Vs: "Final Four": Tähdistökentällinen olento et selvästikään tajunnut sarkasmia jutussani..
seksiseppo1 Viestejä 145 Huh 15, 2008 #21 Vs: "Final Four": Tähdistökentällinen olento et selvästikään tajunnut sarkasmia jutussani..
Boriz Viestejä 2 589 Huh 15, 2008 #22 Vs: "Final Four": Tähdistökentällinen seksiseppo1 sanoi: olento et selvästikään tajunnut sarkasmia jutussani.. Laajenna klikkaamalla Oli sarkastinen mutta itse en tajua miksi EMT on sarkasmi viisikosssa. Oliko siinä sellainen kuka ei kuulu joukkoon ajatus? No ehkä sitä ei tarvitsekaan ymmärtää.
Vs: "Final Four": Tähdistökentällinen seksiseppo1 sanoi: olento et selvästikään tajunnut sarkasmia jutussani.. Laajenna klikkaamalla Oli sarkastinen mutta itse en tajua miksi EMT on sarkasmi viisikosssa. Oliko siinä sellainen kuka ei kuulu joukkoon ajatus? No ehkä sitä ei tarvitsekaan ymmärtää.
Jonttu Viestejä 362 Huh 15, 2008 #23 Vs: "Final Four": Tähdistökentällinen PG: Bernard SG: Iisalo SF: Matinen PF: Smith C: Cipriano
olento Viestejä 407 Huh 15, 2008 #24 Vs: "Final Four": Tähdistökentällinen Boriz sanoi: Oli sarkastinen mutta itse en tajua miksi EMT on sarkasmi viisikosssa. Oliko siinä sellainen kuka ei kuulu joukkoon ajatus? No ehkä sitä ei tarvitsekaan ymmärtää. Laajenna klikkaamalla No tässä tapauksessa sieltä voi kyllä ottaa myös sen Suonion pois.
Vs: "Final Four": Tähdistökentällinen Boriz sanoi: Oli sarkastinen mutta itse en tajua miksi EMT on sarkasmi viisikosssa. Oliko siinä sellainen kuka ei kuulu joukkoon ajatus? No ehkä sitä ei tarvitsekaan ymmärtää. Laajenna klikkaamalla No tässä tapauksessa sieltä voi kyllä ottaa myös sen Suonion pois.
Kwerty Viestejä 64 Huh 15, 2008 #25 Vs: "Final Four": Tähdistökentällinen olento sanoi: No tässä tapauksessa sieltä voi kyllä ottaa myös sen Suonion pois. Laajenna klikkaamalla Molemmat, Roope ja Hela-Esa ovat suosittuja täälläpäin
Vs: "Final Four": Tähdistökentällinen olento sanoi: No tässä tapauksessa sieltä voi kyllä ottaa myös sen Suonion pois. Laajenna klikkaamalla Molemmat, Roope ja Hela-Esa ovat suosittuja täälläpäin
Boriz Viestejä 2 589 Huh 15, 2008 #26 Vs: "Final Four": Tähdistökentällinen Kwerty sanoi: Molemmat, Roope ja Hela-Esa ovat suosittuja täälläpäin Laajenna klikkaamalla Hela-Esan kolmosprossa pleijareissa 47%..
Vs: "Final Four": Tähdistökentällinen Kwerty sanoi: Molemmat, Roope ja Hela-Esa ovat suosittuja täälläpäin Laajenna klikkaamalla Hela-Esan kolmosprossa pleijareissa 47%..