Koripallo.com

EM-kisat 2022 (muut kuin Suomi)

Ketäs kovia Saksan riveissä on nykyään? Voittanu kummiski 3 ekaa matsia..

Dirk Nowitzki oli kyllä jäätävä pelimies..sit oli Detlef Schrempf..
Täällähän siitä on keskusteltu, kirjoittaja on hyvä ja selaa pari sivua taaksepäin niin ei tarvi käydä samoja asioita useampaan kertaan.

XOX

Suomi voitti sekä Slovenian että Kroatian kahdesti. Doncic ei pelannut noissa peleissä enkä usko, että Dragickaan.

Miksi muuten Yabusele ei pelannut Ranska-Slovenia pelissä? Yabusele on ollut tärkeä pelaaja Ranskalle tässä turnauksessa. Lopputulus 82-88 voisi kenties olla eri jos Yabusele olisi pelannut. Ei pelannut kyllä Tobeykään Slovenialla. Pudotuspeleihin Ranska sai tällä tuloksella siis Turkin ja Slovenia sai Belgian.

Hurjat peliajat Slovenian tähtipelaajilla:

39:39 Goran Dragic. Oli siis vain 21 sekunttia penkillä.
38:44 Doncic. 1:16 penkillä.

Tobeytä nyt ei ainakaan lepuutettu, kun Slovenia tolla tavalla omia tähtipelaajiaan kuormitti minuuteilla. Täytyy olla loukkaantumisesta tai sairastumisesta kyse.

Viimeksi muokattu:
Tobeytä nyt ei ainakaan lepuutettu, kun Slovenia tolla tavalla omia tähtipelaajiaan kuormitti minuuteilla. Täytyy olla loukkaantumisesta tai sairastumisesta kyse.

Tobey väänsi nilkkansa Saksa pelin alussa, kun tuomari työnsi jalkansa aloitushypyssä laskeutumisalueelle. Pienen paikkailun jälkeen palasi kyllä peliin. Ranska pelissä oli sitten sivussa ja istui penkillä.

Serbia raiskaa Puolaa. Jotenkin tuntuu että serbit syttyivät pelaamaan vaan matseissa joissa lohkovoitto panoksena. Eipä taida paljoa Italia pelottaa. En yllättyisi serbien 30 pisteen voitosta neljännesvälierissä.

Serbia raiskaa Puolaa. Jotenkin tuntuu että serbit syttyivät pelaamaan vaan matseissa joissa lohkovoitto panoksena. Eipä taida paljoa Italia pelottaa. En yllättyisi serbien 30 pisteen voitosta neljännesvälierissä.

Niin meinaat että 30 pistettä Italiaa vastaan. Sanon että Serbia voittaa Italian 15-20 pisteellä.

Oon laittanut tässä viime päivinä niin monta Serbia voittaa mestaruuden vetoa mun pitkävetoihin että en enää pysy laskuissa mukana.

Jotkut sanoo että Slovenia voittaisi taas mestaruuden. No Luka pelaa yhden huonomman pelin ja scoraa 20-25 pistettä huonoilla heittoprosenteilla ja joku tiputtaa sen joukkueen pois. Se joukkue on liikaa Lukan varassa. Muu joukkue on ikääntynyt liikaa verrattuna 5 vuotta sitten tapahtuneeseen mestaruuteen. Itse veikkaan että Serbia voittaa turnauksen tai Liettua. Kreikkaakaan ei kannata unohtaa. En myöskään usko Saksaan tai Ranskaan, vaikka ne molemmat luultavasti menevät kahdeksan joukkoon.

Niin meinaat että 30 pistettä Italiaa vastaan. Sanon että Serbia voittaa Italian 15-20 pisteellä.

Oon laittanut tässä viime päivinä niin monta Serbia voittaa mestaruuden vetoa mun pitkävetoihin että en enää pysy laskuissa mukana.

Jotkut sanoo että Slovenia voittaisi taas mestaruuden. No Luka pelaa yhden huonomman pelin ja scoraa 20-25 pistettä huonoilla heittoprosenteilla ja joku tiputtaa sen joukkueen pois. Se joukkue on liikaa Lukan varassa. Muu joukkue on ikääntynyt liikaa verrattuna 5 vuotta sitten tapahtuneeseen mestaruuteen. Itse veikkaan että Serbia voittaa turnauksen tai Liettua. Kreikkaakaan ei kannata unohtaa. En myöskään usko Saksaan tai Ranskaan, vaikka ne molemmat luultavasti menevät kahdeksan joukkoon.
Ok. 30 pisteen voitto ei ehkä kaikista todennäköisin mutta selvä ja helppo voitto kuitenkin. Mun kristallipallo sanoo että Serbia ja Kreikka finaalissa. Serbia voittaa. Kovin haastaja näille ehkä Saksa joka jonkinnäköinen musta hevonen

Britit roikkuu vieläkin 10 pisteen päässä. Ei oo peli vielä ohi. 10 min jäljellä.

Serbia-Puola näyttäis vähän enemmän olevan ohi. 20 pisteen rako ja 10 min jäljellä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.