Twitterissä voi ainakin antaa palautetta. Joskus joku jopa vastannut.Tietääkö joku, voiko tuonne Elisalle laittaa minkäänlaista palautetta? Itse en mitään löydä, mutta mieli todellakin tekisi saada vähän avata asioita heillekin. Vai voiko mitenkään?
Tietääkö joku, voiko tuonne Elisalle laittaa minkäänlaista palautetta? Itse en mitään löydä, mutta mieli todellakin tekisi saada vähän avata asioita heillekin. Vai voiko mitenkään?
Paitsi, että lukevat. Kirjautuivat jopa kp.comiin kommentoidakseen. Mutta silti palaute kumpaankin tuuttiin. Sillä, kaikesta lievekuonasta huolimatta tämä on kohtuullisen katsojakeskeinen foorumi ja samanaikainen pätkiminen toisaalla mutta virheettömyys toisaalla paljastuu meille käyttäjille vain tätä kautta (ja kaverien kesken jutellessa). No joo, joku sit heittää twitterit ja muut mutta...Facebookissa vaan viestiä, vastaavat tunnin-parin viiveellä. Ja jos sanottavaa on, niin kannattaa laittaa sitä viestiä Elisalle suoraan. Tuskinpa he täältä palautetta lukevat
Paitsi, että lukevat. Kirjautuivat jopa kp.comiin kommentoidakseen.
Totta! AIkanaan kommentoi. Muistelin nimimerkin viitanneen Elisaan mutta oli Fanseat-aikaa. Saattaa olla nimimerkkikin muutettu tai poistettu.Tällä kaudella? Muistan kyllä, että täällä oli aikoinaan alkukauden aikana Elisan/Fanseatin kaveri vastaamassa pariin kommenttiin, mutta siitä on kyllä jo vuosi-pari aikaa.
Minun virityksillä pätkii, jos kattelen läppärin kautta. Tabletti ja androidin kautta pelittää aina, syitä en ole selvittänyt.Tämän päivän Korismaanantai-lähetys näkyi taas täysin virheettömästi eikä tullut ainuttakaan sekunnin-kaksi kestävää mustaa ruutua joita tuli esim. eilen Uudenkaupungin matsissa muutaman minuutin välein. Tarkoittanee siis sitä, että eri Korismaanantai-lähetykset tulevat paremmilla piuhoilla kuin "normaalit" matsit esim. Ukista.