Koripallo.com

Espoon Honka - Tampereen Pyrintö, 8.12.2010

Vs: Espoon Honka - Tampereen Pyrintö, 8.12.2010

etsimen_takaa sanoi:
Oivoi, painajaisessasi on paha faktavirhe: se ei ollut kuuluttaja, se oli dj. Toki Pyrinnöstä sitten tulikin mestari, joten se hieman silottaa tuota lapsusta.

Jep, tiedä mistä piilotajunnan syövereistä unet tulevat, kovin suoraa yhteyttä arkitodellisuuteen niillä ei välttämättä tunnu olevan. Jungin ja Freudin teoksissahan tätä asiaa on käsitelty paljonkin.

Painajaiseeni liittyy usein myös Tommi Evilä, joka hyppii valtavia voltteja koko Hongan joukkueen yli napsien levypalloja. Eilisessä painajaisessa oli Raipe Helminen, joka totesi: "Pojat, vaikka te voittaisittekin niin te voitatte väärin ja teillä on surkea yleisö". Saatana sentään, tuntuu etten kestä tätä enää pitkään.

Lautapallo sanoi:
Jep, tiedä mistä piilotajunnan syövereistä unet tulevat, kovin suoraa yhteyttä arkitodellisuuteen niillä ei välttämättä tunnu olevan. Jungin ja Freudin teoksissahan tätä asiaa on käsitelty paljonkin.

Painajaiseeni liittyy usein myös Tommi Evilä, joka hyppii valtavia voltteja koko Hongan joukkueen yli napsien levypalloja. Eilisessä painajaisessa oli Raipe Helminen, joka totesi: "Pojat, vaikka te voittaisittekin niin te voitatte väärin ja teillä on surkea yleisö". Saatana sentään, tuntuu etten kestä tätä enää pitkään.
Juurikin niin - tässä painajaisessahan se kiteytyy koko jutun juoni - väärin voitettu ja paskalla yleisöllä.
On se hyvä, että Lautapallolla on tällaisia selventäviä unia. Nyt ymmärrän itsekin miksi ahdistaa.
Kiitos Lautapallo!

Voi luoja tätä lukemisenymmärtämisen määrää.
Ei kai kukaan väittänyt, että väärin voitettu. V*tun hienosti voitettu, onnea vaan sinnepäin. Yrittäkää pitää lento korkeana kuin Matisen askel.
Yleisö oli paska, siitä ollaankin näköjään kaikki samaa mieltä. Yrittäisitte edes siellä Espoossa.

quesis sanoi:
Voi luoja tätä lukemisenymmärtämisen määrää.
Ei kai kukaan väittänyt, että väärin voitettu. V*tun hienosti voitettu, onnea vaan sinnepäin. Yrittäkää pitää lento korkeana kuin Matisen askel.
Yleisö oli paska, siitä ollaankin näköjään kaikki samaa mieltä. Yrittäisitte edes siellä Espoossa.

älkää yrittäkö

Jatketaanpa nyt vielä hieman, vaikka turhauttaakin. Alkuun on todettava, että kerrankin Hongan ketjussa jotain keskustelua, joten siitä on hyvä jatkaa...

Erikoinen tuo reaktionne, kun joku esittää kritiikkiä: heti ollaan huutamassa, että ei meillä täällä mitään vikaa ole! Kaikki suomalaista koripalloa seuraavat kuitenkin tietävät, että Hongalla on "vähän ongelmia". Ne eivät katoa, jos vaan julistetaan, että ongelmia ei ole. Väitän, että Hongan budjetilla seikkaileva joukkue tarvitsee enemmän maksavaa yleisöä. Ja tunnelmakaan ei olisi pahitteeksi, sillä se tukee joukkuetta ja sitä kautta menestystä.

Uskoakseni ja toivoakseni Turnover ja Lautapallo eivät kuitenkaan ole Hongan päätöksiä tekemässä. Sen sijaan esimerkiksi Valavuori taisikin jo kommentoida, että "jotain tarvitsee tehdä". Se on totta, ja hyvä jos se Hongassa ymmärretään. Yksi konkreettinen ehdotuskin minulla on, mutta ulkopuolisena en voi tietää onko se mahdollinen toteuttaa: laskekaa lippujen hintoja. Ne ovat aivan liian korkeat, vielä kun ottaa huomioon kuinka paljon runkosarjapelejä pelataan. Halvemmat liput voisivat myös tuoda paikalle kirjavamman tyylistä yleisöä. Halvemmat liput-> enemmän yleisöä-> parempi tunnelma-> jne.

