Nyt kyllä monia comisteja mahtaa vituttaa, kun Suomi meni ja voitti tämän.
Ps. Madsenilla oli tilastojen mukaan ainoastaan kaksi blokkia. Ei todellakaan. Itse laskin neljä tai viisi.
No on monella ollut jo sormet näppiksellä että pääsee sanomaan "mitäs minä sanoin". Eivät varmaan silti tappiota toivoneet, varsinaisesti.
Ja sitten se tolkun ihmisen käsite on ymmärretty ihan väärin. Nykytyyliin se on tietenkin ymmärretty väärin tahallaan. Tolkun ihminen on se joita suurin osa suomalaisista on aina ollut ja edelleen on. Reagoivat vääryyteen sellaisen kohdatessaan ihan samalla tavalla kuin muutkin eli sen verran mihin oma kyky ja luonne riittää. Mutta tolkun ihminen ei rakenna konflikteja, öyhötä, rähjää, metelöi ja mellakoi vaa rakastaa rauhaa ja odottaa että asiat hoidetaan rakentavasti. Nii!
No eipä täällä myöskään tunnu voitto hirveästi innostavan.En kyllä montaa oo huomannut, joita on voitto vituttanut.
No eipä täällä myöskään tunnu voitto hirveästi innostavan.
No eipä täällä myöskään tunnu voitto hirveästi innostavan.
Suomalainen tapa innostua, kerrotaan tapahtuneet.
Suomi voitti paskan Sveitsin, joka pitikin voittaa, että ei kai tämän takia patsaiden päälle susipaitaa lähdetä nostamaan.
Jätetään ne upean nousun hehkutukset nettiotsikoihin ja johonkin jälkihikien höpinöihin.
Ja minä olen tolkun silakka.
Kyllä minäkin Edonia pitäisin jopa aloituksessa. Toki Jammu varmasti parantaa kun pääsee ottelurytmiin.
Taisin nukkua pelin tai sekoitin pelaajat.Mutta muistini mukaan Maxhuni ajoi päättömästi ollen ajon jälkeen pötköllään ties missä ja heittokin oli osoitteella ties missä.Jos tämä janteri on meidän tulevaisuus niin ei hyvältä näytä.Ale sama.Kärsinyt kolme vuotta koipiongelmista.Pari vuotta aika pahoista.Jos Ale on parasta isoa kalustoa ongelmineen ja klänkkäpolvineen niin ei meillä ole silläkään osastolla hurraamista.Etenkin tämä isojen miesten osasto on nyt tusinatavaraa.Ja tämä ei ole Kouvolanmieheltä vähättelyä Alelle vaan ihmettelyä meidän isojen miesten tasosta ketkä euroopassa pelaa.Tää oli kyllä jonkinlainen läpimurto-ottelu Maxhunille miesten maajoukkueeseen. Paras Suomen pointeista ottelussa ja varmin pallon ylöstuoja ja tosiaan vaikutti siltä että Maxhuni jotenkin sytytti Sasun.
Kyllä minuakin hiukan ihmetyttää Maxhunin kova hypettäminen. Samanlainen mielikuva kuin Mazdalla jäi minullekin. Hyökkäys aivan kateissa. Toki pari onnistumista puolustuksessa. Paljon pitää kehittyä, jos Suomi tulevaisuudessa nojaa Maxhunin pelitekotaitoon. Toivotaan tietysti, että kehitystä tapahtuu.
Kyllä minuakin hiukan ihmetyttää Maxhunin kova hypettäminen. Samanlainen mielikuva kuin Mazdalla jäi minullekin. Hyökkäys aivan kateissa. Toki pari onnistumista puolustuksessa. Paljon pitää kehittyä, jos Suomi tulevaisuudessa nojaa Maxhunin pelitekotaitoon. Toivotaan tietysti, että kehitystä tapahtuu.
Onko Ukkolan kolumneissa hyvät loput? Pitääkö aloittaa niiden lukeminen.