Koripallo.com

Eteläinen II-divari

Jappa

ponneton sanoi:
Seniors ei pystynyt vastaamaan BaYMCAn kori-iloitteluun, ja taululle taottiinkin kotikatsomon päät painuksiin saattaneet lukemat 90-110. Ensimmäinen puoliaika oli kotijoukkueelta iloista peliä, mutta loppua kohden menovesi alkoi auttamatta loppua ja vastustaja karkasi helpontuntuiseen voittoon. BaYMCA heitti aika monta kolmosta sisään ja hyvin vähän ohi. Seniorsin puolustus petti jo toistamiseen, joukkuetta vastaan on kahdessa ensimmäisessä pelissä tehty 115.5 pistettä/peli. Sen täytyy olla ennätysvauhti kakkos- tai missä tahansa muussakin divarissa. Virheistä kuitenkin opitaan, ja keskiviikkona Martinhallissa nähtäneenkin sisuuntunut orkesteri.

Ei käy Seniorsia kateeksi. Nousu II-divariin ja heti Akatemia, BANMKY ja Hypo vastassa. Tuskin 115 päästettyä koria Hyvinkäälläkään kauaksi jää.

joo-oo

Jappa sanoi:
Ei käy Seniorsia kateeksi. Nousu II-divariin ja heti Akatemia, BANMKY ja Hypo vastassa. Tuskin 115 päästettyä koria Hyvinkäälläkään kauaksi jää.

Ei sinne koriin kuitenkaan olla sitä 230 pistettä per matsi taottu.

aladobix

Playboys voitti Kelohongan paikallistaistossa n.20p.. Kumpikaan ei esittänyt mitään unelmapeliä. 4 jaksolla pleikkarit juoksivat vanhoilta jalat alta.

Kartanon Herrat poikkesivat sunnuntaina Killan koululla ja aiemmista reissuista poiketen ei tällä kertaa raahattu kahta sarjapistettä Munkan taksiasemalta Keravalle.

Tyttöystävä tiesi kertoa, että keravalaispuffetti oli parantanut tarjontaansa; kahvi oli kuulemma hyvää (vaikkakin hieman viileähköä) ja mokkapalat myyjättären sanojen mukaan "miltei lämpimiä". Ilmeisesti ennen M2D-peliä kuitenkin valikoimasta poistuivat eräät vaaleahkot paakelsit, joita kaikki tuntuivat himoitsevan. Mene ja tiedä, ehkä keravalaispuffetissa ei oltu varauduttu KaHe-vierailu aiheuttamaan yleisöryntäykseen ja nämä kultaiset leivonnaiset ilmeisesti ottivat ja loppuivat. Joka tapauksessa plus-merkkinen suoritus Keravan joukkueen pelaajien vanhemmilta.

Ikävä kyllä tämä ei heijastunut jälkikasvun otteisiin, vaan Kollit olivat ekat 20 minuuttia huomattavasti aiempia kausia vaisumpia. Puoliajalle pääsimme siis lähtemään 20 pinnan johdossa.

Jarkkola sanoi:
Kerava onnistui toistamiseen (vrt. edellisen kierroksen jaguaarit-peli) jälkimmäisen puolikkaan raivokkaassa kirissä ja meni reilu kolme minuuttia ennen loppua pinnalla johtoon.

Kuten sanottua, toisella puoliajalla Viiksikissat saivat kiinni pelin juonesta ja KaHen peli hajosi puuroksi, joka miltei veti vertoja viime kauden leiskautuksille. Hetkittäin oltiin jopa todella helisemässä; varsinkin kun tuomarilinja salli molemmin puolisen kahvaamisen ja pienimuotoisen rappaamisen. Tästä seurauksena Herroille aloittelijatason menetyksiä ja kasoittain huonoja ratkaisuja.

