Koripallo.com

fanaattisen Kataja-fanin Hektorin muutto pohjanmaalle!

Tuottajat HUOMIO!!!

Vs: fanaattisen Kataja-fanin Hektorin muutto pohjanmaalle!

Noniin. Nyt kun vielä hommaat muutaman kameran joka huoneeseen ja pyydät AVOKKIA ja rumpuja mukaan tekemään tositeevee-roskaa, jossa seurataan tätä koko draamaa ympäri vuorokauden. Varmasti olisi käänteitä joka lähtöön: viinaa, pettämisiä,riitoja, rakkautta,mustasukkaisuutta, sipsejä jne. Mutta se mistä tässä formaatissa äänestetään, sinun pitää itse keksiä ettei tule ideat suoraan nokan eteen.

Tuottajat HUOMIO!!! sanoi:
Noniin. Nyt kun vielä hommaat muutaman kameran joka huoneeseen ja pyydät AVOKKIA ja rumpuja mukaan tekemään tositeevee-roskaa, jossa seurataan tätä koko draamaa ympäri vuorokauden. Varmasti olisi käänteitä joka lähtöön: viinaa, pettämisiä,riitoja, rakkautta,mustasukkaisuutta, sipsejä jne. Mutta se mistä tässä formaatissa äänestetään, sinun pitää itse keksiä ettei tule ideat suoraan nokan eteen.

hehee. lupaan pitää kaikki comilaiset ajantasalla kaikesta merkittävästä mitä tapahtuu. ;)

Tuottajat HUOMIO!!! sanoi:
Noniin. Nyt kun vielä hommaat muutaman kameran joka huoneeseen ja pyydät AVOKKIA ja rumpuja mukaan tekemään tositeevee-roskaa, jossa seurataan tätä koko draamaa ympäri vuorokauden.
Hektorhan voisi ruveta Suomen Stephen Marburyksi ja pistää tuonne ustreamiin oman webcasting-kanavan...
http://www.ustream.tv/channel/starburymarbury
... suoraa lähetystä läppärin webcamistä, kun Hektor seuraa Katajan otteluiden liveseurantaa. Ehdottakaapas joku ideaa koripalloliiton verkkotiedotusvastaavalle: ovat siellä huonommillekin ideoille nimittäin lämmenneet.

Mutta eikös se Pietarsaari ole suht' svenskatalande seutua? Työpaikalle tulee nimittäin sieltäpäin puheluita säännöllisesti: minä vastailen lähinnä, että "ja, tack och hej-hej".

Style sanoi:
Hektorhan voisi ruveta Suomen Stephen Marburyksi ja pistää tuonne ustreamiin oman webcasting-kanavan...
http://www.ustream.tv/channel/starburymarbury
... suoraa lähetystä läppärin webcamistä, kun Hektor seuraa Katajan otteluiden liveseurantaa. Ehdottakaapas joku ideaa koripalloliiton verkkotiedotusvastaavalle: ovat siellä huonommillekin ideoille nimittäin lämmenneet.

Mutta eikös se Pietarsaari ole suht' svenskatalande seutua? Työpaikalle tulee nimittäin sieltäpäin puheluita säännöllisesti: minä vastailen lähinnä, että "ja, tack och hej-hej".

heheee.

Nyt on poikkeuksellisesti itse hereillä, kun piti ruveta koodaamaan yhtä juttua puskista edellisen version tiltattua. Mutta et sie Hecktori ilmeisesti nyt niin tunnu heheee-kommenteista päätellen tästä niin nauttivankaan?

Haades sanoi:
Mutta et sie Hecktori ilmeisesti nyt niin tunnu heheee-kommenteista päätellen tästä niin nauttivankaan?

oot sie oikeassa, jos rehellinen itselleni olen, niin en mie hurraa huutoja ole huutanut kuitenkaan. kyllä mie mieluimmin jäisin edelleen tänne joeen, jossa koko ikäni olen viettänyt, enkä tietysti vähiten kavereiden, koriksen, lätkän ja muun takia. siellä pietarsaaressa ei ole oikein mitään. nyt miulta jää paljon pois. se kyllä hieman haikeaa on. toki voin välillä käydä täällä mutta eihän se sama asia ole tietenkään. mutta kuten oon sanonut, niin on tuo minun avopuoliso sen verran tärkeä mulle kuitenkin, että hän menee nyt kaiken edelle. jopa koriksen myös, vaikka joskus joku sitä epäili. mutta se lohduttaa, että voin palata takaisin aina kun siltä tuntuu. pidän senkin takia ainakin toistaiseksi toisen kämpän täällä joensuussa vaikka muutankin pietarsaareen.

Tuli tässä seuraavaa mieleen. Nythän on noita guitarherojuttuja ja vastaavaa; eikös joku setti ole myös jotain bändeihin yleisemminkin liittyvää? Muistelen jossakin ohjelmassa nähneeni joidenkin ammattimuusikoiden testanneen jotain settiä ja olevan Beatleseja. Oli kitaraa tietenkin, mutta yhdellä oli rummut. Mitenkäs tämmöinen setti avokin kanssa koti-ikävään, sinne vaan rummuttelemaan. Tosin taustalla lienee jotain musiikkiin liittyvää, mutta äkkiäkös taustoille panee Katajan pelin pyörimään nauhalta. Hieman soveltaen hyvä tulee :p, ehkä.

