Vs: EHBT TOURNAMENT 2009
No onneksiVorsasta Nokialta ei ole pitkä matka Helsinkiin tai toisin päin ja nämä kolme joukkuetta voivat järjestää oman miniturnauksensa tai parikin kauden aikana. Vastustan ideaa valtakunnallisesta sarjasta C-junioreille, vaikka itse olenkin sellaista pelannut.
Lomallakin tarvitaan aktiviteetteja - tuskin kovin moni vanhempi valittaa, että lapsi liikkuu liikaa kesälomallansa. Olen muutaman vanhemman tavannut, jotka ovat olleet huolissaan siitä että lapsi harjoittelee liikaa vaikka lapsi itse nauttii siitä harjoittelusta eikä mene piippuun siitä (ikään nähden kohtuullisesta) harjoitus- ja ottelumäärästä.
hemuli :) sanoi:Harmi vain että Nokia pelaa läntisen alueen sarjassa ja WB ja Honka eteläisen alueen sarjassa. Olisi kiva saada nämä kolme joukkuetta pelaamaan samassa sarjassa, jotta kovia kamppailuja saataisiin kaudella enemmänkin. Valitettavasti valtakunnallisia sarjoja nämä joukkueet saa odottaa vielä pari vuotta.
No onneksi
-ope sanoi:Onneksi valtakunnallisiin sarjoihin on aikaa vielä useampi vuosi. Toisekseen, 97-syntyneillä tärkein asia kesässä on loma.
Lomallakin tarvitaan aktiviteetteja - tuskin kovin moni vanhempi valittaa, että lapsi liikkuu liikaa kesälomallansa. Olen muutaman vanhemman tavannut, jotka ovat olleet huolissaan siitä että lapsi harjoittelee liikaa vaikka lapsi itse nauttii siitä harjoittelusta eikä mene piippuun siitä (ikään nähden kohtuullisesta) harjoitus- ja ottelumäärästä.