Yleisö seurasi kotijoukkueen tarjoamaan pieksäntää innoissaan ja katsojien koulutetuimpaan osaan kuuluva herra kunnostautui jopa lukemalla ääneen KaHen pelaajan selkään kirjoitetun (vierasperäisen) nimen. Tästä onnittelut ansioituneelle tavaajalle.

3,5 minuuttia ennen loppua Tuunaajat siirtyi dramaattisesti pisteen johtoon ja kymmenpäinen katsomo oli haltioissaan. Herrojen pelastukseksi osoittautui kotijoukkueen päätön aikalisä oman 11-0 runin jälkeen. Aikalisällä sai KaHe suoristettua rivejään ja tehtyä muutamia kauan kaivattuja pelaajavaihtoja.

Jarkkola sanoi:
Ottelun ratkaisseilla viimeisellä kahdella minuuutilla KaHe löysi uudestaan kertaalleen kadonneen kolmosjyvän ja korjasi voiton 77 - 84. Kori-80 heitti vaparit luvattoman huonosti. Mikäli epäonnistuneita vapaaheittoja olisi kolmentoista sijaan ollut vain viisi, olisi voitto todennäköisesti jäänyt Keravalle.

Em. aikalisän jälkeen KaHe hallitsi peliä uudella rauhallisuudella ja vei potin lopulta selvästi 7 pisteellä. Kovimpina Herroina mainittakoon Virtasen Peksi ja Harri Hämäläinen.

(Jarkkolan spekulaatio oman joukkueen vapareiden epäonnistumisesta on puoliksi aiheetonta, sillä KaHe epäonnistui läpi ottelun vaparitilanteiden sulkemisessa niin pahasti, että monet missatut keravalaisvaparit itse asiassa vaihtuivat pallonhallintojen kautta 2 tai 3 pisteen suorituksiin.)

Jarkkola sanoi:
KaHella näyttäisi tälle kaudelle olevan kasassa sellainen joukkue, jolla olisi saumaa vaikka hankkia ToPon alaisuuteen ykkösdivarin paikka. Toisaalta ToPolla on jo farmijoukkue divarissa ja tuskinpa KaHe nousta haluaakaan. Hyvä porukka joka tapauksessa - ainakin pelillisesti. (Epä)urheilijamaisuudesta voidaan olla montaa mieltä...

Kautta oli pelattu yksi ottelu, kun eräs Herroista mainitsi Ugarissa "Nousun". Asialle ja ko. herralle naurettiin makeasti. Pelataan pelit peleinä ja otetaan ne nousut jossain muualla (esim. Ukossa). Tämä ei tietenkään sulje pois karsintojen tavoittelua kostean kotimaan turnausmatkan toivossa.

Epäurheilijamaisuudesta olen Jarkkolan kanssa täysin erimieltä. Sunnuntain pelissä sallittiin kovaa pelaaminen, mikä johti kontaktitilanteisiin ja tiukkaan vääntöön. Ottelussa oli yksi näyttävämpi taklaustilanne, joka jäi tuomareilta näkemättä, mutta siinäkään ei käynyt kuinkaan, jos syntynyttä turkkilaistyylistä torikokousta ei lasketa. Vastaavasti esim. kahdessa kohdalleni osuneessa kaksoisvirhetilanteessa koin olevani ottavana osapuolena ja keräilivät siellä muutkin sinipaidat kamojaan toistuvasti. Potkimiset menivät tasan 1-1, kun Vilke potkaisi palloa ja sai tekun ja Rönni viidennen virheen jälkeen potkaisi penkkiä ja sai jalkaansa jääpussin. Toisella puoliajalla Herrat käyttäytyivät (ikään kuin puoliajalla yhdessä tehdystä sopimuksesta) melkein hyvin ja kaikenlainen keuhkoaminen ja meuhkaaminen jäi kyllä kotijoukkueen kontolle.

