Vs: Finaalipari Kataja-Lahti
KATAJA_AINA sanoi:
Ei kyllä hyvältä näytä Katajan kannalta. On tuo Lahden puolustus hyvä mutta oli kyllä Kataja tänään todella huono! No pakko kääntää katseet jo lauantaihin ja uskon että Kataja saa vielä pelinsä toimimaan. Mie en ainakaan ole vielä luovuttanut! Perkele taistellaan! Kannustus on hirmuista lauantaina vai mitä Hector?!
No ei näytä hyvältä ei :'( Kyllä Lahti on valovuoden Katajaa edellä ihan jokaisella pelin osa-alueella. Selittelyille ei ole sijaa. Mulla oli ennen peliä vahva luottamus ja tunne siitä, että tänään Kataja pelaa ihan eri sykkeellä ja tasoittaa sarjan. Jouduin pettymään tosi pahasti. Peli oli käytännössä selvä alle 10 minuutissa. Kosmetiikkaa oli melkein 3 viimeistä neljännestä. Niin halutonta peliä Katajalta että hävettää kyllä. Huonointa Katajaa ikinä mitä olen nähnyt. Toki Lahti pelaa hemmetin hyvin, sitä en kiistä mutta ei kyllä Kataja ole todellakaan parhaassa vireessä. Halutonta, aneemista pelaamista. Oon jätkiin tosi pettynyt.
Kyllähän tässä parissa päivässä pitää tapahtua melkoisia käänteitä jotta Kataja tulee taisteluun mukaan. Niin ylivoimaista on Lahden pelaaminen. Ihan leikittelyä. Mutta niin kauan kuin on mahdollisuuksia niin on toivoakin. Tilanne on tosi synkkä mutta silti mestaruus on edelleen mahdollinen. Joten ei tässä luovuttamassa olla, ei missään nimessä! Kyllä tässä taistellaan ja uskotaan nousuun vielä! Kataja ei luovuta takuulla kotisalissa mitään, eikä me fanitkaan saada luovuttaa! Kyllä mie rumpujen ja torvien kanssa areenalle tulen la tuttuun tapaan! Tottakai! Ja kannustus on hirmuista, Kataja_Aina!
Uskon, että helatorstaina joensuu areenalla vielä pelaamme! Taistelu ei ole ohi! Taistele Kataja!!!!!!