Koripallo.com

EHBT TOURNAMENT 2009

Vs: EHBT TOURNAMENT 2009

hemuli :) sanoi:
Harmi vain että Nokia pelaa läntisen alueen sarjassa ja WB ja Honka eteläisen alueen sarjassa. Olisi kiva saada nämä kolme joukkuetta pelaamaan samassa sarjassa, jotta kovia kamppailuja saataisiin kaudella enemmänkin. Valitettavasti valtakunnallisia sarjoja nämä joukkueet saa odottaa vielä pari vuotta.

No onneksi Vorsasta Nokialta ei ole pitkä matka Helsinkiin tai toisin päin ja nämä kolme joukkuetta voivat järjestää oman miniturnauksensa tai parikin kauden aikana. Vastustan ideaa valtakunnallisesta sarjasta C-junioreille, vaikka itse olenkin sellaista pelannut.

-ope sanoi:
Onneksi valtakunnallisiin sarjoihin on aikaa vielä useampi vuosi. Toisekseen, 97-syntyneillä tärkein asia kesässä on loma.

Lomallakin tarvitaan aktiviteetteja - tuskin kovin moni vanhempi valittaa, että lapsi liikkuu liikaa kesälomallansa. Olen muutaman vanhemman tavannut, jotka ovat olleet huolissaan siitä että lapsi harjoittelee liikaa vaikka lapsi itse nauttii siitä harjoittelusta eikä mene piippuun siitä (ikään nähden kohtuullisesta) harjoitus- ja ottelumäärästä.

Pesufati sanoi:
Hienoa, että näinkin pienestä kaupungista (V(F)orssa) löytyy tällainen määrä hyviä junioripelaajia, Muuramen idea saada kääpiöt kaduilta tekemään jotain palkitsevaa näyttää toimineen myös muualla.

Kyse on ennen kaikkea siitä, että Forssassa on hyvät koripalloperinteet ja osaavat valmentajat. Osaavat valmentajat jalostavat pienestäkin määrästä liikunnallisesti lahjakkaita hyviä koripalloilijoita, mikä taas edistää uusien valmentajien ja uusien ikäluokkien tuloa. Forssa on positiivisessa kierteessä, ja toivottavasti se hyvä meno siellä jatkuu vielä kymmenet vuodet!

hyvä Fokopo

Puskajussi sanoi:
Kyse on ennen kaikkea siitä, että Forssassa on hyvät koripalloperinteet ja osaavat valmentajat. Osaavat valmentajat jalostavat pienestäkin määrästä liikunnallisesti lahjakkaita hyviä koripalloilijoita, mikä taas edistää uusien valmentajien ja uusien ikäluokkien tuloa. Forssa on positiivisessa kierteessä, ja toivottavasti se hyvä meno siellä jatkuu vielä kymmenet vuodet!

Todella hyvä juttu että Fokopon nuoret juniorit (C,minit ,ja mikrot) ovat hyvine valmentajineen todella hyvässä nosteessa , olikin monta laihaa ikäkautta.

Keskellä ei mitään

Puskajussi sanoi:
No onneksi Vorsasta ei ole pitkä matka Helsinkiin tai toisin päin ja nämä kolme joukkuetta voivat järjestää oman miniturnauksensa tai parikin kauden aikana. Vastustan ideaa valtakunnallisesta sarjasta C-junioreille, vaikka itse olenkin sellaista pelannut.

Hmmm... miten tämä kommentti liityi Wartin, Hongan ja Nokian pelaamiseen, kannattaa tarkistaa Helsingin ja Nokian sijainti kartalla. ;)

Keskellä ei mitään sanoi:
Puskajussi sanoi:
No onneksi Vorsasta ei ole pitkä matka Helsinkiin tai toisin päin ja nämä kolme joukkuetta voivat järjestää oman miniturnauksensa tai parikin kauden aikana. Vastustan ideaa valtakunnallisesta sarjasta C-junioreille, vaikka itse olenkin sellaista pelannut.
Hmmm... miten tämä kommentti liityi Wartin, Hongan ja Nokian pelaamiseen, kannattaa tarkistaa Helsingin ja Nokian sijainti kartalla. ;)

Tulipas tyhmä typo. Olin jo miettimässä seuraavan viestin sanomaa ja kirjoitin Nokian tilalle Vorsan.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.