Koripallo.com

Fantasy Liiga

Status
Viestiketju on suljettu.
Vs: Fantasy Liiga

Mulle osui pikkasen huono onni tossa draftissa.. Onko kellään tietoa Yaon loukkaantumistilanteesta? Millon palaamassa kehiin?

Tämähän lähti taas hienosti liikkeelle!

Mitäköhän tein kun yritin laittaa tai tehdä viisikkoa taijtn :D? ja valitsin 5 pelaajaa, laitoin ne pelipaikoilla. (pg,sg,sf,pf,c) ja sitten ne pelaajat hävisitvät rosteristani? poistinko ne :D:D:D?

Ja$on sanoi:
Mitäköhän tein kun yritin laittaa tai tehdä viisikkoa taijtn :D? ja valitsin 5 pelaajaa, laitoin ne pelipaikoilla. (pg,sg,sf,pf,c) ja sitten ne pelaajat hävisitvät rosteristani? poistinko ne :D:D:D?

Minulla katosivat myös. :-\

Olympic James sanoi:
Minulla katosivat myös. :-\

Meikä teki saman.. ainoastaan 5 penkkipelaajaa jäi jäljelle. Veikkaan, että tulee rosteriin takaisin ennen kauden alkua. Jos ei niin heitän hanskat naulaan tän osalta.

Pace sanoi:
Jos ei niin heitän hanskat naulaan tän osalta.

jep, sama.

Ja prkl taas unohdin olla paikalla, mutta SG.tä löytyy paljon. Roy, Johnson, Davis, Gordon ja Dunleavy. Isot miehet sitten no jaa...

Ei helvetti, 3 ekaa pikkiä onnistu ihan jees sit piti missata pari pickkiä siinä kun samalla piti nettipokkaa vääntää, no tottakai auto-pick oli menny päälle ja taas muutama pickki ohi, ja melko pian koko systeemi pimeni.
Gotta love the 4th pick: Jason Terry faaaaaaaantastic, olis vissiin kannattanu jotain siihen listaan täytellä, olis saattanu saada niitä haluamiaan pelaajiakin.
Itellä tossa eilen hävis myös pelaajat kun lineuppia pistin kasaan, saas nähä ilmaantuuko sitten kauden alkaessa.
Kai tuo muuten oli se viikottainen systeemi? eli aina viikon välein valitaan se joukko ketkä pelaa ja ketkä istuu sen viikon?

Näyttää vähän siltä, että aika monella on drafti mennyt päin persettä, lähinnä nettisivujen (tai pokerin ohivetojen) takia.. Ja kaikki sen jälkeenkin.. Itsehän en näe edes koko joukkuettani enää.. Miksi mietinkin olisiko jengillä vielä kiinnostusta lähteä ESPN:än vastaavaan, jos sellaisen huomiseksi väsäilisin? Vaikuttaa kieltämättä vähän luotettavammalta alustalta.

Vähintään 12. pelaajaa olisi varmaan hyvä saada? Eli ei muuta kuin juu/ei ääniä tulemaan ASAP!!

Kausi taitaa käynnistyä huomenna puolen yön jälkeen. Sen mukaan voitte antaa mietteitä mahdollisen draftin ajankohtaan liittyen.

En tiedä olisiko drafti voinut mennä pahemmin reisille eli olen ehdottomasti mukana.

Yahoo ainakin toimii. Oon siellä basketballforum.comin possella. Ei ollut mitään ongelmia.

Mä ja KingJames parhaillaan draftaillaan tolla ESPN:n softalla. Voin kertoa, että se hakkaa 100-0 ton UFC:n paskasoftan.

Iskender sanoi:
Mä ja KingJames parhaillaan draftaillaan tolla ESPN:n softalla. Voin kertoa, että se hakkaa 100-0 ton UFC:n paskasoftan.

Ylläri! Eiköhän noi kaikki softat, jotka on yli vuoden pysynyt samana toimi ihan hyvin. Yahoo anyone?

Rosterit on nyt ok.. Nyt sitten treidailemaan, niin saatte pelaajat oikeille pelipaikoille.

Suuresta Guard kaartistani haluaisin vaihtaa isoihin miehiin. Eric gordon, Maurice Evans, Ricky Davis ja Dunleavyyn voin vaihtaa PF tai C

Edit. Ja Nate Robinsoniin.

Mistä voi treidata? En löytänyt tuolta vaihtoehtoa?

EDIT: Voisiko tuota pisteytystä muuttaa, nyt kaikista asioista saa yhden pisteen. blokki samanarvoinen kuin piste jne...

Siinä etusivullahan lukee jotain että: within 48 hours trading will be available tjsp.
Niin onko toi nyt sitten niin että joka päivä voi tota lineuppia päivitellä? Olis nimittäin hel-ve-tin paljon parempi se weekly systeemi, alkaa maistuu nopeesti puurolta toi jos joka päivä pitäis käydä vaihtamassa pelaajat, ja aina sais ns. maksimipinnat, kun voi vaan pistää penkille ne joilla ei oo peliä sinä päivänä.
Jotain kokonaisselvitystä tästä hässäkästä olis kiva saada, vai onko porukat nyt jo kokonaan siirtyny johonkin yahoon tai espnän peleihin?

Status
Viestiketju on suljettu.