"oot sie oikeassa, jos rehellinen itselleni olen, niin en mie hurraa huutoja ole huutanut kuitenkaan. kyllä mie mieluimmin jäisin edelleen tänne joeen, jossa koko ikäni olen viettänyt, enkä tietysti vähiten kavereiden, koriksen, lätkän ja muun takia. siellä pietarsaaressa ei ole oikein mitään. nyt miulta jää paljon pois. se kyllä hieman haikeaa on. toki voin välillä käydä täällä mutta eihän se sama asia ole tietenkään. mutta kuten oon sanonut, niin on tuo minun avopuoliso sen verran tärkeä mulle kuitenkin, että hän menee nyt kaiken edelle. jopa koriksen myös, vaikka joskus joku sitä epäili. mutta se lohduttaa, että voin palata takaisin aina kun siltä tuntuu. pidän senkin takia ainakin toistaiseksi toisen kämpän täällä joensuussa vaikka muutankin pietarsaareen"

Kerrotaan,että joen suu on kauneimmillaan kuutamossa.Toivottavasti on täysikuun aika,kun seuraavan kerran näet joensuun

?!?1

Hector sanoi:
oot sie oikeassa, jos rehellinen itselleni olen, niin en mie hurraa huutoja ole huutanut kuitenkaan. kyllä mie mieluimmin jäisin edelleen tänne joeen, jossa koko ikäni olen viettänyt, enkä tietysti vähiten kavereiden, koriksen, lätkän ja muun takia. siellä pietarsaaressa ei ole oikein mitään. nyt miulta jää paljon pois. se kyllä hieman haikeaa on. toki voin välillä käydä täällä mutta eihän se sama asia ole tietenkään. mutta kuten oon sanonut, niin on tuo minun avopuoliso sen verran tärkeä mulle kuitenkin, että hän menee nyt kaiken edelle. jopa koriksen myös, vaikka joskus joku sitä epäili. mutta se lohduttaa, että voin palata takaisin aina kun siltä tuntuu. pidän senkin takia ainakin toistaiseksi toisen kämpän täällä joensuussa vaikka muutankin pietarsaareen.
kaksi kämppää? eikös aika kalliiksi tule tuommoinen..

Börje

Hej Hektor. Kan vi träffa? Jag älskar din röd håret!

Hektoori poistuu pohjanmaalle torstaina. Mieli on kieltämättä vähän haikea. Mutta näin on nyt. Tsemppiä Kataja!! Ja olishan se hienoo jos joku/jotkut jatkaisi rummutusta areenalla jatkossakin! ;) Heijjsan!!!

Nyt mie sitten asun täällä pohjanmaalla! ::)

Haades sanoi:
Tuli tässä seuraavaa mieleen. Nythän on noita guitarherojuttuja ja vastaavaa; eikös joku setti ole myös jotain bändeihin yleisemminkin liittyvää? [...] Oli kitaraa tietenkin, mutta yhdellä oli rummut. Mitenkäs tämmöinen setti avokin kanssa koti-ikävään, sinne vaan rummuttelemaan. Tosin taustalla lienee jotain musiikkiin liittyvää, mutta äkkiäkös taustoille panee Katajan pelin pyörimään nauhalta.

Nauhalta?

Oikea ratkaisu (ainakin Katajan tv-otteluissa) olisi tietysti toteuttaa homma niin, että Hektori rummuttelee tv:n ääressä kotona ja Areenalla on sitten rummun sisälle sijoitettu kaiutin, joka toistaa Hektorin soolot livenä verkon yli.

Videoneuvottelujen aikakautena tällaisen järjestelyn pitäisi olla helppoa kuin heinän teko.

Iso nippu ihailijoita

Milloin on tuparit jotta tiedetään varata fanibussi etelä-suomesta?

Joisuulaiset

Niin, tiältä tullaan myös kahella linjikalla.

Joisuulaiset sanoi:
Niin, tiältä tullaan myös kahella linjikalla.
Lappeenrannasta tullaan potkukelkalla.

Naiset on petollisia, ensin houkuttelee toiselle puolen maata ja sitten jättää nallina kalliolle.

Jaron pelit jäi nyt väliin.......mut pärjäile.

Illalla, kun sudet ulvoo kuuta ja apaattiset muovikassimiehet laahustavat lumihangessa tylsistynein katsein kohti tappion Areenaa. On yksi, joka voi tuoda valon tähän pimeään ankeuteen. Koko kaupungin Hektoori on tullut rumpuineen takaisin tuomaan valoa ja lohtua. Kautta aavojen ja ulappojen kaikuu tämä viesti: Hektoori on takaisin, Hektoori on takaisin!!!

Joisuulaiset

Tuparilinjikat on peruttu, joten puukkohipat jäi kokematta.
Tästä alkaa Katajan nousu, kun Hectori palaa tutulle
rumpupaikalle. Eipähän Salen katse enää harhaile.

Vieläkö Hektori asuu pohjanmaalla tuli vaan mieleen. :D

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.