Vs: Espoon Honka-Porvoon Tarmo, pudotuspelien ensimmäinen kierros!
plaa plaa plaa... Sen jälkeen kun Noopila ei saanut pelilupa-asioitaan järjestykseen, aloittava pointti Levä loukkantui ja Hohteri vaihtoi maisemaa oli vaihtoehtona joko hankkia jenkkejä tai lähteä tappelemaan puhun kanssa viimeisestä sijasta. Mielummin minä tätä touhua seurasin.
Jos kaikki olisi menny odotetusti Tarmolla olisi ollut tänään aloituksessa vähintäänkin samat 2 kotimasta kun Hongallakin.
robinson sanoi:Tämänkin vuoksi hyvä, että Honka pääsi jatkoon. Arvostan Kamista valmentajana suuresti, mutta on suomalaisen koripallon kannalta surkeaa että Porvoon 10:stä kirjoilla olevasta pelaajasta vain kolme on suomalaisia. Nämä kolme pelaajaa tekivät kolmessa kauden tärkeimmässä ottelussa YHTEENSÄ 5 pistettä: Lindin yksi pelitilanne kolmonen ja kaksi vapaaheittoa. Voi jopa spekuloida, että jos McDade ei olisi saanut virheitä poikkeuksellisen nopeaan tahtiin, olisivat nuokin suomalaisten pisteet saattaneet jäädä tekemättä. Olen täysin samaa mieltä korisseurojen kanssa, että jotain oli tehtävä ja uusi kolmen vahvistuksen sääntö on hyvä.
Koposen suoritus kovaan paikkaan oli upea. Taas yksi hieno sulka hattuun ja osoitus siitä että pää saattaa riittää pitkällekin. Onnea Memphisin otteluun.
PS. Vielä laajemmin tämän ottelut lisäksi olen ainakin itse huomannut ensisijaisesti seuraavani ja kannustavani joukkueita joissa suomalaiset ovat avainasemassa ja ollut tyytyväinen sen takia myös Katajan, Hongan ja Lahden menestyksestä. Toivottavasti myös tämä todistaa seurajohtajille, että paras tapa kehittää joukkuetta on rakentaa hieman pitkäjänteisemmin sen sijaan että lennättää viimehetkellä kasan erilaisia vahvistuksia maahan.
plaa plaa plaa... Sen jälkeen kun Noopila ei saanut pelilupa-asioitaan järjestykseen, aloittava pointti Levä loukkantui ja Hohteri vaihtoi maisemaa oli vaihtoehtona joko hankkia jenkkejä tai lähteä tappelemaan puhun kanssa viimeisestä sijasta. Mielummin minä tätä touhua seurasin.
Jos kaikki olisi menny odotetusti Tarmolla olisi ollut tänään aloituksessa vähintäänkin samat 2 kotimasta kun Hongallakin.