Koripallo.com

FoA 2009-2010

Vs: FoA 2009-2010

Lothar sanoi:
Juu, Alussa on pitkää ja hienoa naiskoripallo traditiota. Hatunnosto sille, että mahtava forssalainen tarina jatkuu. 8]
Tätä komppaan! Hyvä Vorssa ja lisää tätä kehityskaarta.

junnut

Haades sanoi:

hienoa Alku , hyvältä näyttää ja varmaan junnuja omissa sm:ssä tulevalla kaudella joten tulevaisuus taattu , ainoa epäilys on tää uusi kakkosvalkku , onko tää se sama kaveri mikä juoksee aina muutaman euron perässä paikastaa toiseen ??

kotona

Haades sanoi:

kukkuluuuruu, onko täällä ketään kotona , oliko Jahilo ekassa Viro-pelissä

mestari

kotona sanoi:
kukkuluuuruu, onko täällä ketään kotona , oliko Jahilo ekassa Viro-pelissä

Peliaikaa annettiin 2 min ja 6 min.
Onko liian erikoinen oman tien kulkiaj ?.Ei arvostettu.Mielestäni erinomainen ja nopeaa joukkueen pelaajaa,kenen voi luottaa.
Suosittelen poismenoa Suomesta nopeasti ,jos haluaa vielä nauttia koripallosta.

minä...

mestari sanoi:
Peliaikaa annettiin 2 min ja 6 min.
Onko liian erikoinen oman tien kulkiaj ?.Ei arvostettu.Mielestäni erinomainen ja nopeaa joukkueen pelaajaa,kenen voi luottaa.
Suosittelen poismenoa Suomesta nopeasti ,jos haluaa vielä nauttia koripallosta.

Minä en henkilökohtaisesti ymmärrä, miksei Jutalle anneta tälläisissä otteluissa mahdollisuuksia. Ei tälliäisellä C/B tason ottelulla ole niin suurta merkitystä, etteikö jokaiselle pelaajalle tulisi antaa yhtäläiset minuutit. Juta osoitti finaleissa, että kuuluu maajoukkueeseen ja osaa hyödyntää osaamistaa, nimenoman nopeissa ylöstuloissa. Olisiko peräti ainoa pitkänpäänpelaaja, joka osaa juosta kenttää hyödyntävästi.

minä vain kysyn? vastatkaa te viisaammat

minä... sanoi:
Minä en henkilökohtaisesti ymmärrä, miksei Jutalle anneta tälläisissä otteluissa mahdollisuuksia. Ei tälliäisellä C/B tason ottelulla ole niin suurta merkitystä, etteikö jokaiselle pelaajalle tulisi antaa yhtäläiset minuutit. Juta osoitti finaleissa, että kuuluu maajoukkueeseen ja osaa hyödyntää osaamistaa, nimenoman nopeissa ylöstuloissa. Olisiko peräti ainoa pitkänpäänpelaaja, joka osaa juosta kenttää hyödyntävästi.

minä vain kysyn? vastatkaa te viisaammat
Ei pysty viisaammuuteen, vaan kysyn myös. Perän kestävyyttäkö (hanurilihasten) tässä kehitellään ja jos näin on, niin mitä sillä voitetaan?

veeniksissä

Kyllä veeniksin harkoissa kirmaa toistakymmentä naista treeneissä,mutta vain sermin toisella puolella eli fokopon treeneissä.Alun harkoissa taitaa olla valmennusjohtoa enemmän kuin pelureita!

tarkottaaks

veeniksissä sanoi:
Kyllä veeniksin harkoissa kirmaa toistakymmentä naista treeneissä,mutta vain sermin toisella puolella eli fokopon treeneissä.Alun harkoissa taitaa olla valmennusjohtoa enemmän kuin pelureita!

Tarkottaakos tää viime kautta vai 2010-2011??

veeniksissä

Eikös nyt puhuta tässä vaiheessa jo tästä tulevasta kaudesta!

tehoa

veeniksissä sanoi:

Eikös tuo ole tehokasta kun on pelurimäärä sellainen että on omat henkilökohtaiset valmentajat, ja jos lisää tarvitaan niin Tallink kuljettaa.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.