KaHe voitti eilen ansaitusti Kori-80:nm mutta hamahakkimiehen sinäänsä ansiokasta tarinaa pitänee ehkä hieman tarkentaa. Omasta näkökulmasta tietenkin. Ensinnäkin sen "päättömän" aikalisän otti KaHen koutsi heti keravalaisten pisteellä johtoon vieneen korin jälkeen. Myös pöytäkirja tukee tätä näkemystä. Ja "päätönhän" se aikalisä ei toki ollut, vaan erinomaista koutsaamista.

Rönnholm ei saanut tekua eikä myöskään lentänyt viidellä virheellä pihalle vaan neljän virheen rasittamana lepuutti kipeytynyttä koipeaan.

Joka tapauksessa keravalaisten toisen puoliajan heräämisen ansiosta jotakuinkin niin värikäs matsi, kun osasi toivoa. KaHe oli parempi, Kori-80 ajoitain hyvä ja tuomareille sattui aika huono päivä....

hämppiss

Hämähäkkimies HEI!! missäs viipyy "power-ranking" vai mikä olikaan. Todella mielenkiintoista luettavaa edellisetkin, olisi ikävää jos uusia ei enää tulisi. :) :(

Tämän leikkimielisen power rankingin ilmestymispäivän piti alun perin olla keskiviikko (kuten Aku Ankalla), jotta arvosteluissa voisi huomioida täällä aiheesta käydyn keskustelun ja otteluita nähneiden spekulaatiot. Koska keskustelua ei juurikaan käydä (tai jos käydään, on allekirjoittanut siinä aina väh. toisena osapuolena, joskus jopa ainoana!), laitan nämä listaukset esille silloin kun kerkeän.

Esimerkiksi NYT.

Eteläisen kakkosdivarin "Power Ranking" (vko 2)

1.HyPo(2-0)Voitti Superit näytöstyyliin vieraissa 62-93. Voittanut toistaiseksi kaikki pelit 30+ pistettä.
2.Akatemia(2-0)Todellista infoa sarjakärjen järjestyksestä saadaan 2.11., kun HyPo ja Akatemia kohtaavat. Toistaiseksi vastustajat ovat olleet kummallekin pelkkiä suupaloja.
3.BaYMCA(2-0)Repi reilun voiton Seniorsista. Varsinaiset saumat nousta listalla tulevat kuitenkin vasta 30.10. Akatemiaa vastaan, elleivät edellä olevat joukkueet kompuroi sitä ennen.
4.Kori-80(1-1)Sunnuntain perusteella joukkue on huomattavasti heikompi kuin viime kaudella. Putoaminen listalla tulee luultavasti jatkumaan kauden edetessä.
5.Petäjä(2-0)Sedät tuhosivat Namupojat sunnuntaina. Toistaiseksi vain selviä, 20+ pisteen voittoja. Aivan kiinni Kollien kintereissä, ellei peräti jopa edellä.
6.LePY(1-1)Jaguaareille 34 pinnaa tauluun. Yllättävän vakuuttavaa. Murskavoitto luo aina uskoa joukkueeseen.
7.KaHe(2-0)Herrat leikkasivat Keravan kolleilta viikset. Lauantaina otetaan sitten mittaa LePystä ja ehkä vaihdetaan ranking-sijoituksia!
8.Superit(0-2)Jäi kotonaan HyPon jalkoihin. Tavoittelee avausvoittoaan itähelsinkiläispelissä Jaguaareja vastaan.
9.Kelohonka(0-2)Sarjan heikoin espoolaisjoukkue. Kaksi peliä, kaksi selkeää tappiota. Kundien teiniviiksillä ei ole juurikaan pärjätty espoolaisia harmaa-/maitopartoja vastaan.
10.Jaguaarit(0-2)Ainakin tuloksen perusteella todella paha selkäsauna LePyltä. Hakee ekaa voittoa M2D:ssä "kotikentällä" Supereita vastaan.
11.Seniors(0-2)Toistaiseksi murheellista katsottavaa. Tosin Senioreiden kausi alkaa murhaotteluilla tämän rankingin kolmea kovinta jengiä vastaan. Ennuste: keskiviikkoiltana Hyvinkäälle ja k**pä otsassa takaisin.
12.KaU(0-2)Koriero -70 kahden vieraspelin jälkeen. Oli huono vieraissa viimekaudellakin, mutta voitti silti mm. WB:n ja Akatemian (silloinen Playboys). "Yllätysmahdollisuus" Kori-80:a vastaan kotonaan. Viime vuonna hävisi (nykyversiota paremmille) Kolleille kotonaan vain 3 pinnaa!!!

