Kaveri voitti eilen haasteet ja sai tilattua. Kysyin häneltä vinkkejä päivemmällä:
Puhelu katkesi kerran, mutta lopulta vanha tilini poistettiin kokonaan ja luotiin uusi.
Olen nyt tilannut Elisa Viihde Sportin.
Mobiilisovellus on asennettuna ja kovasti tekisi sitä mieli testata, mutta valitettavasti noilta Elisa Viihde Sport 1-8 -kanavilta ei tule mitään ohjelmaa tällä hetkellä.
Soittivat sovitusti neljältä.Nyt laittoivat asiakaspalvelusta viestiä, että soittavat neljältä.
Puhelu katkesi kerran, mutta lopulta vanha tilini poistettiin kokonaan ja luotiin uusi.
Olen nyt tilannut Elisa Viihde Sportin.
Jotain tällaista se töyhtötukkainen myyntitykkikin sönkkäsi, mutta puhelimessa oli puhetta vain ja ainoastaan 7,90€/kk.Edittiä aiempaan viestiin ja tähän alkuun: Eikös se muuten ole niin, että pelkän Viihde Sportin saa sillä 7,90 e/kk hinnalla, mutta silloin voi katsoa lähetystä vain selaimella? Sitten jos haluaa käyttää mobiilisovellusta, tarvitaan kalliimpi paketti ja hintaa tulee se joku 15 e /kk? Näin minä ymmärsin kun kahlasin Viihteen sopimusehtoja netistä. Selaimella on hankalampi katsoa, vaikka onnistuuhan se ja Chromella myös ruudun jakaminen telkkariin kunhan löytyy Chromecast-laite (ja Applen vehkeillä sitten selaimelta AppleTV:n kautta).
ja editti 2: Viihteen mobiilisovellus on siis ilmainen, mutta sitä ei voi käyttää mihinkään, jos ei maksa siitäkin perusmaksua, ja sitten se Sportti vielä omalla hinnallaan päälle.
Mobiilisovellus on asennettuna ja kovasti tekisi sitä mieli testata, mutta valitettavasti noilta Elisa Viihde Sport 1-8 -kanavilta ei tule mitään ohjelmaa tällä hetkellä.