Koripallo.com

eteläinen III divari

• Viestiketjun aloittaja hugh jaskaman
  • Alkaa

KYLLÄ

detta sanoi:
Onko THE ROCK kovassa iskussa?

Varmasti yksi sarjan profiilipelaajiako??
ROCK on nimensä mukaisesti pelannut ja pysäyttänyt useat joukkueet tiiliseinämäisellä puolustuksellaan. Siihen lisäksi vielä sarjan vahvimmat korinalusliikket
niin jo on vastustajilla äitiä ikävä

Mr. Boschvitch

ToPoLan kurssi ollut paljolti nousujohteinen, loppukevät näyttää onko THE ROCK nimensä veroinen.

Noususta B-lohkossa taistelevat varmasti Lauttasaaren kanssa ainakin KISIS, jolta ei nimimiehiä puutu. Mutta onko Länsi-Vantaan ylpeydellä DT-65:lla mitään sanottavaa..sen kertoo meille loppukevät ja tottakai muitakin mielenkiintoisia kamppailuita luvassa.

DT65

Mr. Boschvitch sanoi:
Mutta onko Länsi-Vantaan ylpeydellä DT-65:lla mitään sanottavaa..sen kertoo meille loppukevät ja tottakai muitakin mielenkiintoisia kamppailuita luvassa.

Downtown tulee vielä. Pahasti vajaamiehisenäkin pyöritti JKS:ää Järvenpäässä 35 minuuttia, mutta kahden pelaajan viidennet virheet romutti haaveet voitosta. Pelejä on vielä jäljellä ja ensi kaudellakin on tarkoitus pelata kolmosdirreä.

Rockky

DTn kannattaisi harkita THE ROCKin vuokraamista ensi kaudeksi.

THE ROCKin mahtavat korinalusliikkeet muiluttavat kokeneimmatkin pelaajat!

was

Rockky sanoi:
DTn kannattaisi harkita THE ROCKin vuokraamista ensi kaudeksi.

THE ROCKin mahtavat korinalusliikkeet muiluttavat kokeneimmatkin pelaajat!

Whu tha hell is THE ROCK??

GrandMama

Täällä on tainnut käydä itse THE ROCK!!

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

urban

Tuo on täysin mahdollista, sillä THE ROCK on sen verran kova pelimies, kentällä ja kentän ulkopuolella, että kannattaa varoa mitä tänne kirjoitatte.

koeoe

Ei prkle. Nyt lähtee nää jutut taas ihan lapasesta.

Mikä juttu tää THE ROCK oikein on??

aaarrrgghhhh

koeoe sanoi:
Ei prkle. Nyt lähtee nää jutut taas ihan lapasesta.

Ei ne mistään lapasesta lähe, vaan ne lähtee THE ROCKIN vakuuttavista peliesityksistä!

koeoe sanoi:
Mikä juttu tää THE ROCK oikein on??

Ei se ole mikään "juttu" vaan se on III-divarin kovin kaveri, THE ROCK!

seppo kääriäinen

voisko nyt joku kertoa missä tää THE ROCK ;D pelaa ja kuka hän mahdollisesti on ???

Joakim

Mä tiedän kuka THE ROCK eli ROKKI on koska mä annoin sille sen lempinimen. Rokki on M3D:n öövervoimasesti komein jätkä ja Helsingin suurimpien yökerhojen kruunaamaton keisari!

vammanen

Joakim sanoi:
Mä tiedän kuka THE ROCK eli ROKKI on koska mä annoin sille sen lempinimen. Rokki on M3D:n öövervoimasesti komein jätkä ja Helsingin suurimpien yökerhojen kruunaamaton keisari!

luultavasti m3divarin yliarvostetuin pelaaja. sekä pienihousuisin. mieleenin tulee keravan kollien John Lennon-hahmo, sekä lepyn jäykähkö Pasi "housu" Luomala.... :p

ps. unta kuulaan

jokke 2

Joakim sanoi:

missäs joukkueessa tämä Rokki mahtaa pelata?

kivi

miten ette voi tietää, kuka THE ROCK on?

Yksi kaikkien aikojen legendaarisimmista pelaajista Suomessa. Hän voittaa kolmosdiffessä pelit yksinäänkin.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.