arvaus

BaYMCA - Kelohonka: (1). Ei ole tapiolan teiniviiksillä mahdollisuuksia.
KaHe - LePy: (1). KaHe on H.Hämäläisen johdolla jopa nousijakandidaatti.
Jaguaarit - Superit: (2). Eiköhän superit jo lämpene.
Akatemia - Petäjä: (1). Akatemian onni, että pelataan tapiolassa, muuten tulisi papoilta nenään. Korinaluspeli voi tosin kaataa.
KaU - Kori-80: (1). Veikataan, että tällä kertaa ne heivöröiset kolmosten yrittäjät osuvatkin renkaan sisäpuolelle. Ja tuomaripeli on Makean ystävien puolella.

hamahakkimies sanoi:
Tämän leikkimielisen power rankingin ilmestymispäivän piti alun perin olla keskiviikko (kuten Aku Ankalla), jotta arvosteluissa voisi huomioida täällä aiheesta käydyn keskustelun ja otteluita nähneiden spekulaatiot. Koska keskustelua ei juurikaan käydä (tai jos käydään, on allekirjoittanut siinä aina väh. toisena osapuolena, joskus jopa ainoana!), laitan nämä listaukset esille silloin kun kerkeän.

Esimerkiksi NYT.

Mistä sulle oikein maksetaan palkkaa? Mutta kiitos rakentavasta keskustelusta ja viiltävästä analyysista, jatka samaan malliin!

asiantuntijakatsomosta

Onko "hämähäkkimies" alias "pyyhkeenheiluttaja" aka "kristallipallo" sama kaveri joka aina päästyään kentälle (eli harvoin) saa aikaiseksi jonkinsorttisen ns. "turkkilaisen torikokouksen"? Siis sama kaveri, jonka kannattaa antaa kuljettaa palloa paljon, jos haluaa voittaa KaHen? Sama kaveri, jonka on yleensä vaikea luopua pallosta vaikka ympärillä on yleensä neljä selvästi parempaa pelaajaa? Siis sama kaveri joka kuulemma joskus on osunut rautaan kolmosviivan takana?

Hyvät mutta turhan provosoivat analyysit silt, jotka vielä "suosii kaverijoukkueita" ihan turhaan, ollakseen tasapuolisen hauskoja.

asiantuntijakatsomosta sanoi:
Onko "hämähäkkimies" alias "pyyhkeenheiluttaja" aka "kristallipallo" sama kaveri joka aina päästyään kentälle (eli harvoin) saa aikaiseksi jonkinsorttisen ns. "turkkilaisen torikokouksen"?

Kyllä. Ehdottomasti. Peliaikaa rajoittavat kaiken lisäksi mm. allekirjoittaneen erittäin rajalliset koripallolahjat, valmentaja ja jatkuvat virhevaikeudet.

(Toi kristallipallo-juttu ei kyllä oikein täydellisesti osunut; mä olen koettanut pitää perusteettomat ennustukset minimissään näissä kirjoituksissa.)

Siis sama kaveri, jonka kannattaa antaa kuljettaa palloa paljon, jos haluaa voittaa KaHen?

"Asiantuntijakatsomossa" on nyt tapahtunut scouttausmoka. Enhän mä edes osaa kuljettaa palloa.

