Koripallo.com

Euroleague Fantasy Challenge

Vs: Euroleague Fantasy Challenge

Euroliiga alkaa ensi viikolla ja samalla fantasy challenge. Itse väsisin joukkueen. Yhtä hankalaa ellei jopa hankalampaa on hyvän joukkueen luominen kuin aiemmillakin kausille. Keitin oman soppani muutamasta konkarista, muutamasta balkanin junnusta, muutamasta pelaajasta joiden en ole koskaan nähnyt pelaavan, mutta statsit on kaudenalun peleissä kohdallaan ja muutama yllätyskortti. Suomi-sarjassa on tunnetusti niin kova kilpailu, etten tohdi valintojani paljastaa :) Sheman, Hakkapeliitta, Ice Age varmaan ainakin mukana. Muita?

Mukana ollaan. Sadalla joukkueella ;D

Ei vaan. Jotain vinkkejä voin antaa, koska kokoonpanot menevät kuitenkin parin kierroksen jälkeen uusiksi.

Näitä pelaajia kehotan seuraamaan:

Point Guards:

Jaka Lakovic 65
Marko Popovic 62
Travis Best 56
Milt Palacio 48

Shooting Guards and Small Forwards:

Dewarick Spencer 61
Qyntel Woods 57
Larry Ayuso 52
Predrag Suput 51
Dajuan Wagner 48
Nicolas Batum 46
Alex Mumbru 45
Christian Drejer 42
Jon Stefansson 28

Power Forwards and Centers:

MARCUS FIZER 69
MARCUS FIZER 69
MARCUS FIZER 69
Tiago Splitter 63
Marko Milic 62
Sam Hoskin 55
Sam Clancy 52
JP Batista 51
Gregor fucka 46
Ben Eze 42
Norman Nolan 40
Alain Koffi 30

Toivottavasti näistä on jotain apua.

Tukku noista on minunkin joukkueessa. Fizeriä tosin en tosin ottanut. Täytyy katsoa josko ostais ens viikolla miehen alennusmyynnistä :)

Eka peli takana ja 0 poäng. Tosin ei kummastakaan joukkueesta hommattuna miehiä.

Mulla ei Dajuan Wagner vakuuttanut, ei sitten yhtään. Se oli tietenkin arvattavissa, mutta pakko oli hänet valita silti.

jessefranco

Ounastelinkin tossa, että Gurovic on pistetilaston ykkönen alkusarjan lopussa, vaikka Prokom häviää varmasti suurimman osan matseistaan. Hyvältä näyttää ekan matsin jälkeen.

Toki mukana ollaan! Voi Gurovic minkä teit, tarkoitushan oli , että heität nyt CSKA:ta vastaan kaikki ohi, arvosi laskee ja sitten sinut voi poimia jengiin mukaan. Eka suunnitelma ei menny ihan putkeen...

Tämän ei todellakaan pitänyt alkaa näin. Parhaalla joukkueellakin alle 90 pistettä, mikä on koko EFC-historian huonoin tulos. Däämn. Hoskinin loukkaantuminen. Fizerin totaalijäätyminen. Mainostin Stefanssonia, Koffia ja Mumbrua. En kuitenkaan ottanut ketään heistä joukkueisiini. Way to go. Mahdollisuudet palkintoihin menivät jo ensimmäisellä viikolla.

Hemmetti soikoon. Olen unohtanut kokonaan tunnukseni sport-scenen sivuille. Jouduin rekisteröitymään uudestaan, mutta eihän sieltä niin vain niitä matseja enää latailla. Mikä neuvoksi?

Jep, todella surkuhupaisa alku minullakin, tämän jälkeen päähaasteena on lähinnä suostanouseminen. Toisen jengin pelasti Lietuvos Rytaksen kakkossentteri Marijonas Petravicius.

Ehkei tilanne sittenkään ole niin toivoton. Tämä viikko on sujunut jo huomattavasti paremmin.

Ice Age duunissa

Pystyykö kukaan parempaan. Koko joukkueella yhteensä 7,4 pistettä :eek:

Sarunas Jasikevicius Panathinaikos 84 52.36 2.2 +
Ender Arslan Efes Pilsen 36 23.12 -1.0

Shooting Guards and Small Forwards
Marcus Brown Zalgiris 70 42.99 -1.0
Ibrahim Kutluay Fenerbahce 42 46.2 12.1 +
Ersan Ilyasova Axa FCB 54 34.51 1.1 +
Manolis Papamakarios Olympiacos 19 11.67 0.0

Power Forwards and Centers
Aleksey Savrasenko CSKA Moscow 51 31.32 1.0
Fran Vazquez Axa FCB 53 32.55 -3.0
Joao Paolo Batista Lietuvos Rytas 51 31.32 0.0
Norman Nolan Chorale Roanne 40 24.57 -4.0

Fiivis

Ice Age duunissa sanoi:
Pystyykö kukaan parempaan. Koko joukkueella yhteensä 7,4 pistettä :eek:

Sarunas Jasikevicius Panathinaikos 84 52.36 2.2 +
Ender Arslan Efes Pilsen 36 23.12 -1.0

Shooting Guards and Small Forwards
Marcus Brown Zalgiris 70 42.99 -1.0
Ibrahim Kutluay Fenerbahce 42 46.2 12.1 +
Ersan Ilyasova Axa FCB 54 34.51 1.1 +
Manolis Papamakarios Olympiacos 19 11.67 0.0

Power Forwards and Centers
Aleksey Savrasenko CSKA Moscow 51 31.32 1.0
Fran Vazquez Axa FCB 53 32.55 -3.0
Joao Paolo Batista Lietuvos Rytas 51 31.32 0.0
Norman Nolan Chorale Roanne 40 24.57 -4.0

Todella kova tulos :) Joop, tuossa muuten katselin niin Möttölä voi olla muuten ihan käypä sijoitus, ei maksa mitään mutta on kuitenkin aloituksessa ja pelaa noin 20min eli saattaapi osua joskus se hyväkin hetki. Ei sillä, että siitä nyt yleisesti olisi muuta hyötyä kuin crediittien säästö.

