Conseco sanoi:Lithuania preliminary squad: Mantas Kalnietis, Sarunas Jasikevicius, Tomas Delininkaitis, Martynas Pocius, Rimantas Kaukenas, Martynas Gecevicius, Renaldas Seibutis, Deividad Gailius, Simas Jasaitis, Arturas Jomantas, Mindaugas Kuzminskas, Mindaugas Lukauskis, Paulius Jankunas, Darius Songaila, Donatas Motiejunas, Ksistof Lavrinovic, Darjus Lavrinovic, Robertas Javtokas, Marijonas Petravicius and Jonas Valanciunas.
Miumau sanoi:Espanjan joukkue sen kun vahvistuu.
http://espn.go.com/nba/story/_/id/6771897/serge-ibaka-oklahoma-city-thunder-nationalized-spain-okd-euros
Takakentällä: Navarro, Calderon, Fernandez ja Rubio. Sisäpelissä: Gasolin veljekset ja Ibaka. Vaikka Garbajosa ei pelaakaan enää maajoukkueessa, Espanja on kisojen ehdoton ykkössuosikki mestariksi.
halpamatkaaja sanoi:Aika vähän EM-kisat näyttävät aiheuttavan keskustelua.. tai sitten oon väärässä threadissa.
Muillekin tiedoksi, että jatkopelit pelataan Kaunasissa, jonne on suora yhteys Tampereelta..
Itse päädyin hankkimaan liput lauantain 17.9. sijoitusmatseihin, kun muu ei aikataulullisesti onnistunut.
Ei ollut paha hinta (lento: 60e, hotelli (2yötä): 60e, liput: 30e) 8]
Sinivalkoisin silmälasein ajateltuna Suomihan voi pelata noista sijoista
Toistaiseksi "kuumin" keskustelu taidetaan käydä tässä ketjussa: http://www.koripallo.com/forum/index.php?topic=35264, kun vielä Suomen kannalta eletään karsintavaihetta.halpamatkaaja sanoi:Aika vähän EM-kisat näyttävät aiheuttavan keskustelua.. tai sitten oon väärässä threadissa.
Itse tajusin heinäkuussa että nythän on loistava tilaisuus mennä katsomaan huippukorista, kun kisat on ihan "naapurissa"
Muillekin tiedoksi, että jatkopelit pelataan Kaunasissa, jonne on suora yhteys Tampereelta..
Itse päädyin hankkimaan liput lauantain 17.9. sijoitusmatseihin, kun muu ei aikataulullisesti onnistunut.
Ei ollut paha hinta (lento: 60e, hotelli (2yötä): 60e, liput: 30e) 8]
Sinivalkoisin silmälasein ajateltuna Suomihan voi pelata noista sijoista
Timber sanoi:Espanja pieksee patonkeja harjoituspelissä 45-21 tauolla! Ei taida olla Ranskan vuosi.
King James sanoi:mikä se suome lohko ny o?
Samaa mieltä. Jo mediahuomion takia Espanjan lohko olisi kiinnostavampi. Ei tuosta Balkanin lohkostakaan montaa voittoa tulisi, joten Suomen kisoissa menestymisen takia lohkoilla ei ole merkitystä. Vaikka eurokoriksen seuraajana arvostan Balkanin alueen koripallon korkealle, on tuon toisen lohkon kirjo kuitenkin paljon monipuolisempi ja kiinnostavampi.PekLa sanoi:Jos ajatellaan lopullisten kisojen lohkojakoa, toivoisi oikeastaan että Suomi jäisi näissä karsinnoissa toiseksi: siitä seuraisi sijoittuminen huomattavasti mediaseksikkäämpään lohkoon: Espanja, Turkki, Liettua, Puola, Iso-Britannia ja karsija2.
Voittaja pääsee lohkoon, jonka joukkueiden pelaajien nimiä ei kukaan osaa kirjoittaa tai lausua (eikä mediä pidä joukkueita minkään arvoisina: Kreikka, Bosnia ja Herzegovina, Macedonia, Kroatia, Montenegro ja karsija1.
Sydän tietysti pumppaa sen puolesta että Suomi pelaisi karsinnat 4-0, mutta jotenkin takaraivossa hakkaa unelma siitä että Koponen ja kumppanit pelaisivat Navarroa, Gasoleita ja muita maailman huippuja vastaan. Puola ja britit ovat mielestäni ihan voitettavissa ja jos yksi huippujytky tulisi siihen päälle... niin oltaisiin 12 parhaan joukossa. Unelmia pitää olla.
GreenLight sanoi:Kaikille kiinnostuneille Venäjän ja Liettuan välinen harjoitusottelu on tullut youtubeen.