Sama kaveri, jonka on yleensä vaikea luopua pallosta vaikka ympärillä on yleensä neljä selvästi parempaa pelaajaa?

Kentällä taitaa yleensä olla yhdeksän mua taitavampaa pelaajaa, joista syötönkohteiksi koitan aina valikoida ne, joiden yllä on KaHen sekakirjavat koriskostyymit. Mieluiten lainaan palloa Heikkilälle, koska se ei ikinä ääneen vittuile, jos syöttö vähän epäonnistuu tai tulee liian myöhään.

Mutta ensi kerran kun tavataan kentällä, vetäise mua hihasta niin järkkään sut taktisella menetyksellä yksin läpiajoon, jotta voit huudattaa dieseliäsi ja tehdä tonnikeiju-layupin.

Siis sama kaveri joka kuulemma joskus on osunut rautaan kolmosviivan takana?

Harvemmin sitä tulee kolmosviivan takaa heiteltyä. Kyllä Herroissa on tarkka roolitus, jossa vain tarkimmat/lapsellisimmat magnumit pyssyttävät kovaa ja kaukaa. Ei niitten sitten tarvitse muuta tehdäkään.

Hyvät mutta turhan provosoivat analyysit silt, jotka vielä "suosii kaverijoukkueita" ihan turhaan, ollakseen tasapuolisen hauskoja.

Nyt taitaa kyllä iso säiliö soimata kattilaa provosoinnista.

Mutta myönnettäköön kuitenkin, että Seniorsilla ja Keravalla on kummallakin erityinen asema mun silmissä.

Jartsa

Hämähäkkimies rulettaa (siis palstalla, ei tod. kentällä)! Mun mielestä kaikki ne jotka kirjoittaa tänne yön tunteina on jotenkin epäilyttäviä tyyppejä. Ei kenelläkään voi olla niin kiire päiväsaikaan, että tarttis siks yöllä kirjoittaa ja jos nyt joku yökirjoittelija väittää, että oli Ameriikassa työmatkalla ja aikaeron takia kirjoitusaika on luokkaa 01:37, ni ei kyllä mee läpi. Miten kävi eilen Seniorssin pelissä puuhelmikaupungissa?

Jartsa sanoi:
Hämähäkkimies rulettaa (siis palstalla, ei tod. kentällä)! Mun mielestä kaikki ne jotka kirjoittaa tänne yön tunteina on jotenkin epäilyttäviä tyyppejä. Ei kenelläkään voi olla niin kiire päiväsaikaan, että tarttis siks yöllä kirjoittaa ja jos nyt joku yökirjoittelija väittää, että oli Ameriikassa työmatkalla ja aikaeron takia kirjoitusaika on luokkaa 01:37, ni ei kyllä mee läpi. Miten kävi eilen Seniorssin pelissä puuhelmikaupungissa?

Koris.net:in mukaan HyPo vei 81 - 61.

hh

19.10.05 Pontevan miehet rutistivat voiton nihkeässä pelissä 81-61
HyPon kotipeli oli hieman jäässä Seniors-joukkuetta vastaan. Vasta kolmannella jaksolla HyPo innostui puolustamaan ja sai lyhyessä ajassa tukun riistoja ja pallo myös pelattiin varmaan tekopaikkaan korin alle. Ottelun alku oli tahmeaa ja Ilpo Lahtinen yritti vaihtoruletilla löytää oikeita kokoonpanoja kentälle. Parhaiten omaan tasoonsa pääsi Timo Turunen, joka teki hyvää ja tarkkaa työtä korin alla ja riisti pallon 8 kertaa. HyPosta kannattaa myös mainita Ville Salonen, joka oli erittäin hyvä varsinkin puolustuspäässä. Pisteet menivät jaksoittain 14-19, 22-15, 32-13 ja 13-14, mikä kertoo selvästi ottelun ratkenneen kolmannella jaksolla. Pisteet/levyrit: Turunen 31/12, Josef Valek 9/9, Lauri Jämsä 9/2, Mikko Malminen 7/7, Salonen 7/4, Taneli Junttila 6/3, Jere Myyryläinen 4/3, Jaakko Rajamäki 5/5, Jukka Rajamäki 3/2, Joona Merimaa 0/2

