Tulos?
Vs: ETELÄISEN ALUEEN IV-DIVARI
Miten päättyi kauden ensimmäinen sarjapeli Police Basket - Klaukkalan NMKY?
Miten päättyi kauden ensimmäinen sarjapeli Police Basket - Klaukkalan NMKY?
OMGtheykilledJordan sanoi:Tänään C-lohkon nousijaehdokas, Pink panthers kohtaa koritontut Laajasalossa. Panttereilla vajaa rosteri mutta silti tää peli menee heille n. 20 pinnaa.
Tarkkuuta joulun alla, eihän eka erä mennyt kuin 25-5!Heide sanoi:Pinkpanthers voitti koritontut kotonaan 33 pojoa Eka erä panttereille 25 - 3
Jos koripallon näköisellä meinaat epätoivoisia heittoja vastustajien käsien yli heittokellon näyttäessä 1:tä niin olen täysin samaa mieltä.tarkkuuta sanoi:Tarkkuuta joulun alla, eihän eka erä mennyt kuin 25-5!
Voitosta ei sitten pelattukkaan ekan viiden min jälkeen, tosin tonttupelikin rupesi jollain tavalla olemaan koripallon näköistä ja siedettävää 3. erän mennessä 19-16 ja neljäs 15-15.
A-lohko sanoi:A-lohkon nousijat Jags ja Hukat
Oliko siellä heittokellokin jossain näkyvissä, itse en huomannut edes uusia viivoja?mofo sanoi:Jos koripallon näköisellä meinaat epätoivoisia heittoja vastustajien käsien yli heittokellon näyttäessä 1:tä niin olen täysin samaa mieltä.
hesus sanoi:Pantskuilla taitaa olla kova rosteri kaudelle 10-11? Koritontut heräilee vasta joulun alla täyteen iskuun, toisaalta joulun tiukka työrupeama verottaa jaksamista keväällä.
DT 65 - Honka 20 huomenna legendaarisen Martsarin sijaan Laajavuoren koululla. Legendaarinen battle kuitenkin tiedossa. Aikaisemmat kohtaamiset kaudella 06-07 päättyivät 66-54 DT:n voittoon ja 68-51 Hongan voittoon.
A-lohkon nousijat Jags ja F.U.T