On muuten ollut aikamoisen hankalaa tällä kaudella. Tosin kulutettu aika on ollut aiempaa pienenpi, kun on ollut pirusti muuta kiirettä. Eiköhän tää tästä. Jos vaikka ens viikolla kaikki pelaajat toisi pisteitä :)

Fizer! Fizer! Mikä meni pieleen?

Mun sydän on murtunut. Marcus Fizer, mikä sinua vaivaa?! Mun suosikkipelaajan piti olla euroliigan paras pelaaja, mutta... Sniff. :-[

Jaakko, tän pari vuotta kun on seurannu sun koristietoutta, niin tää on varmaan sun ensimmäinen totaalinen erehtyminen. Kyllä se siitä, siis, paitsi että Fizer on kyllä aika kaamea... johtunee siitä, että koko Maccabi on totaalisen karmea jengi tällä hetkellä: ei juuri minkäänlaista pelisuunnitelmaa paitsi että jos nyt vuorotellen yritettäs tehdä 1vs1 kori, valmentaja vasta onkin tuuliajolla, Vujcic loukkaantuneena...

In Pekovic & Massey I trust, ja Saras on ollut mukavasti juuri kaksi viime peliä mukana jengissä. Macas sen sijaan karkasi heti alussa aivan liian kalliiksi... Vielä saattaa löytää yllättäviä pisteentekijöitä: Rytaksen loukkaantumisen jälkeen vasta viikon kaks pelannu Chuck Eidson taitaa vähitellen päästä juonesta kiinni. Viime vuoden ULEB-cupin kovimman pisteentekijän krediitit ovat aika alhalla tällä hetkellä.

Saatan nyt romauttaa Hakkapeliitta sun elämän, mutta oon erehtynyt kerran jos toisenkin. Tykkään vaan mieluummin hehkutella niitä onnistuneita heittoja :D

Mä tilasin netistä kalliilla hinnalla Marcus Fizerin koriskortteja. Sitten mä ostin sen pelipaidan nimikirjoituksella, ja mitä se tekee. Ei mitään. Niin, ja oon tietysti itsepäisesti pitänyt siitä kiinni noin jokaisessa EFC-joukkueessani! Oikein hyvin on tullut pisteitä. Sellaista kahta.

Pekovic tuli minulle täytenä yllätyksenä. Miten ihmeessä se on voinut pelata noin? Euroliiga on muutenkin ollut tosi kummallinen. Scoonie Penn esimerkiksi. WTF?! Harmi, kun en oo nähnyt kuin yhden matsin tällä kaudella.

Todelliset erehdykset alkaa vasta sitten, kun nimeää fantasiajenginsä 2-pisteen sentterin mukaan ;). En minäkään tienny mistään Pekovicista mitään. Sitä paitsi Madrid puolusti sen jo täysin tehottomaksi, ja pahnanpohjimmaiset saksalaisetkin Brose Basketissa osasivat hidastaa häntä huomattavasti. Voi hyvin olla, ettemme olleet ainoat yllätetyt, ja nyt vastustajien valmentajat ottavat hänetkin huomioon puolustuksessa -> tehot tippuu.

Tällä kaudella aika moni kova nimi on pelannut alakanttiin pisteiden valossa ja ovat nyt suhteellisen halpoja. Mulla oli viime kaudella Perovic ringissä ja sitä kautta tuli Pekoviciäkin seurattua. Odotin, että on ihan hyvä, mutta en todellakaan tuollaista suoritusta. Ei mitään käsitystä miehen sopimustilanteesta, mutta tuolla esityksellä ei tarvitse ensi kaudella Balkanin liigaa pelata. Ainakaan, jos taso säilyy.

Edit: Eikös se muuten aina ole ollut niin, että Partizan pelaa paljon enemmän sisälle kuin Cibona ja Olimpija?

She-Man sanoi:
Saatan nyt romauttaa Hakkapeliitta sun elämän, mutta oon erehtynyt kerran jos toisenkin. Tykkään vaan mieluummin hehkutella niitä onnistuneita heittoja :D

Mä tilasin netistä kalliilla hinnalla Marcus Fizerin koriskortteja. Sitten mä ostin sen pelipaidan nimikirjoituksella, ja mitä se tekee. Ei mitään. Niin, ja oon tietysti itsepäisesti pitänyt siitä kiinni noin jokaisessa EFC-joukkueessani! Oikein hyvin on tullut pisteitä. Sellaista kahta.

Todennäköisesti ehdit jo myymään Fizerin kaikista joukkueistasi :-D

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.