asiantuntijakatsomosta

hamahakkimies sanoi:
Kyllä. Ehdottomasti. Peliaikaa rajoittavat kaiken lisäksi mm. allekirjoittaneen erittäin rajalliset koripallolahjat, valmentaja ja jatkuvat virhevaikeudet.

Onneksi on sitten internet niin voit saada täällä asioita "aikaiseksi" :)
(Toi kristallipallo-juttu ei kyllä oikein täydellisesti osunut; mä olen koettanut pitää perusteettomat ennustukset minimissään näissä kirjoituksissa.)

Ai perusteettomat minimissään...mää luulin että maksimissaan.

"Asiantuntijakatsomossa" on nyt tapahtunut scouttausmoka. Enhän mä edes osaa kuljettaa palloa.

Ai...sitten olen ehkä sekoittanut sinut siksi vaaleahiuksiseksi sentteriksi, joka näyttää siltä että jalat olisivat väärinpäin perseessä. Se ei oikeasti osaa :).

Mutta ensi kerran kun tavataan kentällä, vetäise mua hihasta niin järkkään sut taktisella menetyksellä yksin läpiajoon, jotta voit huudattaa dieseliäsi ja tehdä tonnikeiju-layupin.

Kiitos vaan mutta en kaipaa apujasi. Tiisseliäkään ole. Mutta tonnikeiju-layuppi on kyllä hallussa, mistä tiesit. Toisin kuin "Daddy" "ylpeä lentokenttävastaanottovirkailija/laukkujenkantaja-univormu päällä" Vilke niin en nimittäin ole siunaantunut kultaisella ranteella, cooleilla lay-upeilla ja hyvillä jutuilla.

Keep up the good work kuitenkin. Kyl juttujasi on välillä ihan viihteellistä lukea, vähän kuin kattoisi Hollywood-leffaa. Sanonpahan vaan et ellet soimaa kaikkia joukkueita tasapuolisesti niin voi monilla jengeillä olla yllättävä "kuudes pelaaja" mukana Munkkiniemi Square Centerissä teitä vastaan. Mut se kai on sun tavoitekin, niin voit penkiltä tehdä tiukkoja analyysejä matsin aikana kun et pääse kehiin.

Onneksi on sitten internet niin voit saada täällä asioita "aikaiseksi" :)

Ei, kyllä mä saan asioita aikaiseksi TV:n ääressäkin. Ja joskus kahvilla tiedän oikeat vastaukset särkikaloja koskeviin ilmaislehtien visailukysymyksiin.

Ai...sitten olen ehkä sekoittanut sinut siksi vaaleahiuksiseksi sentteriksi, joka näyttää siltä että jalat olisivat väärinpäin perseessä. Se ei oikeasti osaa :).

Ei, ei, ei.

Se blondi osaamaton "perse edessä"-sentteri on "Lammas" Venhola. Mä olen se blondi taitamaton "perse edessä"-small forward-tyyppi. Se blondi (edellisiin verrattuna todellinen tuhattaituri) "ei persettä"-takamies puolestaan on Billy Harjula. Ja kaikki varmaan ovatkin joskus törmänneet blondiin "perse ja kyynärpäät ylhäällä"-Sjömaniin.

Kiitos vaan mutta en kaipaa apujasi. Tiisseliäkään ole. Mutta tonnikeiju-layuppi on kyllä hallussa, mistä tiesit.

Arvasin; kaikilla tänne kirjoittajilla on joko vakava riisitauti tai tonnikeiju-layup.