Se paidan jäädyttäminen ei sitten mitenkään liittynyt Belseriin, vaan kyse oli Honkan ex-stara Jyrki Immosesta.
http://tapiolanhonka.fi/index.php?mid=51&a=show&id=2423

Maximus sanoi:
Se paidan jäädyttäminen ei sitten mitenkään liittynyt Belseriin, vaan kyse oli Honkan ex-stara Jyrki Immosesta.
http://tapiolanhonka.fi/index.php?mid=51&a=show&id=2423

Minä olen ymmärtänyt, että kun pelipaita jäädytetään, niin jäädytetyn numeron käyttö lopetetaan kunnianosoituksena.

Lautapallo sanoi:

Juu, minullakin painajaiset jatkuneet jo yli puolivuotta putkeen. Viime yönä uin keskustorin suihkulähteessä - mutta talvella. Ehkäpä kyseessä oli Suomen cupin voitto tai sitten tosi painajainen.

Valavuorelta tärkeä ensiaskel: jotain on tehtävä.
Quesikselta jo konkretiaa: laskekaa lippujen hintoja.
Kiva.

quesis sanoi:
Erikoinen tuo reaktionne, kun joku esittää kritiikkiä: heti ollaan huutamassa, että ei meillä täällä mitään vikaa ole! Kaikki suomalaista koripalloa seuraavat kuitenkin tietävät, että Hongalla on "vähän ongelmia". Ne eivät katoa, jos vaan julistetaan, että ongelmia ei ole. Väitän, että Hongan budjetilla seikkaileva joukkue tarvitsee enemmän maksavaa yleisöä. Ja tunnelmakaan ei olisi pahitteeksi, sillä se tukee joukkuetta ja sitä kautta menestystä.

Uskoakseni ja toivoakseni Turnover ja Lautapallo eivät kuitenkaan ole Hongan päätöksiä tekemässä. Sen sijaan esimerkiksi Valavuori taisikin jo kommentoida, että "jotain tarvitsee tehdä". Se on totta, ja hyvä jos se Hongassa ymmärretään.

Vielä tämän vilkkaan keskustelun jatkoksi. Ole huoleti guesis, en ole tekemässä päätöksiä Hongassa. Turnoveria en tunne, mutta tuskin hänkään. Helpottiko?

Minun puolestani Honkaa saa kritisoida ja olen sitä harrastanut itsekin. Minun osaltani tässä oli kyse lähinnä kritiikin sävystä; huomioiden että Tampereella ollaan hyvinkin herkkähipiäisiä ulkopuolisten harjoittamaan Pyrinnön kommentointiin, tuo hävityn matsin jälkeen esitetty "teillä on 150 katsojaa ja huono kuuluttaja"-kommentointi tuntuu melko koomiselta.

Itse olen seurannut Hongan otteita tänä vuonna paikan päältä erittäin vähän. Syinä on se, että kyrvähdin loppukesän ja kauden alun näytökseen ja tapaan jolla se hoidettiin. Toinen on se, että peliesitykset ovat olleet epätasaisia ja sanoisinko tukkoisia. Näitä asioita olen muistaakseni kommentoinutkin. Eli olen oikeastaan virtuaalifani, joka nyt vain pitää siitä että kotikaupungissa pelataan koripalloa, ja toivoo että sitä pelataan hyvin ja että Pyrintö voitetaan, tai kuka nyt vastassa onkin. Simple as that.

Sinällään on tietysti kaunista, että tampereelta asti tulee neuvoja, joilla Honka saataisiin lentoon. Itse luotan tässä enemmän Hongan johtoon, en tosin niin paljon että omia pennosiani sijoittasin joukkueen toimintaan. Mutta joko Hongan taustaryhmä pitää joukkueen pystyssä tai sitten ei kukaan.

Itse odottelen, tai toivon, että joukkueen peli alkaisi luistaa siihen malliin, että pelejä olisi siedettävää käydä katsomassa. Nykytyyili, jossa Wilson ja Belser leipovat ja leipovat, ei niinkään sytytä. Muuten kyllä maksan lipusta ihan mielelläni 20 euroa, ja rauhallisempikin tunnelma kelpaa minulle. En ole niin laumasielu, että kaipaisin isoa punaisiin pukeutunutta joukkoa ympärilleni meluamaan. Häpeä kai sekin.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.