bumzibum sanoi:
miksi kaikki ovat niin negatiivisia ja v-mäisiä?
koko ajan ollaan haukkumassa seuroja/joukkueita/tuomareita/jarkkolaa ja vasiten vittuilemassa.
koettakaa hyvät ihmiset löytää jotain positiivistakin eteläisestä kakkosdivarista. eiköhän tämänkin touhun perimmäisenä tarkoituksena ole hauskanpito ja urheilun parissa viihtyminen.
kaikki edellä pilkatut kuitenkin varmasti tekee parhaansa. turha siitä on suuttua jos joku ei ole yhtä kakkosdivarille omistautunut kuin itse.tuskin kukaan kiusoillaan jättäytyy pois pelistä tai tahallisesti viheltää väärin. aina ei voi vaan kaikki osua kohilleen, pelikuntoisia pelaajia ei ykskertasesti ole tai puhaltaminen ei kaikkia mielytä.
Hieno kommentti!
Itse II-divaria etelässä pelaavana olen tämän kauden aikana tutustunut ensimmäistä kertaa koripallo.comin sivuihin: Hyviä ennakoita kierroksen peleistä, mutta muuten pelkkää tissiposkien uhoa ja nimimerkkien takana v**tuilua eri joukkueiden/seurojen toiminnalle.
Joku kirjoitti Karkkilan Urheilijoiden toiminnasta/hallista/tuomareista näreitä kommentteja kesken kauden. Karkkilassa tehdään hyvää työtä junnujen kanssa, tuomarit tulevat liiton valitsemina ja monta huonompaa salia olen kolunnut 22 vuotisen koripallouran aikana nähnyt. Hienoja esityksiä Karkkilalta kotona, ensikaudella II-divarissa onnistuu varmasti paremmin vieraissakin - tsemppiä!
Kahen pelikamoista purnattiin paljon, ei ollut samanlaiset housut ja paitojakin taisi olla vain yhtä väriä useassa eri sävyssä - miten iso asia on sitten vastustajan pelata niillä hienoilla vieras/kotipaidoilla?
Siitäkin saatiin sivuille vaatimus, että Kahe kuuluu 11-divariin?
Totta, porukka koostuu jäähdyttelijöistä, mutta kummasti joukkue roikkuu tällä tasolla, eikä se ole heidän vika.
Keravan kahvio sai palautetta pahasta pullasta ja kylmästä kahvista. En ole ikinä maistanut, mutta Kerava otti siltä kirjoittajalta varmaan pari euroa tarjoilusta, jolla rahoitetaan seuran toimintaa. Hieno homma että pienemmillä paikoilla jaksetaan tehdä talkoilla työtä ja kannustaa kun omista seuran kasvateista kasattu joukkue pelaa II-divarin yläpään sijoituksista.
Topolan toiminta haluttiin sivuilla lopettaa tähän kauteen. Totta, miesten kausi on ollut pettymys, mutta saanko kysyä mitä tekemistä sillä on seuran hyvän junnutoiminnan kanssa? Sivuille kirjoitetut kommentit perustuivat todennäköisesti vain ja ainoastaan Topolaa vastaan pelatun pelin havaintoihin, joka toki on hyvä ja riittävän kattava perusta vaatia seuran toiminnan lakkauttamista?
bumzibum: puhut vähän mutta asiaa! II-divari tällä kaudella koostuu kuitenkin suuressa määrin jäähdyttelijöistä ja muutamasta seurasta/pelaajasta jotka tavoittelevat nousua.
Sen osaan sanoa, että kaikki haluavat pelaamisesta nauttia, olit jäähdyttelijä tai divariin pyrkivä.
Ja ilman seuroissa pyyteetöntä ja palkatonta työtä tekeviä ei II-divaria päästäisi pelaamaan.
Kiitos kaikille jotka jaksatte tämän harrastuksen eteen vääntää päivästä toiseen!
Pahoittelut pitkästä viestistä.