Koripallo.com

Euroleague Fantasy Challenge

Jea, Milojevic korjailee vähän tilannetta. Häneltä on tulossa tätä vauhtia reilusti yli 40 pistettä. Todella hyvällä säkällä tämä viikko ei täysin penkin alle menekään.

Note: Due to weather conditions the game has been postponed to 21:00 CET.

Noin sanotaan AJ Milano-CSKA -ottelun liveseurannassa. Ihan silkasta mielenkiinnosta, miten weather conditionsit voi vaikuttaa korisotteluun? Pelataankohan Italiassa Euroliigaa jonkun kujan perällä olevalla ghettokentällä.

eJuuso

Siis milano - maccabi matsi. Ihmettelin samaa. Tuli mieleen, että lento saattoi myöhästyä sään takia tms.? Selvinnee aikanaan.

eJuuso

ja sieltähän se tuli: has been postponed 15 minutes due to a snowstorm in Milan.

Muistatkos Juuso kun sanoin sulle, että en enää viime kauden jälkeen koske ikinä Solomoniin?

Olisi hitto vie pitänyt uskoa itseään. Neljä miinuspistettä on tällä hetkellä tulossa, joten WS kyllä täydentää kivasti tuota takamiesrintamaa. Hyvä, jos pääsen plussan puolelle.

eJuuso

Kyllä mä muistan sun solomon kommentit :) Jos sulla on vielä rakocevic niin kyllä sä jäät mukavasti plussalle.
Mun pisteet jää kyllä tällä kierrokselle pieniksi. Näillä näkymin 130 pistettä. Se on sitten shiinä se johto.

Paitsi että vika jakso ja jatkoaika taisivat olla Real Madridille aika tuskaa (11 - 33 CSKA:lle!). No, tuli Rakocevicista sentään pisteet kotiin, vaikka tulitus ei jatkunutkaan loppuun asti. Lavrinovicin ja Beardin voimasuhteet tuli laskettua väärin ja siten luovuttua "väärästä miehestä", 200:n pisteen viikkosaldo jäi edelleen haaveeksi.

Olympian takamieskaksikolla olisi tienannut vaatimattomat 60 pistettä. Halperin 26/2/6 pelasi yhdessä Rannikon 16/4/3 kanssa loisto-ottelun, kun he kaatoivat Ateenan hornankattilassaa AEK:n. Teemu taisi olla todella vaikea pideltävä Kreikan pojille, sillä häntä jouduttiin rikkomaan 11 kertaa - on varmaan paikat mustelmilla.

eJuuso

Rannikko olisi tuonut yksinään enemmän pisteitä kuin mun molemmat pg:t.
Penn pelitilanneheitot 5/16. huh huh. Täytyy katsella, vaihdetaanko taas.

http://www.interbasket.net/talk/forumdisplay.php3?f=21

Tuolta löytyy muuten jonkin verran Euroliigan otteluita. Itse laitoin Zalgiris-Bamberg ja Lietuvos Rytas-Efes Pilsen -ottelut viime kierrokselta tulemaan. Torrentien lisäksi foorumilla käydään varsin asiantuntevaa keskustelua. Sainpa esimerkiksi juuri tietää, että CSKA:n David Andersen on luultavasti koko loppukauden sivussa. Melko tärkeä tietoa EFC:täkin ajatellen.

eJuuso

Andersenista oli juttua myös euroliigan sivuilla. Taisi olla polvivaiva. Sääli, sillä miehellä on varsin hyvä alkukausi alla. Kiitos, linkistä. Täytyy käydä tutustumassa paremmalla ajalla.

Hahaa, mäkin hommasin Rannikon. Joka viikolla tulee samoja vaihtoja, vaikken sun siirtoja taaskaan etukäteen katsonut. Taitaa olla 5 samaa miestä kuin sulla tällä hetkellä riveissä. Veikkaan, että Domercant pelaa tällä viikolla hyvän matsin :)

Zalgiriksen isot jätkät on nyt vaihdettu päittäin, ja Lavrinovicista säästetyillä pisteillä hankittu Marcos Brown (veikkasin mieluummin häntä kuin Paun sinänsä hyvin ja mukavasti pisteitä tuonutta, mutta nyt Panaithinaikosta vastaan joutuvaa Droznovia). Viikon yllätysveto on CSKA:ssa Andersenin loukaantumisen myötä kenties ekstrapeliaikaa saava Nikita Kurbanov. Joukkuepisteet loppu vähän kesken, myönnetään ;), mutta viime viikon Euroliiga -peli ja tämän viikon Superliiga -esiintyminen lupaavat ihan ok saldoa noilla lähtökohdilla. Ei siinä paljoa voi hävitäkään.

Viimeisen kuukauden aikana lähes kaikki vaihdot ovat menneet päin pyllyjä. Scola pelasi heikon pelin, mutta toi sentään 11 pistettä. Ei kuitenkaan hyvä vaihto ollut tämäkään.

eJuuso

Sun vaihdot Jaakko on väärässä syklissä :) Ei sen puoleen, kyllä mulla on scola vielä rosterissa.

tiago

Splitter sen sijaan oli ihan kiva "ryöstö" tälle kierrokselle. Muutenkin tuntuu, että poika alkaa pikkuhiljaa lunastaa lupauksia myös tilastojen valossa.

Jaakko!

jaakko1 sanoi:
http://www.interbasket.net/talk/forumdisplay.php3?f=21

Tuolta löytyy muuten jonkin verran Euroliigan otteluita. Itse laitoin Zalgiris-Bamberg ja Lietuvos Rytas-Efes Pilsen -ottelut viime kierrokselta tulemaan. Torrentien lisäksi foorumilla käydään varsin asiantuntevaa keskustelua. Sainpa esimerkiksi juuri tietää, että CSKA:n David Andersen on luultavasti koko loppukauden sivussa. Melko tärkeä tietoa EFC:täkin ajatellen.

Et sattumalta hakenut aikoinaan ko. sivuilta peliä Zalgiris-Olimpija? Ei näytä olevan jaossa enää..

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.