LVA), Audentes (EST)
Poikien B-93 FUN : Tampereen Pyrintö 93/94, HyPo, Namika Lahti II, FoKoPo 93

Tyttöjen B-93 kilpasarja: SäyRi, ToPoLa, Catz, Kouvot, SBG 1, Wartti Basket, OrJy-95, Solna Vikings (SWE)
Tyttöjen B-93 FUN: ToPoLa, Kataja, SBG 2

Ja pallokerho nyt sattuu olemaan eestiksi palliklubi. Koripallokerho on korvpalliklubil, joten siinä on ruotsintaitoisillekin hymyiltävää.

nokia

Kattos netistä sanoi:
w w w.eastertournament.com/ilmoittautuminen_juniorijoukkuee/ilmoittautuneet/

Poista välilyönnit w:iden välistä ja tuuppaa selaimen osoiteriville. Näillä turnauksilla on yleensä nettisaitti, josta sen hetkiset ilmoittautuneet löytyvät. Käytäntö tosin vaihtelee. Tässä topicissa kun on mainittu turnauksen nimi ja paikkakunta niin että kvg vaan. ;-) Saahan sitä toki kysyäkin niin pääsee joku pätemään.

Ja kun kysyit B-93 ilmoittautuneita niin tässä ote:
Poikien B-93 kilpasarja: ToPoLa, RoNMKY, Kataja, KFUM Tyresö (SWE), KTP, Namika Lahti, Tabasalu Palliklubi (EST), Ura Basket, HNMKY sininen, Solna Vikings (SWE), Valmiera (LVA), Audentes (EST)
Poikien B-93 FUN : Tampereen Pyrintö 93/94, HyPo, Namika Lahti II, FoKoPo 93

Tyttöjen B-93 kilpasarja: SäyRi, ToPoLa, Catz, Kouvot, SBG 1, Wartti Basket, OrJy-95, Solna Vikings (SWE)
Tyttöjen B-93 FUN: ToPoLa, Kataja, SBG 2

Ja pallokerho nyt sattuu olemaan eestiksi palliklubi. Koripallokerho on korvpalliklubil, joten siinä on ruotsintaitoisillekin hymyiltävää.
millon tulee ohjelmat

Mr. .

kysyn vaa sanoi:
millon tulee
Viime tiistaina Easter Tournamentin sivuilla ilmotettiin että viikon sisällä --> todennäköisesti huomenna, kunon viikko kulunut.

haloo järjestäjät!

miks ei niitä otteluohjelmia nyt saada nettiin!? jos sivuilla lukee että viikon sisällä ilmestyy, nii niitten pitäis kans olla sielä viikon sisällä! Mun mielest tähän asti surkeiten järjestetty turnaus aikoihin!!!!

..........

haloo järjestäjät! sanoi:
miks ei niitä otteluohjelmia nyt saada nettiin!? jos sivuilla lukee että viikon sisällä ilmestyy, nii niitten pitäis kans olla sielä viikon sisällä! Mun mielest tähän asti surkeiten järjestetty turnaus aikoihin!!!!
oon aiasta aivan samaa mieltä,jos pistää että tulee viikon sisällä ni silloin pitäis myös tulla :mad:

pöh

Mulla ainaki toimii otteluohjelmat ihan hyvin

..........

pöh sanoi:
Mulla ainaki toimii otteluohjelmat ihan hyvin
???Viittiskö joku pistää linkin niist ku oon näköjää niin avuton etten oikeest löydä niit.Katonpa vielä kyllä uusiks´:D

se on

.......... sanoi:
???Viittiskö joku pistää linkin niist ku oon näköjää niin avuton etten oikeest löydä niit.Katonpa vielä kyllä uusiks´:D

se on sillehämäävästi pistetty, että se on tulokset 2008 linkissä.

ana

Tässä linkki
http://www.tulospankki.com/eastertournament/sarja83.html

hätähousuille

haloo järjestäjät! sanoi:
surkeiten järjestetty turnaus aikoihin jos nyt kuitenkin odotettais että turnaus ensin alkaa haukutaan vasta sitten jos aihetta on.
Järjestä itte parempi. :p

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.