Koripallo.com

Eteläisen alueen naisten 3.divari

wiima

Taustanami Tsunami sanoi:
Varma lähde eli minä väitän myös, että Naminamikassa pelaa ensi kaudella kolmosdivarin ylivoimaisesti kovakuntoisin pelaaja. Tämä 176 senttinen pelaaja juoksee kentää kuin gaselli. Muu joukkue aikoo hyödyntää juoksuvoiman katselemalla peliä taka-alalta. Nopeisiin tuskin lähtee kahta pelaajaa enempää kerralla.

Viime kaudella melkein kaikki pelit oli tiukkoja, ikävä kyllä väärinpäin yleensä.

Kolmosdivarin voittaa muuten se mammajengi, missä tyttöystävän mutsi pelaa. Ne on treenannu jo niin monta vuosikymmentä, että nyt se vihdoinkin palkitaan kolmosdivarin voittopokaalilla.

wiima

tarkotus oli sanoa et eikai ylläolevassa mielipiteessä tarkoiteta järvenpään ladiesseja...ja joutuuhan tänäkin vuonna mennä pelaamaan järvenpäähään, jos "pääsee" ladiesseien kanssa samaan sarjaan!!

eipä taideta...

En usko että tarkoitettiin, kyse on Stadilaisesta jengistä. Mutta uskoisin, että Jäken leidiissejä vastaan on mukavampi pelata kun "junnuja".

Onko

Onko ollain joukkueella paljon junnuja mukana joukkueessa? Onks siel taitaviiki junnuja mukana?

Namikalla

Namikalla ainakin on. HNMKY2 on ykkösjoukkueen kehitysjoukkue, josta pyritään nostamaan junnuja ykkösjengiin. Sieltä löytyy muutama taitava pitkä tyttö. Muut namikan jengit taitaa olla jo junnuiän ohittaneita.

Wartis

Onko sanoi:
Onko ollain joukkueella paljon junnuja mukana joukkueessa? Onks siel taitaviiki junnuja mukana?

WB:ssä käsittääkseni suurin osa on "junnuja". Vain muutama nainen löytyy... Wartin "junnut" ei mun tietääksein oo mitään huonoi...

MO!

HNMKY:llä on junnuja niinkuin joku edellä maititsikin!
Wartilla myös minun käsittääkseni on suurin osa junnuja. Wartilla on monta hyvää junnua, mut yks junnu on ainakin osaa kolmosia heittää. Aika hyvällä prosentilla. Olen nimittäin nähnyt.

harmi....

...että lohkot ovat aika samanlaisia kun viime vuonna. Olis ollu kivempi pelata uusia jengejä vastaan. Mikä jengi on Donkkidonnat?!?

Muita uusia joukkueita

Entä mitä jengejä ovat Donkkimummot, Blue1 ja 12-pack?

Hesasta?

12-pack on kaiketi Hesasta! Blue1 ainakaan mulla ei ole mitään tieto minkälainen joukkue on! :)

hmm...

MO! sanoi:
Wartilla myös minun käsittääkseni on suurin osa junnuja. Wartilla on monta hyvää junnua, mut yks junnu on ainakin osaa kolmosia heittää. Aika hyvällä prosentilla. Olen nimittäin nähnyt.

Hmm.. Oliskohan itse kolmosten heittäjä kehuja kaalimassa??? ;D

Vastaus

Ite asun Keravalla ja urani on loppunut jo 7 vuotta sitten, kuten jo sanoin olen nähnyt sen heittäjän!

Peku Laatio

Kohta se alkaa...

A-lohkossa viikolla 42:

JäNMKY Ladies -- Pesukarhut
Blue1 -- ToPoGOL
12-Pack -- Donkkidonnat
KY-Kori Ladies -- PakVi
WB -- HNMKY II

ja b-lohkossa:

Tarmo -- TikS
KaU -- EBT 4
HNMKY Ellit -- PuHu 3
Nami-Namika -- Koritytöt
Donkkimummot -- Kori-80 II

Keitä ovat lohkojen kuumimmat joukkueet? A-lohkossa ennakkosuosikkeja lienevät kokenut JäNMKY Ladies ja vahvistunut HNMKY II. B-lohkossa kärkeen saattavat kurottaa vahva Tarmo ja todella kova TikS. Mutta kuinka hurjia ovat ToPoGOL, EBT 4 ja naisten ykkösjoukkueen hukannut Karkkila?

m.m

hmm... sanoi:
MO! sanoi:

Hmm.. Oliskohan itse kolmosten heittäjä kehuja kaalimassa??? ;D
tai sitten haalimassa. ;D

Porvoo...

Porvoon Tarmon ykkösjoukkue... ;D Kaikista matseista kotivoitot, vieraissa tappioita sarjan häntäpään joukkueille. Tuomarit itsekin myönsivät kotiinpäin vetämisen, koska hekin ovat Porvoolaisia. Hyvä meininki.
Tiks on liikaa entisen valmentajansa varassa (180cm ja heittää myöd tarkasti kolkkeja), muut pelaajat eivät kovin tasokkaita ole.
Väittäisin, että HNMKY2 ei ole vahvistunut, eiköhän mm. Tiia Hietanen (?!?) pääse koittamaan taitojaan ykkösessä. Tämä heikentää joukkuetta.
TopoGol on vahvistunut entisestään ja tällä joukkueella on eniten mestaruussarja- ja maajoukkuekokemusta (tosin pidemmän ajan takaa) ja se näkyy pelaajien koossa ja varmuudessa.
Visabasketilla(?!) on ilmeisestikin kova jengi kasassa.

Hei vaan...

Kyllähän Porvoolla ihan kunnon joukkue on, pitääkin olla parempi kun muut, onhan kyse Porvoon naisten ykkösjoukkueesta ;D Ja niillä on valmentajakin! Ja kuviot! :eek:

ei visa-basket

Porvoo... sanoi:
TopoGol on vahvistunut entisestään ja tällä joukkueella on eniten mestaruussarja- ja maajoukkuekokemusta (tosin pidemmän ajan takaa) ja se näkyy pelaajien koossa ja varmuudessa.
Visabasketilla(?!) on ilmeisestikin kova jengi kasassa.

Eipä ole Visa-Basket mukana näissä karkeloissa.....

Kai!

Kai nyt muillakin joukkueilla on valmentaja ja harjoitellut kuviot kuin Porvoolla?

Tuskinpa---

Eipä ole läheskään kaikilla joukkueilla...
Ja tos näk edellisessä viestissä tarkoitettiin PakVia. Visa kun Visa.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.