Koripallo.com

eteläinen III divari

• Viestiketjun aloittaja hugh jaskaman
  • Alkaa

Pilsu

Vs: eteläinen III divari

Ilsu sanoi:
Ilari on kovin kaveri, jonka minä olen tällä pallolla tavannut. Kaverin lahjakkuus elämän jokaisella osa-alueella on hämmentävä mutta arvonsa tunteva kaveri ei lähde oman itsetunnon pönkittämisen nimissä pitämään liian suurta mölyä itsestään. Ilari osaa suhtautua ihmiseen ihmisenä, ihan jokaiseen meistä. Siksi mies on todella pidetty ja rakastettu henkilö, joka elämässään pääsee pitkälle. Itse uskaltaisin veikata, että aina kaikkien etua ajatteleva mies suuntaakin politiikan pariin ja tullee valituksi myöhemmällä iällä vielä presidentiksi.

Harvoin voi nettipalstoilla olla näin samaa mieltä tuon kirjoittaneen kanssa. Amen.

Pilari

Pilsu sanoi:
Harvoin voi nettipalstoilla olla näin samaa mieltä tuon kirjoittaneen kanssa. Amen.

Amerikan presidentiksi! Obama vapisee jo!

Kansakuntamme tukipIlari

Ilsu sanoi:
Ilari on kovin kaveri, jonka minä olen tällä pallolla tavannut. Kaverin lahjakkuus elämän jokaisella osa-alueella on hämmentävä mutta arvonsa tunteva kaveri ei lähde oman itsetunnon pönkittämisen nimissä pitämään liian suurta mölyä itsestään. Ilari osaa suhtautua ihmiseen ihmisenä, ihan jokaiseen meistä. Siksi mies on todella pidetty ja rakastettu henkilö, joka elämässään pääsee pitkälle. Itse uskaltaisin veikata, että aina kaikkien etua ajatteleva mies suuntaakin politiikan pariin ja tullee valituksi myöhemmällä iällä vielä presidentiksi.

Itse odotan jo hinkuvinkuen tulevaa viikonloppua, jolloin mahdollisesti pääsen samaan saunaan kyseisen kaverin kanssa. Josko onni vaikka lykästäisi ja saisin vaikka Ilsun nimmarin toiseen pakaraan. Ei siitä juuri elämä enää parane! (..tai no jos molempiin saisi)

Kansakuntamme tukipIlari sanoi:
Itse odotan jo hinkuvinkuen tulevaa viikonloppua, jolloin mahdollisesti pääsen samaan saunaan kyseisen kaverin kanssa. Josko onni vaikka lykästäisi ja saisin vaikka Ilsun nimmarin toiseen pakaraan. Ei siitä juuri elämä enää parane! (..tai no jos molempiin saisi)

ilari.jpg
[br]ILARI - PRESIDENTTI​
[/br]

perseapina iskee

Ihan oikeasti pitääkö kaiken maailman hinaajien kuvia tänne tunkea ............

over

Juu, eiköhän Ilarin fifteen minutes of fame ole nyt ohi ja palataan normaaliin päiväjärjestykseen. Vaikka toki hieno mies onkin.

Alpo

over sanoi:
Juu, eiköhän Ilarin fifteen minutes of fame ole nyt ohi ja palataan normaaliin päiväjärjestykseen. Vaikka toki hieno mies onkin.

Ilarilla on myös ihan kauhee kärsä!

kjh

Nyt loppuu tää paskan jauhaminen jostain hinttareista.

Ilari ei ole hinttari. Ilari on ihana mies! Muistelen lämmöllä yhteisiä saunasessioitamme, niistä ei hikeä puuttunut. Suihkussa jo sitten läpsyteltiinkin toisiamme iloisesti pakaroille ja muihin ihaniin ruumiinosiin. Toivon Ilarille kaikkea hyvää ja toivottavasti saunakohtaamme vielä.

I-L-A-R-I

Högfors Red Star sanoi:
Ilari ei ole hinttari. Ilari on ihana mies! Muistelen lämmöllä yhteisiä saunasessioitamme, niistä ei hikeä puuttunut. Suihkussa jo sitten läpsyteltiinkin toisiamme iloisesti pakaroille ja muihin ihaniin ruumiinosiin. Toivon Ilarille kaikkea hyvää ja toivottavasti saunakohtaamme vielä.

Ilari on ihan kingi, äijä pistä leipurin lailla munkkia pussiin!! :eek:

3div

Huh mitä shaissee täällä taas kirjotellaan. Foorumi palannut tasolleen hyvien ottelurapojen jälkeen....TOM

F.U.T. - Superit 58 - 90 (31 - 46)

Ensimmäisen erän F.U.T. pelasi hyvin ja johtikin aina viimeiseen heittoon asti. Vierailijoiden johdossa tauolle 19-21.

Toisesta erästä eteenpäin kotijoukkuetta vietiin molemmissa päissä. F.U.T.:n rosterissa näytti olevan 11-miestä ja Supereilla vain kuusi, mutta silti vieraat juoksivat nopeita hyökkäyksiä enemmän kuin kotijoukkue.

Vieraiden #12 uurasti niin hyökkäyksessä kuin puolustuksessa ja mikäli juoksu(kilo)metrejä laskettaisiin niin hänelle niitä kertyi eniten.

Tuomaripeli onnistunutta.

Katsojia: 3

lehtereiltä

KFUM-KaVo 60-63

Ensimmäisten minuuttien jälkeen näytti siltä että Kavo menee menojaan mutta sitten kotijoukkueen kokemus toi joukkueet tasoihin ja lopulta myös ohi. Viimeisten minuuttien aikana peli olisi voinut kääntyä kummalle vaan, tällä kertaa kääntyi sitten vieraille.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.