dynis-mikis
Vs: eteläinen III divari
Tietääkö kukaan tarkemmin Dynamon kohtalosta?
Tietääkö kukaan tarkemmin Dynamon kohtalosta?
vapaaheitto sanoi:No niin...
Huomenna on aika polkaista käyntiin m3d:n sarjakausi. Ensimmäinen ylösheitto tapahtuu Kakkoskollien ja Seniorsin välillä Nikkarin koululla klo 20.15. Ottelun lähtökohdista sen verran, että Kollit antavat ainakin riittävästi tasoitusta, kun rosterista puuttu lähes koko aloitusviisikko (Railotie, Piipponen, S. Koski, Rönnholm).
Naah, kausi on pitkä ja ehtiihän sitä vielä vääntää. Lisäksi tilanteesta tekee hauskan se, että Kollien treenikausi on vielä vahvasti päällä - tulevana viikonloppuna jengi suuntaa treeniturnaukseen Poriin. Porissa parketilla asettuvat vastaan paikallinen BC Sisu (m2d länsi) sekä PuB (m2d etelä). Tiedän sitten, että onko Hans von B. suunnitellut Porin keikan olevan ennemminkin henkistä kuin fyysistä treeniä. Hyvin tuntui kuppi kallistuvan koko porukalla seuran 30-vee pirskeissä...
Tästä on hyvä aloittaa m3d-kausi. Jään odottamana vahvoja ennakkospekulaatioita... 8]
DIH sanoi:LoU - Pakilan Visa I
+20pts Lohjalle.
"Raporttihan" on suoraan Länsi-Uusimaasta...Raportti sanoi:Aika vertaansa vailla oleva rapsa Ainakin jos vertaa kauden kahden aiemman pelin raportteihin (yllä). No kaipa tosta sai selville sitten sen kaiken oleellisen...
Minua ainakin lähinnä vain huvittaa nuo raportit jotka tehdään kolmosdivari peleistä... Oikeesti kuinka tylsää ihmisillä voi olla?Raportti sanoi:Aika vertaansa vailla oleva rapsa Ainakin jos vertaa kauden kahden aiemman pelin raportteihin (yllä). No kaipa tosta sai selville sitten sen kaiken oleellisen...
raportieeri sanoi:Minua ainakin lähinnä vain huvittaa nuo raportit jotka tehdään kolmosdivari peleistä... Oikeesti kuinka tylsää ihmisillä voi olla?
Etten vain aistisi pientä sarkasmia tuossa huvittuneisuudessasi.raportieeri sanoi:Minua ainakin lähinnä vain huvittaa nuo raportit jotka tehdään kolmosdivari peleistä... Oikeesti kuinka tylsää ihmisillä voi olla?
Ihan sama mitä narisette, minua huvittaa vieläkin ne otteluraportit. Itse raporteissa ei ole mitään vikaa vaan siinä kuinka paljon aikaa ja vaivaa niihin jotkut pystyvät käyttämään.Tylsimys Bylsimys sanoi:Etten vain aistisi pientä sarkasmia tuossa huvittuneisuudessasi.
Kiitos kuitenkin että ehdit tapahtumarikkaan ja epätylsän elämäsi kiireiden
keskeltäkin muistamaan meitä koriksen aladivarien tahkoajia.
Varmaan kerrotkin sitten taas joku kerta kun kiireiltäsi kerkiät kuinka kolmosdivarin peliraportit oikeasti pitää tehdä.
raportieeri sanoi:Ihan sama mitä narisette, minua huvittaa vieläkin ne otteluraportit. Itse raporteissa ei ole mitään vikaa vaan siinä kuinka paljon aikaa ja vaivaa niihin jotkut pystyvät käyttämään.
raportieeri sanoi:Ihan sama mitä narisette, minua huvittaa vieläkin ne otteluraportit. Itse raporteissa ei ole mitään vikaa vaan siinä kuinka paljon aikaa ja vaivaa niihin jotkut pystyvät käyttämään.
ps.
Näyttää muuten siltä että vaikka Dynamo onkin sarjasta pois niin tänne vielä osataan kirjoitella... Se jos mikä huvittää, vai mitä Satunnainen tarkkailija ;-)
Onnea ja menestystä koriskaudelle 2010-2011
Ei tainut olla muita kuulemassa kuin hän jota raija lauseellaan kosketti... ??? ??? ???hamahakkimies sanoi:Surullisin r*nkkari on se, joka r*nkkaa surullisesti lukien toisten surullisesta r*nkkaamisesta, sanoi Ranking-Raija "pienessä laskuhumalassa" Pirjon krouvin tikkakerhon Ahvenanmaan risteilyllä (mikä vuosi? taisi olla 2003?).
raportieeri sanoi:Ei tainut olla muita kuulemassa kuin hän jota raija lauseellaan kosketti... ??? ??? ???
DIH sanoi:LoU - Pakilan Visa I
+20pts Lohjalle.
In your face ;Dhamahakkimies sanoi:Vieläkö sä olet täällä vinkumassa? ??? ??? ???
Nyt kannattaa pikkunillittäjän varoa tai Raija koskee "lauseellaan" sunkin pikkunillittäjääsi.