Sanonpahan vaan et ellet soimaa kaikkia joukkueita tasapuolisesti niin voi monilla jengeillä olla yllättävä "kuudes pelaaja" mukana Munkkiniemi Square Centerissä teitä vastaan.

Ei näitä juttuja kukaan lue. Viimeisistä sadasta M2D-kirjoituksesta mun käsialaa on joku 70%.

Ja jos joku sattuisikin lukemaan, voivat vierasjoukkueet asettaa "kuudennen pelaajansa" KaHen raivoisan ja äänekkään fanijoukon (Tampereen Jussi, Hämäläisen Jusa, ehkä Heikkilän faija...) muodostamaa "kuudetta pelaajaa" vastaan. Molemmat joukkueet voivat sitten pelata 3-3-paikkaa.

Mut se kai on sun tavoitekin, niin voit penkiltä tehdä tiukkoja analyysejä matsin aikana kun et pääse kehiin.

Ei, kyllä teen analyysini vain ja ainoastaan työaikana. Matseissa mä keskityn toivomaan, ettei taas tulisi pissihätä kesken pelin.

KaHen matseissa ei ole moppipoikia.

eläköön nuoriso

hamahakkimies sanoi:
KaHen matseissa ei ole moppipoikia.

Tästä tunnustus Suomen nuorisolle! Hienoa! Pysyvät sentään joistakin synneistä erossa.

No nyt on maitokahvi väärässä kurkussa.

Mä keksin vuosi sitten, että Hämiksen nimimerkin takana on Sakari Lukinmaa, Lukinmaa --> Lukki --> Hämähäkki --> Hämähäkkimies. Ja olin hemmetin ylpeä suorituksestani. Taisin jopa mennä ja ostaa appelsiinitripin juhlan kunniaksi. Mutta ei Sakesta small forwardia kyllä saa, ellei ole vanhoilla päivillään venähtänyt pituutta, lopettanut puolustamista ja alkanut heittämään aina kun kori näkyy (Standardi SF määritys).
Samalla vietiin myös mun toinen veikkaus Billy Harjula... Elämä on kovaa.

Nyt kun poikkeuksellisesti ei pelata M2D tänä vuonna, niin munhan pitää lähteä kattomaan KaHen peli ja yrittää tunnistaa eritavalla vartaloon kiinnittyneistä perseistä oikea hahmo. Blondejahan ne on vissiin lähes kaikki, paitsi se tummempi kaveri...

TSS

m2d veteraani

TooShortShorts sanoi:
No nyt on maitokahvi väärässä kurkussa.

Mä keksin vuosi sitten, että Hämiksen nimimerkin takana on Sakari Lukinmaa, Lukinmaa --> Lukki --> Hämähäkki --> Hämähäkkimies. Ja olin hemmetin ylpeä suorituksestani. Taisin jopa mennä ja ostaa appelsiinitripin juhlan kunniaksi. Mutta ei Sakesta small forwardia kyllä saa, ellei ole vanhoilla päivillään venähtänyt pituutta, lopettanut puolustamista ja alkanut heittämään aina kun kori näkyy (Standardi SF määritys).
Samalla vietiin myös mun toinen veikkaus Billy Harjula... Elämä on kovaa.

Nyt kun poikkeuksellisesti ei pelata M2D tänä vuonna, niin munhan pitää lähteä kattomaan KaHen peli ja yrittää tunnistaa eritavalla vartaloon kiinnittyneistä perseistä oikea hahmo. Blondejahan ne on vissiin lähes kaikki, paitsi se tummempi kaveri...

TSS

TooShortShortsin iloksi....TADADADADADADAAAA...Hämis:

http://users.tkk.fi/~jporopud/KaHe-saitti/jirka.jpg (löytyi vanhoista forumin viesteistä)

Pelaako TSS ykköstä vai kolmosta tällä kaudella?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.